اجتماعیمعرفی کسب و کار

هزینه تعمیرات مبل با خدمات ویژه در سال 1401 | 09102006753

ارائه خدمات تعمیرات مبل توسط شرکت خانه شیک

تعمیر مبل کاری به صرفه برای هر فردی به حساب می آید و انجام آن برای تازه کردن و تغییر دکوراسیون منزل لازم است. استفاده طولانی از مبل باعث پاره شدن پارچه ی رویه , شکستن پایه ی مبل , خراب شدن روی دسته مبل , کثیفی مبل  و خراب شدن فنرهای آن میشود در واقع تعمیرات مبل نسبت به خرید آن بسیار مقرون به صرفه تر است اما برای تعمیر آن نیاز به متخصص است تا بسته به نوع مبل شما و مشکل آن به تعمیر آن بپردازد. تعمیر مبل نیز مانند سایر اثاث منزل دارای شرکت هایی می باشد که تمامی مشکل های مبل را رفع می کنند و شما به راحتی می توانید با مراجعه به شرکت های تعمیر مبل از تمامی خدمات آنها استفاده کنید

برای مشاوره تعمیرات مبل با شماره 09102006753 تماس بگیرید.

تعمیرات مبل

از جمله خدمات شرکت تعمیرات مبل خانه شیک می توان به رنگ کاری مبل , رویه کوبی مبل , برطرف کردن شکستگی های آن , تعمیر مبل با تعمیر کلاف مبل , تعویض اسفنج و پارچه ی رویه مبل , رفع اشکالات نجاری و لقی کلاف ها , تعویض رویه مبل چرمی , تعمیر مبل راحتی و تعمیر فنر کشی مبل اشاره کرد. این شرکت با داشتن افرادی آموزش دیده و مجرب تمامی مشکلات مبل های شما را رفع می کند

اول از همه بریم سراغ هزینه های تعمیر مبل

یکی از مهمترین معیارهای ما در کار تعمیر مبل، هزینه اونه. در کل هزینه تعمیرات مبل به 4 قسمت تقسیم میشه. اجرت یا دست مزد تعمیر کار یا رویه کوبی مبل. هزینه پارچه یا چرم مبل. هزینه تقویت یا تعویض فوم و در آخر هم رنگ کاری مبل. هزینه های پارچه، فوم و سفارش رنگ کاری معمولا ثابت هستند و بستگی به نیاز و انتخاب شما مشخص میشه که در ادامه دربارشون صحبت می کنیم. اما هزینه دستمزد! چیزی که خیلی متغیر دیده میشه تو بازار! معمولا هزینه های خدمات به این شکل باید از طرف اتحادیه مشخص بشه که متاسفانه مثل خیلی از خدمات دیگه، اتحادیه هیچ قیمت مشخصی اعلام نکرده و با وجود پیگیری های استاده از اتحادیه، هیچ پاسخی دریافت نشده.

تعمیر مبل

یکی از نکات مهم که هنگام خرید مبل باید در نظر بگیرید کلاف مبل است چون کلاف مبل حکم استخوان مبل را دارد و تمامی قطعات مبل مانند اسفنج , پارچه و فوم روی کلاف قرار می گیرد پس استفاده از کلاف مناسب در مبل کاری مهم به حساب می آید. کلاف مبل شامل ، قید و پایه جلو و عقب مبل همچنین تاج و گوشواره می باشد که جنس آن در هر مبلی عمر مفید آن مبل را مشخص خواهد کرد.

عبارت کلاف سازی به معنی تجاری و بریدن قطعات مبل است و نیازمند دقت و حرفه ای بالا می باشد. استفاده از چوب های سبک و مقاوم و یک نوع در ساخت کل کلاف لازم است تا جابجایی مبل به راحتی صورت گیرد و مقاومت یکسانی داشته باشد پس هنگام تعمیر مبل توجه داشته باشید که کلافی انتخاب کنید که دارای مقاومت بالا باشد تا عمر مبل شما نیز افزایش داشته باشد.

تعمیر مبلمان

تعمیرات مبل شامل چه مواردی می‌شود؟

اما قبل از اینکه بخواهید برای تعمیر مبل راحتی خود اقدام کنید ابتدا باید بررسی کنید که خرابی مبل شما در چه حدی است. اگر خرابی شما یکی از این موارد است اصلا نگران نباشید چرا که مبل شما قابل تعمیر است:

  • خرابی و پاره شدن پارچه مبل راحتی
  • پوسیده شدن پارچه میل راحتی
  • شکستگن پایه مبل راحتی
  • لق شدن شکستن کلاف مبل (اسکلت مبل)
  • به صدا افتادن فنر های مبل راحتی
  • فرو رفتگی کفی مبل و دسته ها

در صورتیکه مبل خود را به شرکت های معتبر بسپارید کلیه موارد ذکر شده را می توانند برای شما تعمیر کنند. اما اگر برای تعمیرات مبل به افرادی که تخصص و مهارت کافی ندارند اعتماد کنید نتیجه کار مطلوب نخواهد بود .

رنگ کاری مبلمان

در صورتیکه چوب مبلمان شکستگی ندارد برای ترمیم رنگ چوب و تغییر رنگ چوب مبل استیل می توانید خودتان اقداماتی انجام دهید.برای بهبود وضعیت رنگ مبل و بهتر دیده شده آن میتوانید به راحتی از محلول آب و صابون به کمک یک پارچه زبر کمک بگیرید. پارچه های آستری گزینه مناسب برای تمیز کردن سطح چوب هستند. برای پاک کردن لکه های سفید می توانید از دستمالی که به الکل آغشته شده است و یا پدهای الکی استفاده نمایید. البته باید توجه داشته باشید که در این مورد زیاده روی نکنید چرا که ممکن است رنگ چوب آسیب ببیند.

یک روش خوب جهت بیشتر کردن عمر وسایل چوب از جمله مبلمان استفاده از واکس های مخصوص است. شما میتوانید واکس های مخصوص چوب مبل خود را از رنگ فروشی تهیه کنید و به راحتی مبلمان خود را مجدد نو کنید. اگر مبلمان و وسایل چوبی شما دچار خراشیدگی شدند استفاده از ماژیک های لکه گیر و همچنین تهیه رنگ مناسب می توانند گزینه های ارزانی برای شما باشند. استفاده از ماژیک و رنگ های آماده در برخی از مواقع و برای خراش های کوچک می توانند راه گشا باشند.

اما افراد متخصص تعمیرات مبل خانه شیک برای ترمیم رنگ مبلمان به صورت اصولی ابتدا لایه رنگ فعلی را به طور کامل بر میدارند و به اصلاح پوسته میزنند. بعد از آن عملیات زیر سازی روی چوب انجام می شود تا به یک سطح صاف و صیقلی برسیم. در نهایت عملیات رنگ کاری روی چوب انجام میشود که در مطلب رنگ کاری مبلمان به طور کامل در این مورد صحبت کرده ایم.

برای مشاوره تعمیرات مبل با شماره 09102006753 تماس بگیرید