اجتماعیمعرفی کسب و کار

ارسال پیامک تبلیغاتی رایگان از طریق اینترنت در حجم بالا چگونه است؟

ارسال پیامک از طریق اینترنت

یکی از خدمات شرکت همراه اول ارسال پیامک از طریق اینترنت می باشد که برای ارسال پیامک انبوه ، ارسال پیامک خدماتی و اطلاع رسانی و یا ارسال پیامک تبلیغاتی ارائه می شود.این نوع ارسال پیامک با سرعت و حجم ارسال بالا انجام می شود. این امکان برای همه افراد و اشخاص چه حقیقی و چه حقوقی در دسترس و قابل استفاده می باشد. برای استفاده از این امکان و خرید پنل پیامکی شما نیاز به سامانه ارسال پیامک می باشید که پیامک های خود را با آن ارسال نمایید بدون نیاز به موبایل و سیم کارت. برای این کار در یک سامانه پیامک ثبت نام کنید و سامانه پیامک اختصاصی خود را دریافت نمایید.

چگونه از طریق اینترنت پیامک ارسال کنیم ؟

برای تبلیغات پیامکی و ارسال پیامک از طریق اینترنت وارد سامانه پیامکی خود می شود و به قسمت ارسال پیامک گروهی مراجعه می کنید شماره های مورد نطر خود را در قسمت گیرندگان وارد کرده و سپس متن مورد نظر خود را درقسمت متن پیام تایپ می کنید و بر روی دکمه ارسال پیامک کلیک می کنید . به همین سادگی پیا شما در کمتر از چند دقیقه به همه شماره های وارد شده ارسال می شود. همچنین می توانید از طریق رمز یکبار مصرف OTP و ارسال پیامک انبوه و با استفاده از بانک شماره های موجود در پنل اس ام اس مانند شماره های همراه اول و ایرانسل به تفکیک شهر و استان و یا ارسال پیامک از طریق کدپستی و یا ارسال پیامک بر اساس سن و جنسیت و … به تبلیغات کسب و کار خود بپردازید.

امکانات دیگر سامانه پیامک چیست ؟

امکانتت متنوعی در سامانه پیامک وجود دارد که شما می توانید از آنها برای توسعه و معرفی کسب و کار و اطلاع رسانی استفاده کنید مانند : ارسال پیامک زمانبندی ، ارسال پیامک دوره ای ، دفترچه تلفن ، ارسال پیامک متناظر ، ایجاد مسابقات و نظرسنجی ، پاسخگوی خوکار (منشی پیامکی) ، سیستم نوبت دهی پیامکی و وب سرویس ارسال پیامک و …..

تعریف پنل پیامکی رایگان

به طور کلی دو حالت برای ارسال پیامک‌های رایگان از طریق سامانه‌های پیامکی وجود دارد که در حالت اول شرکت ارائه‌دهنده پیامک‌های رایگان کوچک هستند و نمی‌توانند از پس هزینه‌های مربوط به ارسال پیامک‌ها بر بیاید. در این صورت ارسال پیامک رایگان کاملاً اشتباه خواهد بود؛ اما در حالت دوم شرکت ارائه دهنده سرویس ارسال پیامک به قدری بزرگ است که ممکن است پیامک‌های ارسالی از طرف شما برای آن هزینه بسیار کمی را به همراه داشته باشد. در حالت دوم شرکت‌ها برای جذب مشتری جدید از این روش استفاده می‌کنند؛ اما بعد از  بسته شدن قرارداد تعرفه‌های پیامکی آنها به قدری بالا است که باعث ایجاد هزینه‌های سرسام آور برای کسب و کارهای مختلف می‌شود.

بهترین جایگزین برای ارسال پیامک‌های رایگان اینترنتی

شما همراهان عزیز توصیه می‌کنیم که به دنبال روش‌های رایگان برای ارسال پیامک‌های مختلف نباشید؛ زیرا عملکرد مطلوبی را به دست خواهید آورد. اما در مقابل استفاده از انواع پنل‌های پیامکی با قابلیت‌های مختلفی که در اختیار مخاطبان و کاربران خود قرار می‌دهند می‌توانند پیامک‌های ارسالی را به صورت هدفمند انجام دهند. همچنین در صورتی که سوالات مهمی ذهن شما را به خود مشغول کرده است به راحتی می‌توانید با شماره‌های موجود در این وب سایت تماس بگیرید و اطلاعات جامعی در خصوص پرسش‌های خود به دست آورید.

هزینه مربوط به ارسال پیامک انبوه رایگان

برخلاف تصور افراد که انتظار دارند پیامک‌های انبوه ارسال شده از طرف آنها به کمک وب سایت‌های مختلف بدون هزینه باشد بعد از مدتی هزینه بالاتری را برای آنها تحمیل می‌کنند؛ زیرا این وبسایت‌ها بعد از ارسال پیامک از شما می‌خواهند تا سامانه و حساب کاربری خود را شارژ کنید و در هنگام شارژ مبلغی را به عنوان هزینه ارسال پیامک‌های قبلی از حساب کم می‌کنند. قبل از برقراری قرارداد با سامانه‌های مختلف پیامکی از تجربیات آنها اطلاعات کافی را به دست آورید و سعی کنید در متن قرارداد خود موارد مهمی را درج کنید تا در صورت فسخ آن مشکلاتی برای شما به وجود نیاید.

ارسال پیامک رایگان از طریق اینترنت با استفاده از روش‌های مختلف قابل انجام است؛ اما برای به دست آوردن نتیجه مطلوب توصیه می‌شود سامانه پیامکی مطمئنی را خریداری کنید تا بتوانید از مزایای آن به خوبی استفاده کنید. تجربیات نشان می‌دهد که آن دسته از سامانه‌هایی که خدمات خود را به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می‌دهند در طول مدت زیاد هزینه بیشتری را از آنها می‌گیرند. آیا شما تا به حال تجربه استفاده از امکانات اینترنت برای ارسال پیامک‌های رایگان را داشته‌اید؟

ارسال پیامک انبوه با سیمکارت چگونه است و چه مجازاتی دارد؟

در بین کسب و کارهایی که امروزه برای بالا کشیدن خود و فروش بیشتر در تلاش هستند ، استفاده از پیامک تبلیغاتی رایج شده است ولی زمزمه هایی برای دور زدن افرادی که دریافت پیامک تبلیغاتی را بسته اند (یا به اصطلاح گیرنده مسدود هستند) به گوش می رسد. امروز در این مقاله با من باشید تا راهکارهای که برای ارسال پیامک به بلک لیست درنظر گرفته شده را با هم نقد و بررسی کنیم و نهایتا بهترین راهکار را نشان دهیم.

ارسال پیامک انبوه از سیم کارت

وقتی افرادی دریافت پیامک های تبلیغاتی را غیرفعال کرده اند یعنی ، دریافت پیامک را از سرشماره های تبلیغاتی که پیامک های انبوه تبلیغاتی ارسال میکنند ، بسته اند. در اینصورت بسیاری از افراد به ذهنشان رسیده است که از سیمکارت شخصی موبایل خود برای ارسال تبلیغات استفاده کنند. با توجه به حجم بالای پیامک های ارسالی از این طریق نیز اپراتور راه را برای تبلیغات سیمکارتی بسته است و اگر هر سیم کارتی از هر اپراتور ، در هر 24 ساعت 500 پیامک انبوه ارسال کند سیمکارتش توسط اپراتور مسدود خواهد شد. در اینصورت این سیمکارت ها نیز برای ارسال اس ام اس تبلیغاتی مناسب نخواهند بود و دردسر و مشکلاتی برای سیمکارت های شما ایجاد خواهند کرد.

ارسال پیامک انبوه بوسیله GSM مودم

برای افرادی که از سیمکارت شخصی برای تبلیغات استفاده میکنند ،استفاده از مودم اینترنتی بسیار رایج می باشد و میتوانید با اتصال چندین سیمکارت به مودم ارسال پیامک با اینترنت را انجام دهید اما این نوع ارسال تبلیغات نیز قطعا مشکلاتی را برای شما خواهد داشت که در ادامه به تفکیک توضیح خواهیم داد:

  1. نمایش شماره موبایل به گیرنده و احتمال تماس مشتری با شماره موبایل
  2. سرعت پایین ارسال پیامک یا تاخیر در ارسال پیامک با این دستگاه (تعداد 300 عدد در هر ساعت)
  3. هزینه ی بالای خرید دستگاه و خرید مرتب سیم کارت به دلیل مسدود شدن توسط اپراتور
  4. دیر رسیدن پیامک به دست گیرنده با توجه به سرعت پایین در ارسال پیامک با دستگاه
  5. عدم امکان دریافت پیامک مشتری در دستگاه
  6. نامنظم بودن تبلیغات به دلیل ارسال پیامک به شماره های رندوم
  7. جهت ثبت ارسال باید حتما دستگاه همراه شما باشد

همه ی این مواردی که قید شد عمده ترین مشکلاتی هستند که با این دستگاه ها خواهید داشت.

ارسال پیامک انبوه با پنل اس ام اس

به دلیل مشکلاتی که ارسال پیام  انبوه با سیم کارت ایجاد میکند بهترین جایگزین قطعا استفاده از سامانه ی پیامکی است . پنل پیامکی پیامرسان با ثبت نام پنل اس ام اس رایگان امکانات کاملی را در اختیار کسب و کار شما قرار میدهد و می توانید بدون دغدغه و با امکانات کاملی ارسال پیامک را انجام دهید.

حالا پنل پیامکی پیامرسان چه امکاناتی دارد که این سایت را انتخاب کنیم؟

اولین و کاربردی ترین امکان برای شما که تجربه دشوار ارسال پیامک انبوه با سیمکارت شخصی انجام داده اید این است که به سادگی چند کلیک و بدون محدودیت پیامک ارسال کنید. حتی میتوانید علاوه بر اینکه از ارسال پیامک منطقه ای سامانه استفاده می کنید، به شماره ی مشتریان خود نیز پیامک ارسال نمائید. البته این خصوصیت مهم ارسال شدن سریع پیامک ها در عرض چند دقیقه را هم فراموش نکنید. همچنین هیچ محدودیتی در تعداد ارسال های روزانه برای شما وجود ندارد و به هر تعدادی که نیاز تان باشد میتوانید ارسال پیامک داشته باشید.