بین المللیمعرفی کسب و کار

قیمت خانه ارزان در دبی چقدر است؟

ارزان ‌ترین خانه‌ ها در دبی کدامند؟

وقتی صحبت از املاک دبی در میان باشد، بسیاری از مردم فکر می‌کنند که قیمت خانه در دبی بالاست و از پس خرید آن بر نمی‌آیند. باید گفت که اگرچه در گذشته چنین بود اما امروزه بازار املاک و مستغلات دبی در مقایسه با سایر پایتخت‌های جهان قیمت‌های پایین‌تری را ارائه می‌دهد. در ادامه قصد داریم به معرفی برخی از ارزان‌ترین خانه‌ها در دبی و نکات خرید آپارتمان در دبی بپردازیم. با ما همراه باشید.

ارزان ‌ترین خانه ‌ها در دبی

خرید آپارتمان‌ در دبی محبوب‌ترین گزینه برای سرمایه‌گذاری و زندگی در دبی است. بنابراین، در ادامه قصد داریم به معرفی چند آپارتمان ارزان در دبی بپردازیم و قیمت خانه های ارزان در دبی را بررسی کنیم. به طور کلی باید توجه داشته باشید که قیمت خانه در دبی بر اساس منطقه و امکانات ممکن است متفاوت باشد.

فیورا در گلف ورد

فیورا در گلف ورد یکی از ارزان‌ترین آپارتمان‌های دبی است. این مجموعه شگفت‌انگیز در انجمن اکسیژن آکویا (داماک هیلز ۲) که یکی از محبوب‌ترین مناطق دبی است، قرار دارد. در ادامه ویژگی‌های اصلی این آپارتمان را ذکر کردیم. مجموعه فیورا استودیو آپارتمان‌های ۱، ۲ و ۳ خوابه‌ای را ارائه می‌دهد که بسیار مجهز هستند و طراحی عالی دارند. قیمت این واحد‌ها از تقریباً ۳۰۰ هزار درهم شروع می‌شود. پس اگر قصد خرید آپارتمان ارزان در دبی را دارید، این واحد ها به معنای واقعی کلمه مقرون به صرفه هستند.

در مورد این آپارتمان‌های مقرون به صرفه و در عین حال زیبا باید گفت که قیمت پایین به معنای عالی نبودن این آپارتمان‌ها نیست. آپارتمان‌های فیورا یکی از بهترین پروژه‌های شرکت املاک و مستغلات داماک پراپرتیز است. از جمله امکانات آن می‌توان به موقعیت مکانی مناسب، معماری معاصر و امکانات رفاهی از جمله ورزشگاه مدرن، باغ‌های محوطه‌سازی‌شده، پارکینگ و… اشاده کرد. همچنین خرید این آپارتمان‌ها با یک طرح پرداخت جذاب همراه است که باعث می‌شود سازگاری بیشتری با بودجه شما داشته باشد.

آکسفورد رزیدنس

آکسفورد رزیدنس یکی از ارزان‌ترین آپارتمان‌های دبی است که طرح پرداخت آسان را نیز ارائه می‌دهد و برای کسانی که به دنبال سرمایه‌گذاری‌های مقرون به صرفه هستند یک انتخاب عالی محسوب می‌شود. در ادامه می‌توانید جزئیات این پروژه را مشاهده کنید.

مجموعه شگفت‌انگیز آکسفورد پروژه‌ای از  شرکت املاک و مستغلات ایمان دولوپرز  است و در حلقه روستای جمیرا واقع شده است. جمیرا ویلج سیرکل منطقه‌ای پرطرفدار برای خانواده‌هایی است که محیطی آرام را ترجیح می‌دهند. محله‌ای با پهنای باند بالا، طراحی متفکرانه و همچنین امکانات رفاهی مانند منطقه بازی کودکان، استخر شنا، لوازم خانگی مارک دار و… آکسفورد رزیدنس را به یکی از مناسب‌ترین املاک در دبی تبدیل کرده است.

آکسفورد رزیدنس آپارتمان‌های مقرون به صرفه‌ای در قالب واحد‌های استودیویی، 1 خوابه و 2 خوابه ارائه می‌دهد که شروع قیمت آن‌ها فقط ۳۸۰ هزار درهم است.

خیابان گلف سامانا

خیابان گلف سامانا یکی از بهترین پروژه‌های توسعه‌دهندگان سامانا است و در شهر استودیو دبی واقع شده است. مناظر بی‌نظیر از آسمان دبی و امکانات رفاهی در سطح جهانی، این آپارتمان‌ها را در زمره منحصر به فردترین و در عین حال مقرون به صرفه‌ترین آپارتمان‌ها قرار داده است. اینترنت با پهنای باند بالا، طراحی منحصر به فرد و همچنین امکاناتی مانند امنیت ۲۴ ساعته، استخر مینیاتوری، زمین گلف و سالن بدنسازی، خیابان سامانا گلف را جذاب‌تر کرده است. این مجموعه باورنکردنی واحد‌های استودیویی 1 خوابه و 2 خوابه را با برنامه پرداخت اقساطی ۷ ساله ارائه می‌دهد.

خرید ارزان‌ ترین ویلا ‌ها در دبی

خانواده‌ها ترجیح می‌دهند در ویلا‌هایی زندگی کنند که به مکان‌های دیدنی اصلی شهر و همچنین امکانات رفاهی نزدیک باشند. این املاک زمانی که قیمت پایین‌تری ارائه می‌دهند محبوبیت بیشتری نیز پیدا می‌کنند. بنابراین در ادامه به معرفی ارزان ترین ویلاها در دبی می‌پردازیم.

خانه‌ های شهری روکان

خانه‌های شهری روکان یکی از محبوب‌ترین ویلا‌های دبی هستند که با قیمت استثنایی به فروش می‌رسند. این خانه‌های شهری شگفت‌انگیز در دوبیلند واحه واقع شده‌اند و ویژگی‌های شگفت‌انگیزی را ارائه می‌دهند. دسترسی آسان به نقاط دیدنی اصلی دبی، سبک زندگی منحصر به ‌فرد و همچنین امکانات رفاهی از جمله باربیکیو، استخر، کلوپ، باغ‌ها و منطقه کودکان، خانه‌های شهر روکان را در میان مطلوب‌ترین املاک دبی قرار داده است.

علاوه بر این، خانه‌های شهری روکان از طراحی بی‌نظیری برخوردارند. مجموعه باشکوه روکان خانه‌های شهری ۱، ۲ و ۳ خوابه را ارائه می‌دهد و قیمت اولیه این خانه‌های شهری باورنکردنی ۳۰۰ هزار درهم است. خانه‌های شهری روکان نه تنها جزء ارزان‌ترین ویلا‌های دبی هستند، بلکه اقساط ماهیانه ۱.۵ درصد آن‌ها را تا حد ممکن مقرون به صرفه می‌کند.

خانه‌ های شهری اسپرینگ

خانه‌های شهری اسپرینگ نیز جزء ارزان‌ترین خانه‌ها در دبی هستند. مجموعه اسپرینگ به دلیل محیط خیره‌کننده خود یک زندگی رویایی را ارائه می‌دهد. این در حالی است که ساکنان این منطقه می‌توانند از بهترین سبک زندگی شهری لذت ببرند. این خانه‌های شهری باشکوه در عربین رنچز3 واقع شده‌اند که مملو از امکانات رفاهی در سطح جهانی و همچنین مزایای شگفت‌انگیز است.

فراوانی امکانات رفاهی در سطح جهانی، اینترنت با پهنای باند بالا و همچنین طراحی عالی، این املاک را در گروه محبوب‌ترین املاک در دبی و امارات قرار داده است. این مجموعه، خانه‌های شهری ۳ و ۴ خوابه را با قیمت اولیه ۱. ۲ میلیون درهم ارائه می‌دهد. وجود امکان پرداخت پس از تحویل، این خانه‌های شهری را مناسب‌تر می‌کند. اگر شما نیز به دنبال خرید ارزان‌ترین خانه در دبی هستید، این ویلا برای شما مناسب است.

خانه‌های شهری valley””

به‌عنوان یکی از بهترین پروژه‌های املاک “Emaar”، خانه‌های شهری “valley” انتخاب‌های عالی برای خانواده‌هایی است که به دنبال ملک مقرون به صرفه هستند. خانه‌های شهری شگفت‌انگیز شهر The Valley”” خانه‌هایی هستند که به زیبایی ساخته شده‌اند. The Valley”” یکی از مطلوب‌ترین جوامع دبی است. این خانه‌های شهری محبوب مملو از امکانات رفاهی از جمله منطقه تناسب اندام، منطقه باربیکیو، مرکز خرید، فضا‌های پارکینگ و همچنین باغ‌های محوطه‌سازی شده است.

این مجموعه همچنین نزدیک به مرکز شهر دبی، عربین رنچز و شهر پایدار شارجه است. طراحی معاصر و منطقه آرام آن سبک منحصر به فردی از زندگی را برای ساکنان خانه‌های شهری The Valley”” ایجاد می‌کند. این مجموعه خانه‌های شهری ۳ و ۴ خوابه را به فروش می‌رساند و قیمت آن از ۱.۱۶ میلیون درهم آغاز می‌شود. مهمتر از همه، امکان پرداخت اقساطی نیز وجود دارد.

سخن پایانی

در این مقاله به معرفی ارزان ترین خانه ها در دبی پرداختیم. با توجه به موارد بالا، دبی یکی از بهترین مکان‌های جهان برای سرمایه‌گذاری در زمینه املاک و مستغلات است. بازار املاک و مستغلات دبی قیمت‌های مقرون به صرفه، بازده اجاره بالا، برنامه‌های پرداخت آسان و همچنین سود مناسب از سرمایه‌گذاری را ارائه می‌دهد. به همین دلیل بسیاری از سرمایه‌گذاران از سراسر جهان، دبی را به عنوان اولین مقصد خود برای سرمایه‌گذاری انتخاب می‌کنند.

اگر شما نیز به دنبال سرمایه‌گذاری در بازار املاک و مستغلات در دبی هستید و به دنبال مناطق مختلف دبی برای خرید ملک هستید، گزینه‌های مختلفی برای شما وجود دارد. مهم نیست بودجه شما چقدر است. فقط مطلوب‌ترین املاک دبی را در یونایتد سون کاوش کنید و ملک رویایی خود را در دبی انتخاب کنید.