اقتصادیمعرفی کسب و کار

قیمت محصولات داتیس

داتیس و تازه ترین محصولات تولیدی آن را بشناسیم

چه مدل سینکی برای نصب در آشپزخانه شما مناسب است؟ کدام هود در منزل شما کارایی بیشتری دارد؟ فر برقی بهتر است یا فر گازی؟ و هزاران موضوع دیگر، سوالاتی است که ممکن است به هنگام خرید محصولات آشپزخانه برایتان مطرح شود. بدیهی است که جواب مشخصی برای این سوالات وجود ندارد و پاسخ می‌تواند بسته به اولویت های مادی یا شخصی هر فرد با دیگری متفاوت باشد.

پس اگر شما نیز جز افرادی با دغدغه های این چنینی هستید بهتر است سینک، هود یا فر خود را از یک برند معتبر انتخاب کنید. چرا که تنها اعتبار یک برند است که می‌تواند به کمرنگ تر شدن نگرانی در خصوص جزئیات کالاهای خریداری شده کمک کند. یک برند خوشنام همانطور که از کیفیت و اصالت برخوردار است می‌تواند تمام انتظارات شما از یک کالای آشپزخانه را نیز برآورده سازد و این دقیقاً همان مشخصه ای است که موجب می‌شود داتیس برای بسیاری از مصرف کنندگان، به معنای یک آشپزخانه تمام عیار باشد. پس از خواندن این مطلب تمایل به خرید محصولات داتیس داشتید با نمایندگی داتیس اصفهان تماس بگیرید.

آغاز به کار گروه تولیدی صنعتی داتیس و تاریخچه این برند

گروه تولیدی صنعتی داتیس به عنوان یک برند معتبر سالها است که در زمینه طراحی و ساخت محصولات آشپزخانه فعالیت می‎‌کند. کارخانه داتیس در منطقه صنعتی ایوانکی واقع در ۵۵ کیلومتری شرق تهران بنا شده است و بیش از ۱۶ هزار متر مربع مساحت دارد. این کارخانه فعالیت حرفه ای خود را در سال ۱۳۸۷ آغاز نموده و در همین مدت کم توانسته است بالغ بر ۱۲۰ مدل مختلف هود، سینک، اجاق و فر توکار را روانه بازار کند. گفتنی است همین تنوع بالا در محصولات تولیدی به علاوه قیمت مناسب این کالاها است که توانسته این برند را در طی یک دهه فعالیت خود به یکی از معتبرترین تولیدکنندگان داخلی بدل سازد.

آشنایی با محصولات داتیس و مهمترین ویژگی های آنها

همانطور که گفتیم شرکت داتیس بیش از ۱۲۰ مدل هود، سینک، اجاق و فر توکار را روانه بازار ساخته است که هر کدام از آنها نسبت به نمونه های مشابه خود، از مشخصات بارزی برخوردار هستند. به طور مثال نمای جلوی اغلب فرهای این برند از شیشه دوجداره مقاوم به حرارت ساخته شده است. این فرها همچنین مجهز به چراغ های پر نور و کم مصرفی هستند که منجر به صرفه جویی در مصرف برق محصولات نیز می‌گردند. همچنین اکثر مدل های فرهای توکار داتیس به سیستم خود تمیز کننده حرارتی، قفل کودک، تایمر دیجیتالی تمام لمسی، ترموسویچ فن هواکش و ریل های تلسکوپی مجهز هستند. همچنین تجهیزات دیگری همچون موتور کانوکشن که در زمان چرخش، دمای داخل فر را یکنواخت می‌کند نیز در این محصولات به کار گرفته شده است.

مهمترین ویژگی های سینک و اجاق های صفحه ای شرکت

سینک های آشپزخانه داتیس دیگر محصولات تولیدی این کارخانه هستند که در مدل های توکار، روکار، هم سطح و زیر کابینتی به بازار عرضه می‌شوند. این محصولات بسته به نوع طراحی از استیل، شیشه و گرانیت ساخته می‌شوند و از گارانتی یک تا پنج ساله برخوردار هستند. اجاق های رومیزی نیز به عنوان دیگر محصولاتی که نام داتیس را یدک می‌کشند، از بهترین تجهیزات تهیه شده و دارای کیفیت مطلوبی هستند.

اجاق های شیشه ای این برند به طور معمول از شیشه سکوریت ۸ میلی متری ساخته شده اند که ساختار آنها تا دمای ۸۰۰ درجه سانتیگراد را تاب می‌آورد. تجهیزاتی همچون ترموکوپل فوق سریع، فندک الکتریکی و شبکه های چدنی و لعاب کاری شده نیز از جمله دیگر امکاناتی است که در این اجاق ها تعبیه شده است. جالب است بدانید اغلب مدل های اجاق های رومیزی این برند با بهره گیری از تکنولوژی اروپا ساخته شده اند و ضمن برخورداری از راندمان حرارتی بالا، در مصرف انرژی نیز بهینه عمل می‌کنند.

در مورد هفت ویژگی منحصر به فرد هودهای داتیس چه می‌دانید؟

و اما هودهای این برند دارای هفت ویژگی منحصر به فرد هستند که این قابلیت ها را در کمتر محصول مشابهی می‌توان دید. تمام موتورهای به کار رفته در هودهای داتیس از نوع توربو هستند این موتورها قدرت مکش بالایی دارند و با گذشت زمان، دچار افت کمتری می‌شوند. قدرت مکش این موتورها از متوسط این نرخ در سایر هودها بیشتر بوده و از ۷۰۰ تا ۹۰۰ متر مکعب بر ساعت است. صدای موتور هودهای داتیس نیز در سطح نرمال بسیار کم و در حدود ۴۴ تا ۶۰ دسیبل است.

از جمله دیگر ویژگی های منحصر به فرد این محصولات وجود ترموگارد در آنها است که سبب می‌شود در صورتی که دمای موتور بالاتر از حد مجاز شود آن را به طور خودکار خاموش کند. پروانه به کار رفته در موتور هودهای این شرکت نیز تماماً از جنس فلز است. این پروانه ها صدای کمتری داشته و از عمر بیشتری برخوردار هستند. همچنین در تمام هودهای این برند از فیلتر آلومینیومی سه لایه استفاده شده است. سنسورهای دود، بو و گاز نیز در ساختار این دسته از محصولات این شرکت جایگاه ویژه ای دارند.

افتخارات و خدمات پس از فروش محصولات شرکت بیشتر بشناسید!

کیفیت همیشگی محصولات و تلاش در راستای کسب رضایت مشتریان موجب شده است تا این برند کارنامه درخشانی داشته باشد. این شرکت در طول یک دهه فعالیت خود موفق به اخذ انواع استانداردها و گواهینامه های داخلی و بین المللی گردیده است که از میان انها می‌توانیم  به استاندارد مدیریت کنترل کیفیت از TUV ایتالیا (ISO 9001:2008)، گواهینامه استاندارد صادرات به اروپا CE از TUV ایتالیا، گواهینامه جداگانه استاندارد رضایت مندی مشتری (ISO 10002:2006) از TUV ایتالیا و نشان استاندار ملی از کشور به عنوان مهمترین این افتخارات اشاره کنیم.

ارائه خدمات پس از فروش کمتر از ۲۴ ساعت پس از درخواست مشتری، تامین قطعات محصولات خریداری شده تا ده سال، ارائه ضمانت نامه های ۲۴ ماهه برای انواع اجاق، ۱۸ ماهه برای انواع هود و فر، ۶۰ ماهه برای انواع سینک استیل، ۱۲ ماهه برای انواع سینک شیشه ای و ۸ سال وارانتی برای سر شعله گازها نیز از جمله خدمات این شرکت به مشتریان خود است.

در پایان یادآور می‌شویم همکاری برند داتیس با فروشگاه اینترنتی فامیلا کالا موجب شده است تا خریداران این شرکت بتوانند به راحتی به اطلاعات لازم در خصوص محصول انتخابی خود دست یابند. بدین ترتیب مشتریان محترم این مجموعه می‌توانند پس از مقایسه محصولات عرضه  شده توسط این شرکت با سایر کالاهای موجود در سایت، با اطمینان از انتخاب خود، محصول مورد نظرشان را خریداری و آن را در کوتاهترین زمان ممکن در سراسر کشور دریافت نمایند.

فروش اینترنتی محصولات داتیس در  نمایندگی داتیس اصفهان

 نمایندگی داتیس اصفهان اماده فروش اینترنتی و ارسال کلیه محصولات داتیس به آدرس شما در استان و شهر شما می باشد برای خرید محصولات داتیس میتوانید محصولات مورد نظر خود راببینید و بصورت انلاین ثبت سفارش نمایید. همچنین می توانید جهت مشاهده قیمت محصولات داتیس و لیست قیمت هود داتیس کلیک کنید.

دربـاره کارخانه داتیس:

کارخانه تولیدی صنعتی داتیس در سال ۱۳۸۷ بصورت حرفه ای شروع به تولید کرد. همچنین با تلاش مهندسین و کارگران سخت کوش و مدیریت کارآمد موفق به اخذ انواع استانداردها و گواهینامه های داخلی و بین المللی گردید.

که از جمله استاندارد مدیریت کنترل کیفیت از TUV ایتالیا (ISO 9001:2008) به شماره ردیابی ۴۷۵۳۱۳۸ و دارنده گواهینامه استاندارد صادرات به اروپا CE از TUV ایتالیا به شماره ردیابی ۴۷۵۳۱۳۹ بوده و دارای نشان استاندارد اجباری جمهوری اسلامی ایران به شماره ردیابی ۷۳۲۱۲۱۲۸۹۵ می باشد.

کارخانه تولیدی صنعتی داتیس برای خدمات پس از فروش خود نیز گواهینامه جداگانه استاندارد رضایت مندی مشتری (ISO 10002:2006) از TUV ایتالیا را دریافت نموده که نشان از مدیریت در ارائه خدمات به مشتریان و رضایت مندی مشتری است. محصولات گروه تولیدی و صنعتی داتیس در بسته بندی های زیبا و بسیار منظم ،دقیق و کم نظیر که برای جلوگیری از کثیف شدن و صدمات احتمالی کالا یا کارتن به صورت شیرینک (پلاستیک فشرده) بسته بندی می گردد .بدین صورت که ابتدا نوع محصول در یک بسته بندی مجزا به صورت شیرینگ آماده و کارتن این محصول نیز مجدداً به صورت شیرینگ بسته بندی می گردد و مناسب برای صادرات و حمل ونقل به اقصی نقاط کشور و دنیا می باشد .

ضمناً اولین دارنده استاندارد ملی به شماره ردیابی ۶۶۴۱۶۳۳۹۲ خدمات پس از فروش در صنف هود و گاز و فر می باشد.

گاز با استفاده از پیشرفته ترین و بروز ترین دستگاهها و ابزارها اقدامک به تولید کحصولات داتیس میکند.

لوازم خانگی داتیس ساخت کجاست؟

کارخانه البا گاز در زمینی به مساحت هجده هزار متر مربع در ناحیه صنعتی آئینه ورزان دماوند، در کیلومتر  جاده تهران فیروزکوه قرار دارد. پس اگر با سوال محصولات داتیس ساخت کجاست؟ مواجه هستین بدانین که ساخت کشور عزیزمان می باشد.

ویژگی محصولات داتیس

  • رضایت مشتریان
  • قیمت مناسب
  • کارایی بالا
  • خدمات پس از فروش خوب

کیفیت محصولات داتیس چگونه است؟

کیفیت محصولات داتیس از کیفیت بسیار بالایی برخودار است و این لوازم خانگی دارای عمر بالایی هستند و توانسته مصرف کنندگان را راضی نگه دارد.

منبع : بازرگانی ملکیان