نماد سایت ماه نیوز

خدمات امداد خودرو در تهران شامل چه مواردی میشوند؟

مدرن امداد در سراسر شهر تهران و در تمامی ساعات شبانه روز فعالیت می کند. مجموعه ما با استفاده از انواع یدک کش و پشتیبانی افراد متخصص و با تجربه خدمات امداد خودرو شما را در محل مورد نظر ارائه می دهد. برای برقراری ارتباط به کارشناسان ما کافی است، با شماره ما تماس حاصل فرمایید.

خدمات امداد خودرو مدرن امداد

ما در مجموعه مان خدمات مختلفی در زمینه امداد خودرو تهران را ارائه می دهیم که در ادامه این مقاله به برخی از آن ها اشاره خواهیم کرد. خدمات امداد مجموعه ما شامل امداد رسانی به تمام خودروهای ایرانی و خارجی می باشد. حمل خودروهای خارجی و ایرانی و لوکس با تمامی شهر های ایران با کفی خودرو بر و نیسان چرخگیر با ضمانت انجام می پذیرد. انتقال خودروهای تصادفی به تعمیرگاه مدرن گیربکس به صورت رایگان انجام می شود.

مکانیک سیار غرب تهران

مدرن امداد خدماتی همچون سوخت رسانی سیار، باتری به باتری سیار، مکانیکی در محل مورد نظر، آپاراتی در محل، تعویض روغن و… را نیز انجام می دهد.
سرویس کولر، سرویس بخاری و کلیه سرویس‌های فصلی خودرو
تعویض ماهک دنده، سیم کلاچ، شلنگ رادیاتور، فیوز، پمپ بنزین، بازرسی و بررسی تخصصی خودرو جهت مراجعه به معاینه فنی تعمیر و تنظیم موتورهای خودرو همچون عملکرد سیلندر و تعمیرات ECU، سنسورها و…
خدمات سیار سرویس روغن موتور و گیربکس، شارژ باتری، تعویض باتری در محل و….
تعمیر جلوبندی خودرو و تعمیرات چرخ خودرو، تعمیر گیربکس، فنر و کمک فنر، صفحه کلاچ و…از جمله خدماتی هستند که مکانیک سیار مجموعه ما توانایی انجامشان را دارا می باشد.

خدمات امداد خودرو سیار

دلایل انتخاب امداد خودرو مدرن امداد

یک مجموعه ارائه دهنده خدمات امدادی، باید چه ویژگی هایی داشته باشد؟
ما در مجموعه مان تلاش کرده ایم تا از بهترین تجهیزات ممکن استفاده کنیم و در سرعت خدمت رسانی عملکرد سریعی داشته باشیم تا رضایت شما مشتریان عزیز را به به دست بیاوریم. این اصلی ترین اولویت ما در مدرن امداد است. بالاترین کیفیت خدمات ارائه شده با کم ترین هزینه ممکن.

امداد خودرو شمال تهران

امداد رسانی شبانه روزی: ما در تمامی مناطق تهران فعالیت  24 ساعته داریم. میتوان گفت یکی از مهم ترین ویژگی های یک مرکز امداد رسانی همیشه در دسترس بودن آن است. برای برقراری ارتباط با امداد خودرو شمال تهران- امداد خودرو غرب تهران و تمامی مناطق، می توانید در هر ساعت از شبانه روز با شماره های ما تماس حاصل فرمایید. امداد خودرو نیاوران، امداد خودرو قیطریه و سایر مناطق شمالی تهران از جمله این موارد هستند.

سرعت خدمات رسانی

پوشش کامل مناطق تهران، امری است که مدرن امداد برای آن تلاش بسیار کرده است. زیرا رسیدن واحد سیار به محل مورد نظر در کمترین زمان ممکن از اهداف ما در مجموعه مان است. هنگامی که متقاضیان درخواست خدمات خود را ثبت می‌کنند، نزدیکترین تیم امدادی شناسایی شده و به سرعت خود را به محل مورد نظر می رساند. همین عامل سبب افزایش هر چه بیشتر سرعت امدادرسانی می‌گردد.

حضور کارشناسان و امدادرسانان متخصص در مدرن امداد

از دیگر ویژگی های که ما را از سایر مجموعه ها متمایز می نماید، پشتیبانی افراد حرفه ای است. امدادرسانان آموزش دیده و با تجربه ما با استفاده از تجهیزات لازم این توانایی را دارند که در محل مورد نظر شما خودرویتان را تعمیر کنند. در زمان برقراری ارتباط با کارشناس ما، تمامی مسائل مورد نیاز بررسی می شود و واحد اعظامی برای حل مشکل، تمامی لوازم و امکانات لازم برای حل مشکل خودروی شما را همراه خواهد داشت.

استفاده از قطعات یدکی اصلی

تیم مدرن امداد خودرو همیشه در نظر داشته است که از قطعات یدکی با کیفیت و اصل استفاده کند. زیرا استفاده از قطعات یدکی بی کیفیت و غیر رسمی ارزان ممکن است خسارات جبران ناپذیری برای خودرو ها رانندگان ایجاد کند. این خسارات ممکن است منجر به نیاز تعمیر دوباره شوند و گاهی ممکن است این تعمیرات بسیار کلی باشند و هزینه زیادی برایش متحمل شوید.

سرویس های دوره ای خودرو شمال تهران و امداد خودرو غرب تهران

شما عزیزان می توانید به سادگی و بدون تلف کردن وقت با استفاده ازخدمات امداد خودرو شمال تهران و امداد خودرو غرب تهران (امداد خودرو شهرک غرب)، سرویس های دوره ای خودرو خود را در محل مورد نظر خود انجام دهید. همانطور که می دانید سرویس های دوره ای، سرویس هایی هستند که باید به شکلی منظم بر روی خودرو انجام بپذیرند. این سرویس ها باعث می شوند که مشکلات احتمالی خودرو قبل از آن که منجر به مشکلات بزرگ و هزینه های بزرگ شوند، رفع شوند. توصیه می شود که این سرویس ها را پیش از در جاده بودن و مسافرت ها انجام دهید.

خروج از نسخه موبایل