عمومیمعرفی کسب و کار

چگونه طول عمر پکیج خود را افزایش دهیم؟

مطمئنا همه شما می دانید که چقدر تعویض پکیج می تواند هزینه بر و دشوار باشد. توجه کنید بعد از گذشت چند سال مطمئنا پکیج مستهلک و فرسوده می شود اما شما با بهره گیری از روش های می توانید عمر پکیج را افزایش دهید و بتوانید سال های زیادی از این دسته از محصولات استفاده کنید. بسیاری از کاربران از کارشناسان تعمیرات این محصولات سوال می پرسند که آیا می‌ توان عمر پکیج را با راه حل هایی افزایش داد؟ در پاسخ به این سوال می گوییم که می توانید با ترفند های ویژه عمر پکیج را افزایش دهید.

آیا می توان عمر پکیج را افزایش داد؟

توجه به اینکه امروز هزینه تعویض و تعمیر این دسته از محصولات بالا رفته احتیاط در نگهداری از آن‌ ها اهمیت قابل توجهی دارد. همچنین توجه کنید بهتر است در ابتدای هر فصل اینگونه محصولات را سرویس کنید تا عملکرد دستگاه بهبود یابد و طول عمر قطعات و اجزای آن بالا رود.

اگر شما می خواهید از پکیج‌ های خود در مدت زمان زیادتری استفاده کنید بهتر است که یک سختگیر برای آن تهیه نمایید تا از رسوب گرفتن رادیاتور و پکیج جلوگیری کند و از این طریق بتوانید عمر این دستگاه را افزایش دهید. از روش دیگر برای بالا رفتن عمر پکیج استفاده از صافی برگشت در قسمت مسیر برگشت رادیاتور ها می باشد. تهران سرویس کاران یک سایت معتبر و قابل اعتماد برای تعمیرات سیستم های گرمایشی است‌ با مراجعه به آن می توانید از خدمات تخصصی آن ها استفاده کنید.

تنظیم درجه آب و دمای رادیاتور

اکثر افراد از طریق زیاد کردن یا کم کردن شیر آب سرد و گرم درجه حرارتی آب مصرفی را تنظیم می نمایند. توجه کنید تنظیم درجه حرارتی با استفاده از کم و زیاد کردن شیر آب یک کار کاملا اشتباه است، چرا که این سیستم برای بالا بردن دمای آب گرم انرژی زیادی مصرف می کند. اگر شما قصد دارید طول عمر پکیج را بالا ببرید باید دمای آب را به شکلی تنظیم کنید که زمانی که شیر آب گرم را تا آخرین مقدار باز می کنید دمای آب کاملاً مطلوب باشد.

زیاد کردن حرارت رادیاتور یا باز کردن پنجره ها برای کاهش شدت گرمای خانه علاوه بر اینکه مصرف گاز را افزایش می‌ دهد در دراز مدت می‌ تواند آسیب جدی به سیستم شما وارد نماید. بنابراین بهتر است آب گرم و دمای رادیاتور را به شکلی تنظیم کنید که دمای آن کاملا مطلوب و مناسب باشد.

https://tehranservicekaran.com/iranradiator/

محافظ پمپ و مراقبت از یخ‌ زدگی پکیج

پمپ دستگاه می تواند برای مدت زمان نامحدودی کار کند اما اگر شرایط استفاده درست از این قطعه را نداشته باشید مطمئنا می‌ توانید آسیب جدی به سیستم خود وارد کنید. این را هم در نظر بگیرید با فراهم کردن شرایط استاندارد استفاده درست از پمپ می توانید عمر سیستم گرمایشی خود را افزایش دهید و بتوانید مدت زمان زیادی از آن استفاده کنید.

برای اینکه عمر پکیج خود را افزایش دهید باید از ورود رسوبات و ناخالصی به داخل هوزینگ پمپ جلوگیری کنید، همچنین نگذارید مدار آب گرمایش خالی باشد. همچنین برای مدت زمان بیشتر از ۲۴ ساعت نگذارید پمپ خاموش باشد. در فصول سرد زمستان دمای هوای محل نصب این سیستم گرمایشی به شدت کاهش می‌ یابد و امکان دارد سیستم شما منجمد شود.

افرادی که از پکیج در محیط بالکن و تراس استفاده می‌ کنند بیشتر با این مسئله مواجه هستند. برای اینکه عمر پکیج خود را افزایش دهید باید از یخ زدن آن جلوگیری کنید‌. برای این کار می توانید از ضد یخ استفاده کنید و در صورتی که دستگاه شما برای مدت طولانی خاموش است حتماً آب دستگاه را تخلیه کنید.

جلوگیری از رسوب گذاری و استفاده از دودکش مناسب

 یک بار به این موضوع اشاره کردیم که اگر لوله های پکیج و رادیاتور رسوب بگیرند راندمان کاری دستگاه کاهش یافته و گرمادهی آن با اخلال مواجه می شود. از مهم‌ ترین اجزای یک سیستم گرمایشی دودکش است که باید بالا ترین دقت را در خرید دودکش داشته باشید.

نصب دودکش و کیفیت جنس آن اهمیت بسیار زیادی برای افزایش عمر پکیج و سلامت خودتان دارد و اگر دودکش کیفیت لازم را نداشته و در محل مناسب نصب نشود علاوه بر اینکه عمر پکیج کاسته و سیستم گرمایشی فرسوده می شود، سلامتی خودتان و خانواده تان به خطر می افتد.

ممکن است قصد تعمیر پکیج خود را داشته باشید اما ندانید از خدمات کدام تعمیرگاه استفاده کنید که خدمات تخصصی ارائه دهد، ما به شما تهران سرویس کاران را معرفی می کنیم، چرا که در کار خود متخصص هستند و با استفاده از تجهیزات و لوازم مناسب سیستم گرمایشی شما را تعمیر می کنند.

https://tehranservicekaran.com/butane/

استفاده از تجهیزات گرمایشی استاندارد و مناسب

لوله کشی گرمایش از کف و رادیاتور ها و داکت اسپلیت ها با استفاده از آب گرمی که توسط پکیج تامین می شود، محیط را گرم می نمایند. استفاده سیستم های گرمایشی که با دستگاه ناسازگار هستند و انتخاب غلط تعداد پره رادیاتور و اجرای غیر اصولی و نادرست سیستم گرمایشی از کف یا استفاده از تجهیزاتی که استاندارد نیستند بر روی عمر پکیج تاثیر گذاشته و موجب افزایش سرعت کاهش عمر دستگاه می شوند.

بنابراین بهتر است برای نگهداری مناسب و اصولی از اینگونه از سیستم گرمایشی از تجهیزاتی با کیفیت مناسب و استاندارد استفاده کنید تا دیگر مجبور به پرداخت مبلغ زیادی برای تعویض یا تعمیر پکیج نباشید. برای تعمیر تجهیزات گرمایشی می توانید از خدمات سایت تهران سرویس کاران استفاده کنید که با پرداخت هزینه مقرون به صرفه پکیج خود را به صورت تخصصی و اصولی تعمیر کنید.

جمع بندی

در این مقاله ترفند ها و راه حل های به منظور افزایش عمر پکیج ارائه دادیم تا بتوانید از سیستم گرمایشی خود محافظت کنید. اگر پکیج شما با مشکل و خرابی مواجهه است برای تعمیر آن حتما از یک تعمیرگاه معتبر و تخصصی کمک بگیرید، چرا که تعمیر ناشیانه این دسته از محصولات می تواند هزینه بر باشد و هزینه گزافی بر روی دست شما بگذارد. سایت تهران سرویس کاران ارائه دهنده خدمات مربوط به تعمیرات تخصصی این دسته از محصولات است و برای استفاده از خدمات آن ها می توانید به این سایت مراجعه نمایید.