عمومیمعرفی کسب و کار

ارزانترین پمپ کف کش

یکی از انواع پمپ آب گریز از مرکز که به طور کامل در زیر آب فرو می رود، پمپ شناور است. نحوه کار پمپ کفی به این صورت است که موتور الکتریکی باعث حرکت پمپ می شود و با حرکت پمپ انرژی جنبشی مایع یا سیالی که باید توسط پمپ پمپ شود افزایش می یابد و باعث جریان یافتن مایع می شود. بیرون حرکت کن

برای نوع پمپ آب، فشار مورد استفاده برای پمپاژ مایع کف کش با سرعت موتور پمپ اسکرید تعیین می شود. برای پمپاژ آب تمیز بدون مواد معلق بهتر است از پمپ کف استفاده کنید.

انواع پمپ های کف

پمپ های کفی بسته به نوع کاربرد به دسته های مختلفی تقسیم می شوند. کف کش های تک فاز و کف کش های سه فاز که تکفاز هستند به دو زیر شاخه شناور و ساده تقسیم می شوند. همچنین از نظر جنس بدنه پمپ های کف به سه دسته پلاستیکی، آلومینیومی و چدنی تقسیم می شوند.

همانطور که گفته شد این نوع پمپ کف کش راد در حالت تک مرحله ای و سه مرحله ای تولید می شوند. سوئیچ های زمین 1، 1.4، 2 و 3 اینچی و سه فاز. دارای پورت های 2، 3، 4 و 6 اینچی هستند.

اجزای پمپ کف کف:

پمپ های کف از اجزای مختلفی مانند: پروانه، الکتروموتور، شفت، قرقره، مهر و موم مکانیکی، کابل و سایر متعلقات تشکیل شده است. بسته به کاربرد، تشک ها نیز از آلومینیوم، فولاد ضد زنگ، چدن، مواد پلیمری و غیره ساخته می شوند. با توجه به اینکه سایز پمپ این محصول به سرعت چرخش پروانه نیز بستگی دارد، ملخ نیز باید از مواد مرغوب باشد اما معمولاً از فولاد، چدن، برنج، تکنو پلیمر و نوریل (پلاستیک اکسترود شده) ساخته می شود. ).

بیایید نگاهی به انواع محرک پمپ کفی بیندازیم:

همچنین در این محصول از 2 نوع ملخ استفاده شده است، ملخ های کاملا بسته و ملخ های نیمه باز که ملخ های بسته برای آب شیرین و تمیزی که فشار بالایی را حمل می کند استفاده می شود. از ملخ های نیم فنجانی نیز برای انتقال آب های آلوده استفاده می شود.

استفاده از پمپ رومیزی:

به عنوان مثال، پمپ آب برقی با بدنه فولادی در مناطق نمکی یا اسیدی استفاده می شود. علاوه بر این در مکان های دارای آب آشامیدنی از پمپ های کفی ساخته شده از فولاد و آلومینیوم استفاده می شود.

از پمپ های آب مورد استفاده در آبیاری کشاورزی، مصارف مسکونی، انتقال آب از چاه، انتقال مایعات مختلف برای صنایع غذایی و دارویی، آب از مخازن و استخرها، لجن فاضلاب (ویسکوزیته کم)، حوض ها و کانال ها، چشمه ها و آب. برای حذف آب باران

خرید پمپ کف کش با کمک اطلاعاتی که برای انتخاب پمپ کف کش نیاز دارید

پمپ کف شناور (با قطع برق) چگونه کار می کند؟ و دلیل استفاده از شناور در پمپ کف چیست؟

الکتروموتور مورد استفاده در پمپ زمین یکی از مهمترین قطعات پمپ آب است که در صورت سوختن به عبارت ساده پمپ شما از کار می افتد و یکی از دلایل آن جریان الکتریکی پمپ می سوزد و می تواند مشتعل شود. . کارکرد آن (خشک) است، بنابراین فلوترها یا کنترل کننده های سطح در پمپ تعبیه می شوند تا سطح آب در پمپ اسکرید را کنترل کرده و از کارکرد پمپ اسکرید بدون آب جلوگیری کنند.

عملکرد پمپ های کفی به این صورت است که با ریزش آب اپراتور فرمان قطع برق و خاموش شدن پمپ را می دهد. همچنین زمانی که دبی آب زیاد است، برق پمپ به کنترل جریان متصل شده و پمپ کفی دوباره روشن می شود. برخی از پمپ های اسکرید بدون نشیمن یا اتوماتیک هستند و اگر کفگیر بدون صندلی دارید هر زمان که بخواهید می توانید آن را نصب کنید، چه کسی می تواند این قسمت از پمپ را نصب کند؟ (از یک آرایشگر حرفه ای)

برای اینکه پمپ کف به خوبی کار کند چه کار کنیم؟

برای اینکه پمپ شما کارایی بیشتری داشته باشد، پمپ باید از کف چاه دورتر باشد و با قرار دادن یک کیسه پلاستیکی در پایین، از قطعات ذخیره شده در انتهای چاه از ورودی به پمپ محافظت کنید. پمپ شناور دارای یک خط مستقیم است که به آن CURVE می گویند.

به عنوان مثال، یک راهنما تا ارتفاع 24 متر ممکن است در ارتفاع 12 تا 20 متری به خوبی کار کند. اگر پمپ خارج از این ارتفاع استفاده شود، موتور پمپ آسیب می بیند. عمق غوطه وری بین طبقات متفاوت است و توسط سازنده مشخص می شود.

تولید کنندگان پمپ های گریز از مرکز شناور:

این محصول توسط برندهای مختلفی در دنیا تولید و عرضه می شود که نمونه های خارجی آن برندهای ایتالیایی Levara، Ser، Pentax، Abara، Dab، Kalpeda و برندهای ایرانی Road Pump، Phadak، Jahan Pump می باشد. به کارگردانی اسپیکو و توان تک.

با چنین تنوع محصولات کاربردی، نکات بسیار مهمی در هنگام خرید پمپ کفی وجود دارد که شامل قدرت موتور، حجم آب و قطر خروجی می شود. علاوه بر این، اگر به دنبال خرید یک پمپ اسکرید هستید، باید قبل از خرید، نمودار دبی و ارتفاع یا هد پمپ را به دقت در نظر بگیرید. چنین گستره وسیعی از محصولات، انتخاب محصول مناسب را با مشکل مواجه می کند، بنابراین قبل از انتخاب و خرید، بهتر است با یک مشاور حرفه ای که اطلاعات کافی در مورد این نوع محصول دارد، مشورت کرده و کمک بخواهید.

مشاوره و پشتیبانی در هنگام خرید انواع پمپ آب و تجهیزات صنعتی

وایدفاکتور با سال ها تجربه در عرضه محصولات صنعتی می تواند راهنمایی های بهینه ای را در انتخاب محصول مناسب به شما ارائه دهد.اگر به دنبال پمپ کفی مناسب هستید می توانید از کارشناسان ما کمک بگیرید.