سلامت و دانشمعرفی کسب و کار

کرم پودر لاکچری کوین اصل و تقلبی

کرم پودر لاکچری کوین

برای داشتن پوستی صاف و یکنواخت و بدون لک استفاده از کرم پودر لاکچری کوین به عنوان یک کانسیلر فوق‌العاده می‌تواند گزینه‌ای عالی و کاربردی باشد. کرم پودر موجود در فروشگاه آقای بیز فاقد پارابن و مواد مضر است که در استفاده بلند مدت به پوست آسیبی وارد نمی‌کند. این محصول دارای شماره های مختلفی است که با توجه به رنگ‌بندی و تن رنگ پوست خود می‌توانید آنها را سفارش داده و از مزایای بینظیری که دارد بهرمند شوید.

این کرم لاکچری کوین با توجه به فرومولاسیون ملایمی که در آن به کار رفته است برای تمامی سنین قابل استفاده است  و  باعث ایجاد حساسیت نمی‌شود. همچنین این محصول فاقد رایحه بوده که برای عزیزانی که از مواد آرایشی بدون رایحه استفاده می‌کنند، محصولی مناسب است.برای کسب اطلاعات بیشتر و آگاهی از قیمت کرم پودر لاکچری کوین همین الان با ما تماس بگیرید. نمایندگی محصولات لاکچری کوین در تهران به عهده فروشگاه بیز می باشد که شما عزیزان می توانید از فروشگاه خرید خود را تکمیل نمایید

بافت نرم و مخملی روی پوست قرار می‌گیرد که احساس سنگینی و خشکی روی پوست نخواهید داشت. تشخیص کرم پودر اصل از تقلبی با در نظر گرفتن چند نکته امکان پذیر است. لوازم آرایش تقلبی روز به روز در حال افزایش است. حدس بزنید چه اتفاقی با استفاده از آن ها رخ می‌دهد؟ کاربرد لوازم آرایش غیر اصل مانند ، می‌تواند آسیب‌های جبران ناپذیری به پوست شما وارد کند.

از این گذشته، اگر از کرم پودری استفاده می‌کنید که ساعت‌ها بر روی پوست شما باقی خواهد ماند، حتما از برندهای معتبر و اصل انتخاب و خریداری کنید. برای فریب مشتری، متقلبان نسخه‌های دقیق با بسته بندی‌هایی کاملا مشابه اصل با مارک تجاری تهیه می‌کنند. چند روش وجود دارد که مصرف کنندگان می‌توانند قبل و بعد از خرید کرم پودر اصل، برای شناسایی اصل از تقلبی آن انجام دهند. از سایه چشم غیر اصل گرفته تا رژ لب، کرم پودر و دیگر محصولات تقلبی در بازار به فروش می‌رسند.

بازار فروش لوازم آرایش پر از محصولات تقلبی از برندهای معتبر و به نام است و شما را به راحتی گول می‌زنند. این مسئله تبدیل به معضلی جهانی شده است. در اینجا به شما خواهیم گفت که چطور با انتخاب لوازم آرایش اورجینال از پوست خود محافظت کنید و نوع تقلبی را به راحتی تشخیص دهید. با آرش بیوتی همراه باشید تا از روش‌های تشخیص کرم پودر اصل از تقلبی آگاه شوید.

روش‌های تشخیص و خرید کرم پودر اصل ” نمایندگی مجاز، قیمت و کیفیت”

کرم پودر و لوازم آرایش برند، همیشه نمایندگی‌های فروش مجاز خود را دارند. به عنوان مثال از کرم پودرهایی است که حتما باید از نمایندگی خریداری شود. بنابراین اطمینان حاصل کنید که فقط از نمایندگی‌ها و فروشگاه‌های دارای مجوز خرید می‌کنید. اگر آن را بصورت آنلاین خریداری نمودید، از وب سایت مجاز به فروش آن مارک خاص اطمینان حاصل کنید!

لوازم آرایشی تقلبی موجود در فروشگاه‌های فاقد مجوز مانند کرم پودر، معمولاً ارزان‌تر از اصل ارائه می‌شوند. وقتی از قیمت اصلی آن پیدا می‌کنید، زنگ‌های هشدار باید در ذهن شما به صدا در آیند. بنابراین ، مطمئن شوید که از قیمت محصول اصلی مطلع هستید تا فوراً یک محصول جعلی را تشخیص دهید.

روش بهتر برای تشخیص محصول اصل و تقلبی، تست نمودن محصولات واقعی و تقلبی از یک گروه محصول، مانند کرم پودر، برای مقایسه بافت و طول عمر آن است. بله، شما باید کمی صبر و حوصله به خرج دهید، اما آیا گزینه‌ای بهتر از این نیست که پوست خود را در معرض خطر قرار دهید؟ پس در حقه‌های بازاریابی دروغین قرار نگیرید که مغازه داران تخفیف‌های زیادی را برای “محصولات وارداتی” یا چیزی که آنها می‌گویند “جدید در بازار” است ارائه می‌دهند. ضرب المثلی در درباره این موضوع همیشه نقل می‌شود که: “هیچ گرانی بی‌حکمت نیست، هیچ ارزانی بی‌علت نیست.”

روش‌های تشخیص و خرید کرم پودر اصل “بسته بندی، شماره سریال و رایحه”

پلاستیک و بسته بندی‌های بی‌کیفیت، رنگ‌های کمرنگ، ماندگاری بسیار کم، آینه‌های نامناسب و غیره شاخص‌های واضح ساختگی بودن محصول هستند. در برخی موارد ، نام محصولات حتی به درستی هجی نمی‌شود! طراحان برندهای معتبر به بسته بندی‌های خود افتخار می‌کنند. همه چیز در مورد ظاهر لوکس آن‌ها است که فقط فریاد می‌کشد “من و بخر” . بنابراین از خرید کرم پودر با جعبه‌ای محو یا رنگ رو رفته، جعبه‌های آسیب دیده، پلمپ‌های نامناسب و شیشه‌های بی‌کیفیت منصرف شوید.

برندهای آرایشی اصل و معتبر، معمولاً وب سایت رسمی خود را روی بسته بندی خود تبلیغ می‌کنند. یک محصول جعلی دارای پیوند وب سایت مشابه محصول اصلی نخواهد بود. شماره سریال باید روی بسته بندی و روی محصول یکسان باشد. شماره سریال‌ها اغلب بر روی محصولات جعلی وجود نداشته یا تطابق ندارد.

با تست یک کرم پودر تقلبی هم، می‌توانید تفاوت را تشخیص دهید. رنگ‌ها آنطور که انتظار می‌رود عمل نکرده و با پوسته پوسته شدن، ایجاد بافت گچی و خشکی بیشتر غیر اصل بودن خود را ثابت می‌کنند. آرایش شما مطمئناً مدتی طولانی دوام نخواهد آورد و البته خطرات آسیب رساندن به پوست، عفونت چشم و غیره نیز پس از استفاده از لوازم آرایش تقلبی را به همراه دارد.

نام رنگ‌های یک کرم پودر اصل همیشه با نام‌های موجود در وب سایت رسمی آنها برابر خواهد بود. روش دیگر بو کردن کرم پودر اصلی و تقلبی است. تقلبی‌ها معمولاً بوی بد می‌دهند یا فقط بوی مشابه آن را نمی‌دهند. دلیل این امر این است که محصولات تقلبی از مواد بی‌کیفیت ساخته شده‌اند که بوی نامطبوع یا “شیمیایی” می‌دهند.

مصرف کننده‌ای هوشیار باشید

برند کرم پودر اصل خود را کاملا بشناسید و یک مصرف کننده هوشیار باشید. هر زمان لوازم آرایشی خریداری می‌کنید، به بسته بندی آن بسیار توجه کنید. تقلبی‌ها معمولاً از رنگ‌ها، آثار هنری و انواع قلم‌هایی که مشابه نسخه اصلی هستند استفاده می‌کنند. با این حال ، معمولاً تفاوت‌هایی در اندازه، آرم و رنگ بندی بسته بندی وجود دارد. این تفاوت ممکن است به اندازه تغییر در فونت متن باشد.

با دقت نگاه کنید و اگر ضعیف به نظر می‌رسد، فاقد مارک یا آرم است، دارای گرافیک ضعیف، نامی غیر مشابه یا نه کاملاً یکسان است، می‌تواند تقلبی باشد. اگر یک کاربر عادی هستید و چشمی تیزبین دارید، ممکن است بتوانید آن را در یک لحظه تشخیص دهید. در غیر اینصورت، برای بررسی به وب سایت رسمی مارک مراجعه کنید.

همچنین به دنبال سازگاری در بافت و بوی کرم پودر اصل باشید تا اصلی یا تقلبی بودن آن را تشخیص دهید. یک برند معتبر و مسئولیت پذیر، کیفیت خود را در طی یک دوره خاص کاهش نمی‌دهد. اگر کالاهای تقلبی را پیدا کردید و یا هر گونه نگرانی در مورد مالکیت معنوی آن داشتید، اولین قدم این است که یا با تولید کننده قانونی یا با انجمن صنف آرایشی تماس بگیرید. مفهوم توانمند سازی مصرف کننده می‌تواند عنصر مهمی برای حمایت از اقدامات دقیق و یکپارچگی زنجیره تأمین، برای گزارش عدم انطباق (مانند محصولات تقلبی) باشد.

ترفندی برای تشخیص کرم پودر اصل از تقلبی

تشخیص کرم پودر اصل هر اندازه که سخت باشد باز هم غیر ممکن نیست قطعا ترفند‌هایی برای تشخیص کرم پودر اصل از تقلبی وجود دارند. شما با دانستن چند نکته کلیدی این کرم‌ها را از یکدیگر تفکیک کرده و از اصالت کالا مطمئن شوید. در اینجا به برخی از نکات کلیدی اشاره می‌کنیم:

قیمت: امکان ندارد قیمت یک کالا از قیمت ان به دلار کمتر باشد و هیچ فروشنده و واسطه ای ان قدر ها مهربان نیست که بخاطر زیبایی شما قید درامدش را بزند. (هیچ ارزانی بی علت نیست)

بسته‌بندی: مهم ترین نکته درباره بسته بندی کرم پودر اصل پلمپ بودن ان است. بسته بندی یک کرم خوب و با کیفیت در راه خراب نمی شود. کرم هایی با بسته بندی خراب اغلب تقلبی هستند. بسته بندی کرم پودر های تقلبی اغلب بافت تمیز و جذابی ندارد.. و با کرم پودر های اصل متفاوت است.

بارکد و سایر مشخصات روی جعبه: در درجه اول به دنبال بارکد و برچسب روی محصولات باشید.

در درجه بعدی این بارکد را به شماره 20008822 ارسال کنید. این شماره به شما اصل بودن یا تقلبی بودن کرم را اعلام خواهد کرد.

برای مقایسه کرم پودر لاکچری کوین اصل و تقلبی، اول باید ویژگی های یک کرم پودر خوب را بدانیم. اگر کرم پودر، پوست را یکنواخت و صاف نکند، بهترین آرایشگر هم نمی ­تواند یک گریم یا آرایش خوب و بی­ نقص را ارائه کند.

برای انتخاب یک کرم پودر خوب، طبیعی بودن و کیفیت آن بسیار مهم است. قرار نیست به قیمت آسیب رساندن به پوستتان، چهره زیبایی داشته باشید. یکی از پرطرفدارترین کرم پودرهای طبیعی موجود در بازار، کرم پودر لاکچری کوین است. این کرم پودر برای انواع پوست ها مناسب است و طیف رنگی فوق­ العاده­ ای دارد. این کرم پودر دارای SPF 25 است و از پوست دربرابر اشعه فرابنفش خورشید به خوبی محافظت می ­کند.

وجود انواع کرم پودر لاکچری کوین اصل و تقلبی در بازار لوازم آرایش کشور، مصرف­ کنندگان را دچار مشکل کرده است. اگر تا آخر این مطلب با ما همراه باشید، نکاتی را برای شناسایی کرم پودر اصل و تقلبی دراختیارتان قرار می ­دهیم.

کرم پودر لاکچری کوین ساخت کجاست؟

برند luxury coin متعلق به کشور فرانسه است و لوازم آرایشی و مراقبت پوست بسیار معروفی تولید می ­کند. کرم پودر لاکچری کوین در ایران تحت لیسانس این برند معروف تولید می ­شود؛ یعنی مواد اولیه آن از فرانسه ارسال می ­شود و سپس با نظارت و براساس استانداردهای شرکت فرانسوی تولید می ­گردد.

قیمت کرم پودر لاکچری کوین اصل

قیمت کرم پودر لاکچری کوین اصل در فروشگاه های مختلف با توجه به حاشیه سود و خدمات آن فروشگاه، کمی با هم متفاوت است؛ اما محدوده قیمتی بین 450 تا 650 هزار تومان قرار دارد. اگر فروشگاهی این محصول را با قیمت بسیار کمتر عرضه کرد، احتمالا اصل نیست.

تست کرم پودر لاکچری کوین

کرم پودر لاکچری کوین اصل و تقلبی هنگام تست روی پوست، کیفیت و حس متفاوتی دارند. هنگام تست کرم پودر لاکچری کوین، روی پوستتان احساس خشکی و سنگینی نمی­کنید. اگر کمی از این کرم پودر را روی پوستتان بمالید قدرت پوشانندگی بالای آن را کاملا مشاهده می­کنید.

کرم پودر لاکچری کوین اصل برای انواع پوستها مناسب است؛ در پوستهای خشک، به حفظ رطوبت آن کمک می­کند و چون مات است برای پوستهای چرب و براق هم مناسب است. این کرم پودر دارای کانسیلر است و لک ­ها را به خوبی می­پوشاند.

کرم پودر اصل لاکچری کوین مواد مضر و عطر تند ندارد و باعث نرمی و لطافت پوست شما می­شود. این کرم پودر به سرعت جذب پوستتان می­شود و ناهمواری ها و تیرگی های آن را کاملا می­پوشاند. کرم پودر اصل لاکچری کوین، ارگانیک و طبیعی است و مواد مضری مثل پارابن ندارد.

در بسته ­بندی ست کرم پودر اصل، برای اینکه استفاده از آن راحت باشد یک پد مخصوص هم قرار دارد. طیف رنگی کرم پودر اصل لاکچری کوین هم برای پوست های روشن و هم برای پوست های تیره و سبزه مناسب است. این کرم پودر خاصیت واترپروف یا ضدآب دارد و برای استفاده در محیط ها و اقلیم های مرطوب و همین­طور کسانی که زیاد عرق می­کنند مناسب است.

نکات مهم تشخیص کرم پودر اصلی از تقلبی

برای تشخیص کرم پودر لاکچری کوین اصل از تقلبی می­توانید به نکات زیر توجه کنید:

  • کرم پودر اصل لاکچری کوین محصول یک برند معتبر است. برندهای لوازم آرایشی، محصولات خود را با قیمتی ارائه می­کنند که متناسب با کیفیت بالای آنهاست. اگر کرم پودری با قیمت بسیار کم فروخته می­شود می­توانید به اصل بودن آن شک کنید.
  • برندها و شرکتهای معتبر برای ظاهر محصولاتشان هم به اندازه محتویات آن ارزش قائلند؛ بنابراین آنها را با بهترین بسته­ بندی عرضه می­کنند. شیشه و جعبه کرم پودر اصل زیبا و مقاوم هستند. نوشته­ های روی آن اغلب به صورت برجسته حک شده ­اند و به آسانی پاک نمی­شوند.
  • کرم پودر اصل دارای بارکد و شماره مخصوص است و پلمپ شده است.
  • کرم پودر ارجینال لاکچری کوین به خوبی و در زمان کوتاهی جذب پوستتان می­شود و آن را نرم و یکدست می­کند؛ اما کرم پودر تقلبی روی پوست می­ماسد و موجب ایجاد حس خشکی یا چربی روی پوست می­شود.
  • خود کرم پودر اصل هم بافت یکدستی دارد و هنگام استفاده از آن، روی پوستتان احساس نایکنواختی نخواهید داشت.

چرا باید از کرم پودر لاکچری کوین اصل استفاده کنیم ؟

کرم پودر لاکچری کوین به عنوان یک محصول آرایشی و بهداشتی بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد و به دلیل این که روی صورت قرار می‌گیرد، بسیاری از افراد به دنبال استفاده از محصولات با کیفیت و اصل هستند. استفاده از کرم پودر اصل، به شما اطمینان می‌دهد که از مواد با کیفیت و مضر نبوده، ساختار مناسبی دارد و به سبب این که این محصولات دارای تأییدیه‌های لازم از سازمان‌های مختلف بهداشتی و آرایشی هستند، شما می‌توانید از آن‌ها برای مصارف طولانی مدت استفاده کنید.

در مقابل، استفاده از کرم پودر غیراصل به عنوان یک محصول غیرقانونی و کم‌کیفیت، ممکن است خطرات جدی برای سلامتی شما به دنبال داشته باشد. بنابراین برای بهترین نتیجه و حفظ سلامتی پوست خود، بهتر است از کرم پودر اصل استفاده کنید.