اجتماعیمعرفی کسب و کار

از کجا عروسک سیلیکونی بخریم؟

نکاتی که باید قبل خرید عروسک باربی سیلیکونی بدانید

شمایی که اگر دوست دارید برای نوزاد خود یک عروسک انتخا و خرید کنید باید نکاتی را در نظر داشته باشید که هر کدام از توضیحات متنی زیر برای انتخاب خرید عروسک نوزاد بسیار مهم و ضروی هستنند که باید بدانید.

 عروسک متناسب با سن فرزند شما

حتما این نکته بسیار مهم را به یاد داشته باشید که عروسک باربی ارزان را انتخاب می کنید آیا مناسب سن فرزند شما است؟ شما همیشه به فکر این باشید اسباب بازی استاندارد و با کیفیت عالی برای کودک خود انتخاب کنید ، اکثر نوزادان بعد یک سال به درک و فهم می رسند.  این نکته که مربوط به سن است همچنین هنگام خرید هدیه برای فرزندان دیگران هم مهم است. دادن هدیه ای که برای بچه های کوچکتر در نظر گرفته شده ممکن است به هدیه ای که برای آن خریداری می کنید مناسب نباشد ، بنابراین حتماً از نظر سن مناسب بررسی کنید. و از فروشنده سوال کنید که این عروسک به چه سنی مناسب است.

برای کودک شما بی خطر باشد

هر موقع خواستید اسباب بازی انتخاب کنید باید نکات استاندارد و بی خطر بودن آن را بررسی کنید بعد اقدام به خرید نمایید، اسباب بازی ها در بیشتر موارد ایمن هستند ، اما بسیاری از این موارد می توانند برای شما کمی سخت باشد و آنچه برای فرزندتان می خواهید. خوشبختانه ، هنگامی که شما برای کودک خود اسباب بازی های متناسب با سن پیدا می کنید ، بیشتر این موارد پوشش داده می شود: اسباب بازی های دارای قطعات کوچک برای نوزادان ایمن نیستند ، اما دوباره برای محدوده سنی بالاتر مشخص می شوند. هنوز ، به اجزای تشکیل دهنده اسباب بازی نگاه کنید و ببینید که چگونه ساخته شده است. آیا برای کودک شما ایمن به نظر می رسد؟ آیا پیچ های کوچکی وجود دارد که ممکن است باز شود؟ اگر کودک شما آن را بخورد ، آیا رنگ چوب پوسته پوسته می شود؟

برای پیشرفت خلاقیت و تشویق کردن کودک مناسب باشد

اسباب بازی هایی که همه کارها را برای کودک انجام می دهند سرگرم کننده نیستند. بچه ها دوست دارند از تخیلات خود استفاده کنند ، بنابراین مطمئن شوید که به آنها اسباب بازی هایی می دهید که باعث تشویق کودکان میشود! اسباب بازی هایی که علاقه های خاص کودک شما را برآورده می کنند ، گاهی اوقات عالی هستند ، اما همچنین کمی عقب نشینی کرده و مطمئن شوید که به آنها فرصتی می دهید تا اسباب بازی ها را برای خود سرگرم کنند باشد.

جنسیت نوزاد خود را حتما در نظر داشته باشید

آیا کودک شما دختر است یا پسر عروسکی؟ انتخاب کنید که مناسب با جنس دختر یا پسر باشد برای هر یک از کودکان با مدل های مختلف متناسب با جنسیت آن تولید و در بازار عرضه می شوند. پس در خرید خود بررسی کنید و بدانید برای پسر یا دختر انتخاب میکنید بعد خرید خود را انجام دهید.

با کودک رشد می کند

حتما به ذهن شما می رسد که با کودک رشد می کند یعنی چه؟ بیشتر اسباب بازی های کودک گران هستند! تمام پول خود را برای اسباب بازی هایی که فقط برای چند ماه کودک شما را سرگرم می کند ، دور نریزید. برای تحقیق و یافتن اسباب بازی هایی که با کودک شما رشد می کنند وقت بگذارید. طیف گسترده ای از اسباب بازی ها وجود دارد که از یک سطح برای کودک شما مناسب هستنند ، سپس به راحتی و با افزایش سن کودک می تواند دوباره از اسباب بازی ها استفاده نماید.

عروسک چند کاربردی

برای کودک خود اسباب بازی هایی انتخاب کنید که بیش از یک کار انجام دهند. lightning mcqueen نمونه ای از این اسباب بازی هاست. اسباب بازی هایی که روشن می شوند ، سر و صدا می کنند و کاربرد های مختلفی دارند ، بیش از یک اسباب بازی که به سادگی روشن می شود ، کودک شما را درگیر خود می کند. ثابت شده است که این نوع اسباب بازی ها با متوقف کردن رفتارها ، کاهش استرس و ایجاد تحریک متفاوت ، به کودکان ، به ویژه کسانی که نیازهای ویژه دارند ، کمک می کنند.

جنبه آموزشی و یادگیری را در کودک تشویق کند

اسباب بازی هایی که روشن می شوند یا سر و صدا می کنند می توانند سرگرم کننده باشند ، اما مطمئن شوید که ذهن کودک شما را تحریک می کنند. آنها آنقدر ذهن خلاقی دارند که می توانند چیزها را انتخاب کنند و سریع یاد بگیرند ، بنابراین از این زمان استفاده کنید! روی اسباب بازی هایی هزینه کنید که از کودک می خواهند مسئله را حل کند یا انتقادی برای بازی یا ساختنش فکر کند. این مقاله خلاصه نویسی شده از سایت می باشد.

فایده های عروسک سیلیکونی نوزاد برای کودک

شاید فکر کنید که تنها فایده عروسک بچه برای کودک، سرگرمی باشه و به جنبه های تربیتی اون توجه نداشته باشین. عروسک نوزاد بخاطر ظاهری که داره می تونه در ارتباط گرفتن کودک با خودش و یا اطرافیانش بسیار تاثیر بگذاره که چند مورد از این تاثیرات مثبت مثل ایجاد حس آرامش، افزایش اعتماد به نفس، مدیریت احساسات و … هستند.

ایجاد احساس آرامش

کودک با بغل کردن عروسک احساس آرامش می کنه و بعد از موقعیت های تنش زا و دیدن حادثه یا خطرناک، وقتی عروسکش رو به بغل می گیره، امنیت بهش دست میده و آروم تر می شه.

افزایش اعتماد به نفس و احساس مسئولیت

کودکان خودشون رو مثل پدر و مادر برای عروسکشون میدونن که این مورد می تونه به افزایش اعتماد به نفسشون کمک کنه چرا که برای خودشون جایگاه پدر و مادری قائلن و از طرفی در مقابل عروسک احساس مسئولیت می کنند و مراقبش هستند. با عوض کردن لباسای عروسک، شونه کردن موهای عروسک یا غذا و پستونک دادن به عروسک و … یاد می گیرند که چجوری در آینده از بچه های خودشون مراقبت کنند.

مدیریت احساسات

عروسک نوزادها قابلیت گریه کردن و خندیدن دارن و کودک احساسات مختلف رو تو عروسک میبینه و یاد میگیره احساسات خودش رو چجوری کنترل کنه.

تمرین مهارت های اجتماعی

کودک با عروسکش صحبت می کنه و برای اون داستان تعریف می کنه. صحبت کردن با عروسک می تونه به کودک کمک کنه که در ارتباط با همسن و سالان و خواهر و برادرهای خودش موفق باشه و بتونه حرفاشو بزنه.

کمک به کودکان کم حرف

کودک کم حرف را می توان تشویق کرد که با عروسکش صحبت کنه و احساسات و خبرهای هیجان انگیزش رو به عروسک بگه تا از این طریق کم حرفی رو کنار بگذاره.

پرورش روحیه رحم و مهربانی کودک

وقتی به عنوان پدر یا مادر از کودک می خواهید که عروسکش رو به دوستش بده تا باهم بازی کنن، در واقع دارین خواسته یا ناخواسته روحیه رحم و مهربانی کودکتون رو پرورش میدین و کودک آموزش میبینه که با همه مهربون باشه.

پرورش روحیه انسان دوستی کودک

با خریدن عروسک هایی که کمی متفاوتن مثلا عروسک های سیاه پوست یا عروسک هایی که رنگ چشمشون فرق می کنه، برای کودکتون روحیه نوع دوستی رو به بار میارین و با دیدن این عروسک ها متوجه میشه که انسان ها هم می توانند از نظر ظاهری متفاوت باشن ولی همه یک نوعند.

عروسک نوزاد ، بهترین هدیه برای کودک

عروسک نوزاد می تونه بهترین هدیه برای کودکانی باشه که عاشق بغل کردن عروسکن ! هیچ کادویی مثل عروسک نمی تونه بچه ها و مخصوصا دختر بچه ها رو خوشحال کنه، پس اگر می خواهی واس خواهر یا برادرت، دخترت، خواهر زادت یا برادر زادت و یا هر بچه ناز دیگه ای یک کادوی خوشگل بخری و برق خوشحالی رو تو چشماش ببینی، پیشنهادمون خرید عروسک نوزاده !

عروسک نوزاد طبیعی

عروسک نوزاد طبیعی کمی با عروسک نوزاد های دیگه متفاوته ! جنس و پوست خیلی نرمی داره تا کودک بتونه ارتباط بیشتری با عروسک بگیره. این عروسک نوزاد ها ممکنه کمی گرون تر باشن ولی کیفیتشون تضمینیه.

عروسک نوزاد را از کجا بخریم؟

فروشگاه های زیادی عروسک نوزاد واقعی و غیرواقعی میفروشن ولی شما باید از فروشگاهی خرید کنین که علاوه بر اینکه کیفیت عروسک ها تضمینی باشه، از نظر قیمتی هم خرید به صرفه انجام بدین. فروشگاه اینترنتی باربی نیماپروداکت مدل های زیادی از عروسک های نوزاد رو داره که از نظر جنس میشه گفت بهترین جنس رو دارن. رنگ بندی لباس عروسک نوزاد های این فروشگاه خیلی متنوعه و هم نوزاد پسر و هم نوزاد دختر تو فروشگاه موجوده.

قیمت عروسک نوزادهای نیماپروداکت  متغیره و شما می تونید برای دیدن قیمت هر کدوم از این عروسک ها، وارد صفحه خریدشون بشید. البته اینو بگیم که قیمت تمام عروسک های نیماپروداکت زیر قیمته بازاره تا شما بتونین عروسک بچه ارزان بخرین و کودکتون رو شاد کنید.

ویژگی عروسک نوزاد های نیماپروداکت

عروسک نوزاد واقعی نیماپروداکت ویژگی های مختلفی داره! اکثر این عروسک ها قابلیت حرکت دادن دست و پاشون رو دارن، بعضیاشون چشماشون باز و بسته میشه، طرح و رنگ لباساشون خیلی شاد و متنوعه ! تو بسته بندی بعضی از عروسکا هم وسایلی مثل سشوار، مای بی بی، شونه، آویز لباس، شیشه شیر، کفش، آینه، دستمال، پستونک، قاشق چنگال و ظرف و ظروف گذاشته شده است.

مزایای خرید عروسک سیلیکونی

بچه ها مخصوصا دخترها با بازی با عروسک ها رشد می کنند و آموزش می بینند، آنها با بازی با عروسک سیلیکونی نقش های زندگی را یاد می گیرند، زیرا آنها عروسکشان را می خوابانند، به حمام می برند و کارهای شخصیش را انجام می دهند، عروسک برای آنان مشابه دوستی نزدیک است که با آن زندگی می کنند. حس اعتماد به نفس کودک با عروسک بازی افزایش یافته و کودک مستقل تر می شود.

بهترین برند عروسک سیلیکونی

خیلی از برند های تولید اسباب بازی جنس عروسک خود را سیلیکونی طراحی می کنند تا عروسک اسباب بازی کودکان واقعی تر باشد. گاهی عروسک ها را از شخصیت کارتون ها انتخاب می کنند و گاهی هم عروسکی با شخصیت جدید می آفرینند. از برند هایی که عروسک اسباب بازی سیلیکونی تولید می کنند می توان به عروسک های اوجی og،موسو Moose، دفا لوسی Defa Lucy،زاف کریشن Zapt Creation و… اشاره کرد.