اقتصادیمعرفی کسب و کار

استیکر روی شیشه املاک

چاپ استیکر

چاپ استیکر( برچسب مغازه ) از راه های مناسب برای تبلیغ کسب و کار می باشد. امروزه بسیاری از شرکت ها، مشاغل و صاحبان کسب و کار از روش چاپ استیکر برای تبلیغ و رشد موقعیت استفاده می کنند. با طراحی استیکر و چاپ آن می توان برند تجاری را در طیف گسترده ای منتشر کرد. اسم عامیانه این نوع چاپ  ” برچسب مغازه – برچسب شیشه – استیکر مغازه و… ” می باشد

کاربرد چاپ وینل یا استیکر

چاپ روی استیکر برای مصارف گوناگونی نظیر صنایع غذایی، بسته بندی تمام صنایع تولیدی و صنعتی، محصولات آرایشی بهداشتی و حتی برای تبلیغات بر روی اتوبوس ها و ماشین ها،  شیشه ساختمان ها و مغازه ها، همچنین  به جهت تبلیغات روی زمین در فروشگاه ها و پاساژها، تزئین محیط های داخلی منازل و دفتر کار کابرد زیادی دارند. برای اطلاعات بیشتر و سفارش این محصول از طریق واتساپ و یا تلگرام با ما در ارتباط باشید .

در مورد چاپ استیکر روی شیشه بیشتر بدانیم

چاپ استیکر برای کسب و کارهایی مورد توجه قرار می گیرد که به دنبال شخصی سازی کسب و کار هستند. استیکر شیشه با انعطاف پذیری زیادی عرضه می گردد. به همین خاطر از این ترفند تجاری بسیار استفاده می شود. برای چاپ استیکر باید ویژگی های مختلفی را مورد توجه قرار دهید. استیکر با لایه چسبی عرضه شده و از جنس PVC  می باشد. در گذشته بیشتر از کاغذهای دیواری به جای استیکر استفاده می شد. استیکرها با قیمت بسیار کمی عرضه می شوند و به همین دلیل مقرون به صرفه می باشند.

برچسب روی شیشه یا همان استیکر روی شیشه

برچسب روی شیشه برای نمایشگاه ها، خودروهای سواری، مغازه، اتوبوس و …بجای چاپ روی شیشه مورد استفاده قرار می گیرد. استیکرهای چاپی را می توانید در هر تعداد و اندازه ای سفارش دهید. این سفارش با درج هر تصویری قابل اجرا خواهد بود. اگر برای تهیه استیکر قصد الگو گرفتن از لوگو یا شکلی را دارید، بهتر است آن را با طراحان در میان بگذارید. چاپ ما دارای طراحان حرفه ای در زمینه برچسب روی شیشه می باشد و شما میتوانید به خیال آسوده طراحی آن را به ما بسپارید . استیکرهای تولیدی با کیفیت بالا ساخته می شوند و می توانند در جنس وینیل تهیه شوند. استیکرها با ویژگی های خاصی تهیه می شوند. این ویژگی ها منعطف بودن استیکرها را به خوبی نشان می دهد.

چاپ استیکر با طرح دلخواه شما گزینه اقتصادی برای دکوراسیون

با استیکر می توانید با صرف هزینه کم اقدام به ترتیب دکوراسیونی زیبا نمایید. ضمن اینکه از ایده های اقتصادی برای کسب و کار بهره مند شوید. چاپ استیکر می تواند بر روی چوب، یخچال، گچ، پلاستیک، رنگ روغن، مولتی کالر، آینه، درب اتاق، یخچال، شیشه و … انجام شود. چاپ استیکر قابلیت شست و شو دارد. تصویری که در پایین مشاهده می نمایید نمونه کار انجام شده بر روی دیوار گچی می باشد .

چاپ استیکر جلوه زیبای بصری فروشگاه

امروزه برای بهتر دیده شدن در چشم مخاطبان و همچنین ماندگار بیشتر در ذهن آن ها باید توجه ویژه ای به تبلیغات بصری داشته باشیم . تبلیغات بصری شامل موارد گسترده ای می شود که برای نمونه میتوان به چاپ استیکر اشاره کرد . فروشگاه های در سطح شهر از این نوع تبلیغ بصری استفاده می نمایند . فرقی ندارد که فروشگاه بزرگ باشد یا کوچک ، برای بهتر دیده شدن باید به تبلیغات بصری ارزش زیادی قائل باشیم .

تصویر بالا ☝☝ یکی از کاربرد های چاپ استیکر در یک شرکت ارائه دهنده خدمات بیمه ای میباشد .

راهنمای نصب استیکر بر روی سطوح مختلف

مهمترین نکته قبل از نصب استیکر بر سطوح ، خشک شدن رنگ بعد از چاپ استیکر هست . اگر به این نکته بسیار مهم توجه نشود ممکن است بعد از نصب لبه های کار برگردد و جلوه بسیار بدی را نشان دهد . در بهترین زمان برای نصب ، یک روز بعد از چاپ استیکر شیشه می باشد . مجموعه چاپ ما خدمات نصب استیکر بر روی کلیه سطوح مختلف را ارائه میدهد و شما عزیزان میتوانید هنگام سفارش چاپ استیکر به کارشناس ما اعلام بفرمایید تا شما را در زمینه نصب استیکر راهنمایی بفرمایند .

استیکر شیشه یا برچسب روی شیشه

استیکر شیشه ( استیکر مغازه  ) یک برچسبی است که بر روی شیشه ها اجرا و نصب می گردد. این شیشه ها می توانند شیشه درب محل کار، مغازه، فروشگاه و … باشند. استیکر شیشه با زمینه بی رنگ طراحی می شود و برای طراحی آن از وینیل شفاف کمک گرفته می شود. همین موضوع بعد تبلیغاتی استیکر شیشه را افزایش می دهد. در واقع این استیکر از دو سمت شیشه قابل رویت است. چنین خصوصیاتی می تواند بازدهی تبلیغاتی را بسیار افزایش دهد.

استیکر سفید شیری

استیکر شیری با جنس پی وی سی تولید و عرضه می شود. رنگ زمینه در نظر گرفته شده برای استیکر شیری در نوع شیری یا سفید می باشد. به همین خاطر امکان رویت استیکر از یک سمت فراهم می گردد. استیکرهای شیری محبوبیت زیادی دارند. برای اجرای تبلیغات روی دیوار، خودرو، کف فروشگاه و … از چاپ استیکر شیری استفاده می شود.

استیکر مغازه – برچسب مغازه

استیکر مغازه (برچسب مغازه ) می تواند استیکر شیشه یا استیکر شیری باشد. این استیکرها برای کسب و کار مورد توجه قرار می گیرند. معمولاً استیکر مغازه (برچسب مغازه)  به شکل یک طرفه قابل رویت می باشند. این موضوع به منزله تبلیغ کلی در راستای کسب و کار اعمال می شود. برای ماندگاری استیکر  می توانید از جنس های مختلف با کیفیت کمک بگیرید. برای چاپ وینیل نیز می توانید تکنولوژی با کیفیت را انتخاب کنید. کاربرد دیگر استیکر میتوان به برچسب روی کر کره اشاره کرد که تبلیغ بسیار موثری در زمان بسته بودن فروشگاه شما میتواند داشته باشد . حتی اگر بر روی آن نور در شب کار شود دید خوبی به رهگذران در شب خواهد داد .

استیکر دیواری

برای نصب استیکر دیواری ابتدا پوشش سطحی استیکر را کنار زده و آن گاه از یک وسیله مانند کاردک برای چسباندن استیکر بر روی دیوار استفاده کنید. با اتمام این کار به مرحله دوم نصب بروید. حالا سطح پلاستیکی دوم وینیل را کنار بزنید. پوشش پلاستیکی نباید به شکل عمود بر روی دیوار کشیده شود. لیبل باید با زاویه 180 درجه و در فرم چسبیده به دیوار بر روی دیوار کشیده شود. با این نصب آسیبی به استیکر وارد نخواهد شد و از دیوار جدا نمی گردد. اگر چاپ استیکر بعد از نصب دچار مشکل است، در عرض چند دقیقه باید نصب استیکر را درست کنید.

معرفی استیکر مش

استیکر مش نیز از جهات زیادی به استیکر شیشه ای شباهت دارد. در استیکر مش سوراخ های متعدد دیده می شود. این سوراخ ها امکان هدایت نور بیرون به فضای داخل را فراهم می کند. ضمن اینکه خصوصی سازی و استتار مناسبی را در مقابل دید بیرون فراهم می آورد.  سوراخ های متعدد امکان بهره مندی از نور محیط را ایجاد می کند. در واقع با این استیکر می توان از نور مناسب در کنار  تبلیغات فوق العاده بهره مند شد .

برای مشاهده نمونه کارهای چاپ روی مش و کسب اطلاعات بیشتر میتوانید به صفحه مربوط به چاپ مش مراجعه کنید.

روش محاسبه قیمت چاپ استیکر

قیمت چاپ استیکر به نوع جنس و ابعاد کار بستگی دارد .  چاپ مجموعه ما از بهترین جنس برای چاپ استیکر استفاده می نماید . برای محاسبه، ابتدا باید ابعاد کار مورد نظر را با متر اندازه گیری نمایید و سپس مساحت کار را به دست آورید .قیمت چاپ استیکر در مقایسه با کاغذ دیواری بسیار مقرون به صرفه تر و اقتصادی می باشد . با توجه به نوع استیکر (شیشه ای ، سفید ، مش ) ، برای به دست آوردن قیمت چاپ استیکر مساحت کار را باید در ابعاد ضرب نماییم تا قیمت نهایی به دست آید.

اگر شما به هر دلیلی نتوانستید این کار را انجام بدهید به هیچ عنوان نگران نباشید😊😊 . زیرا کارشناس چاپ در ساعات کاری همیشه آنلاین می باشند و شما میتوانید با مراجعه به واتساپ هر گونه مشاوره رایگان در زمینه قیمت چاپ استیکر روی شیشه و … در یافت نمایید . البته کارشناسان ما پاسخگوی تماس تلفنی شما نیز می باشند .

چاپ استیکر شیشه ای

چاپ برچسب شیشه

استیکرهای شیشه ای از جدیدترین ابداعات در تبلیغات در سال های گذشته بشمار می آیند که توانسته است جایگزین بنر و فلکسی شود. استیکرهای شیشه ای به منظور چسبیدن بر روی شیشه به چاپ می رسد. چاپ استیکر شیشه ای در سایزهای متفاوت انجام می گیرد.  چاپ استیکر شیشه ای معمولا برای تبلیغات برای شیشه ی سوپر مارکت ها و مغازه هاا  کار برد دارد. این نوع تبلیغات در نوع خود بی نظیر می باشد زیرا از مزایای زیادی نسبت به دیگر تبلیغات برخوردار است.

کاربردهای استیکر شیشه ای

استیکرهای شیشه ای که به منظور چسبیده شدن بر روی شیشه به چاپ می رسند کاربرد های تزئینی و تبلیغاتی دارند. تولیدکنندگان می توانند با صرف هزینه های اندک در تعداد بالا تبلیغات و استیکر های خود را در انواع سایزها به چاپ برسانند. از دیگر کاربردهای چاپ استیکر شیشه ای برای تزئینات شیشه ی مغازه ها و منازل می باشد.

مزایای چاپ استیکر شیشه ای

چاپ استیکر شیشه ای از محبوبیت زیادی در بین تولید کنندگان برخوردار است. این استیکرها در هر مغازه ای می تواند بر روی شیشه چسبانده شده و به طور وسیعی در معرض عموم گذاشته شود. استیکرهای شیشه ای مزایای زیادی نسبت به چاپ بنر و بیلبورد دارد. چاپ بنر و نصب آن بر روی پایه هزینه ی تبلیغات را افزایش می دهد. مشتریان قبل از ورود به مغازه استیکر شیشه ای را می بینند و تاثیر آن را می پذیرند. از این رو این نوع تبلیغ می تواند ارتباط بیشتری با مخاطب برقرار نماید.

از دیگر مزیای چاپ استیکر شیشه ای این است که اقشار مختلف جامعه حتی آن ها که در حاشیه ی شهرها و روستاها زندگی می کنند می توانند با دیدن این تبلیغات به خرید محصول مورد نظر ترغیب شوند. بیلبوردهای تبلیغاتی و بنرها معمولا در مکان های پر رفت و آمد نصب می شوند. از این رو چاپ بنر برای مکان های کم رفت و آمد مثل حاشیه ی شهر ها مقرون به صرفه نمی باشد.

چاپ استیکر شیشه ای این امکان را به تولید کنندگان می دهد که بتوانند با قیمتی مناسب در تعداد بی شمار این استیکرها را چاپ نموده و در هر منطقه ای محصول خود را به سایرین معرفی نمایند. این روزها تبلیغات ارزان و پر بازده از اهداف تولیدکنندگان و فروشندگان می باشد که چاپ استیکر شیشه ای این امکان را برای آن ها فراهم نموده است.

نحوه ی چسباندن استیکر شیشه ای

برای چسباندن استیکر شیشه ای ابتدا از آب و ریکار استفاده نمایید و سطح مورد نظر از هرگونه آلودگی و گردو غبار پاک نمایید.

اگر میخواهید استیکر را روی سطح صاف و سیقلی مثل شیشه ، استیل ، سرامیک ، دیوار رنگ روغن یا چیزهایی مانند این بچسبانید بهتر است از آب یا مخلوط  آب و ریکا برای این کار استفاده کنید ، ابتدا سطح خود را از گرد و خاک پاک کنید سپس سطح را با آب و ریکای مخلوط شده خیس نمایید و سپس استیکر را روی سطح آماده شده بچسبانید .

بعد از چسباندن استیکر ، با یک کاردک نرم ، آب و ریکای زیر آن را خالی نمایید و توجه داشته باشید آب یا آب و ریکا فقط برای این منظور استفاده میشود که از حبابهای احتمالی تولید شده زیر استیکر جلوگیری کند و در صورت تولید حباب به راحتی بتوان آنها را خارج نمود ، همچنین این امکان را به شما میدهد که بتوانید جای استیکر را تغییر دهید و تا حدی قابلیت جابجایی استیکر را داشته باشید ، بعد از خالی کردن آب زیر استیکر اجازه دهید تا استیکر و سطح مورد نظر خشک شود این کار ممکن است 2 تا 3 ساعت طول بکشد ولی بعد از آن استیکر در جای خود محکم خواهد شد.

برای جدا کردن استیکر از روی همین سطوح ؛ میتوانید از یک سشوار کمک بگیرید و با گرم کردن استیکر آنرا از روی سطح مورد نظر جدا کنید. نکته مهم اینکه اگر در زمستان و در فضای بیرون  استیکر را میچسبانید ؛ با این شیوه چسباندن مشکل خواهید داشت و حتماً بایستی استیکر را بدون آب بچسبانید.

خدمات چاپ مجموعه ما

مجموعه ما با داشتن بهترین و با کیفیت ترین دستگاه چاپ جهان نیاز شما را در این حوزه به خوبی پاسخ می دهد و این شرکت تمامی امکانات را برای چاپ بهترین کیفیت بر روی بهترین متریال را داراست و به جرات می توان گفت بهترین کیفیت را در ایران در چاپ استیکر شیشه ای و استیکر شیری و مش را داراست.