بازنویسی متن فارسی انلاین را کجا می توان انجام داد؟

ابزار بازنویسی متن فارسی و انگلیسی نشونت به شما کمک می کند تا بدون دانلود نرم افزار بازنویسی متن رایگان و با کمک هوش مصنوعی، متون خود را بازنویسی و بازنویسی کنید و در نتیجه برنامه های موجود در اینترنت و وب سایت را بازنویسی و صادر کنید. خیلی زیاد. این زبان به راحتی می‌تواند محتوای شما را بازنویسی کرده و پس از خرید یک گزارش تبلیغاتی یا خرید بک لینک یا هر اقدام منطقی دیگری مانند کاهش درصد همان متن علمی و تحقیق، از آن استفاده کنید.

این ابزار به فعالان سئو محدود نمی شود و می توانید از آن برای اهداف مختلف استفاده کنید و هر جا که نیاز به متن غیرکپی و منحصر به فرد داشتید، این ابزار فوق العاده به شما کمک می کند تا محتوای بازنویسی شده با هوش مصنوعی ایجاد کنید.

چند نوع رونوشت محتوا داریم؟

بازنویسی را می توان به روش های مختلفی انجام داد، به طور کلی می توانیم سه نوع بازنویسی را در نظر بگیریم.

بازنویسی متن با نیروی انسانی

در این صورت متن توسط نیروهای انسانی و افرادی که در زمینه تولید محتوا فعالیت می کنند بازنویسی می شود. این نوع بازنویسی اغلب در سطح بالایی انجام می شود تا بتوانید از محصول این نوع بازنویسی در محتوای اصلی خود استفاده کنید و آن را به عنوان یک محتوای جداگانه در سایت خود منتشر کنید.

مشکل این روش می تواند هزینه نسبتا بالای بازنویسی متن و سرعت پایین ارائه محتوا باشد.

متن را کلمه به کلمه با هوش مصنوعی بازنویسی کنید

این روش اغلب توسط ماشین ها و هوش مصنوعی انجام می شود. در این حالت هر کلمه با مترادف خود جایگزین می شود و ترتیب کلمات دقیقاً مانند نسخه اصلی است. این ممکن است یکی از معایب این سبک باشد. این بدان معنی است که کلمات حذف نمی شوند، فقط مترادف آنها تغییر کرده و جایگزین می شوند.

بازنویسی محتوا به صورت مفهومی با هوش مصنوعی

بازنویسی محتوا به روشی مفهومی که هم انسان و هم ماشین می توانند انجام دهند، یکی از بهترین سبک های بازنویسی است. این روش به این صورت عمل می کند که عبارت به صورت مفهومی بازنویسی می شود و اتفاق می افتد که ترتیب کلمات در برخی عبارات یکسان است و در برخی کاملاً تغییر می کند و جمله جدیدی ایجاد می شود اما با همان مفهوم محتوای اصلی.


تفاوت بین خدمات رایگان و تجاری چیست؟

سرویس بازنویسی متن رایگان موجود در این صفحه برای کاربران غیرتجاری و عمومی است که زمان بازنویسی متن روزانه محدود است، اما سرویس تجاری نامحدود و برای کاربران تجاری است.

مزیت ویرایشگر متن در نسخه تجاری چیست؟

ویرایشگر یک ابزار ویرایش متن است با استفاده از ابزارهای ارائه شده، می توانید متن را در سرویس بازنویسی کنید، ویرایش های نهایی را مستقیماً در ویرایشگر انجام دهید و متن ویرایش شده را به روش های مختلف خروجی بگیرید.

 

آیا نسخه تجاری این ابزار محدود است؟

بله، نسخه تجاری تنها دارای محدودیت بازنویسی 3000 کلمه در هر برنامه است. اما در حال حاضر محدودیتی برای تعداد درخواست های روزانه وجود ندارد. با این تفاوت که در نسخه رایگان تعداد درخواست های روزانه محدود است و می توانید در هر درخواست تا 300 کلمه را بازنویسی کنید.

نسخه رایگان برای کاربران عادی کافی است، اما اگر کاربر حرفه ای هستید و تعداد برنامه های شما زیاد است، باید از نسخه حرفه ای استفاده کنید.

آیا نسخه رایگان Text Rewrite متوقف می شود؟

نه نسخه رایگان برای همیشه رایگان خواهد ماند.

آیا نسخه رایگان رونویسی هوش مصنوعی دارد؟

بله، هر دو نسخه رایگان و تجاری از  هوش مصنوعی بازنویس متن نشونت، برای بازنویسی متن استفاده می کنند.

آیا بازنویسی محتوا همان محتوا در نظر گرفته می شود؟

بدون بازنویسی و چرخش دو مفهوم کاملا متفاوت هستند که در صورت ترکیب مناسب می توانند بهترین نتایج را به همراه داشته باشند. فقط هیچ بازنویسی وجود ندارد و فقط کلمات مختلف به یکدیگر منتقل می شوند. اسپین به تنهایی تحت هیچ شرایطی توصیه نمی شود و اخیراً این سبک محتوا به ندرت در نتایج گوگل ایندکس می شود و به نوعی محتوای اسپم و نامناسب در نظر گرفته می شود.

بنابراین اگر قصد دارید محتوا را بچرخانید، سعی کنید آن را به روش صحیح انجام دهید.

رویه های محتوا در حال تغییر هستند

روش ها و روش های مختلفی برای برش محتوا وجود دارد، مانند همپوشانی محتوا، که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت.

گرد کردن راهی برای جابجایی کلمات در یک پاراگراف است

در این حالت، کلمات درون پاراگراف جابه‌جا می‌شوند، برای مثال، جمله «ابزارهای بازنویسی حرفه‌ای ارائه می‌شوند» پس از ذخیره با استفاده از این روش، تبدیل به «ابزارها با بازنویسی ارائه می‌شوند».

همانطور که می بینید فقط کلمات کپی شده و بازنویسی نشده اند و البته معنی جمله به بدترین شکل ممکن از بین رفته است و نه تنها ربات های پیشرفته گوگل که انسان ها نیز قادر به درک آن نیستند.

 

اسپین روشی برای جابجایی پاراگراف ها است.

در این روش پاراگراف های متن بالا و پایین می روند. به عنوان مثال، بند 1 با 3، 3 با 4 و 4 با 2 جایگزین می شود، و انتقال بین پاراگراف ها به همین ترتیب انجام می شود اگرچه این مورد معنای جمله را حفظ می کند، اما چنین است تکرار کرد. از آنجایی که بازنویسی وجود ندارد و تنها یک پاراگراف جابجا شده است، گوگل به راحتی می تواند این سبک را تشخیص دهد.

اسپین روشی برای استخراج عبارات و جملات از منابع مختلف است

در این روش کاربر عبارات و جملاتی را از صفحات مختلف استخراج و با هم ترکیب می کند. این عبارات تکراری در نظر گرفته می شوند، زیرا بازنویسی نمی شوند و به راحتی توسط گوگل شناسایی می شوند. البته این تکنیک اسپین بهترین تکنیک چرخش در نظر گرفته می شود مگر اینکه بازنویسی شود. کل متن از یک منبع گرفته نشده است، که ممکن است به نفع این سبک باشد، زیرا هر دو معنی جملات (هر چند تکرار شده) حفظ شده است.

سرویس بازنویسی متن فارسی نشونت چگونه کار می کند؟

ابتدا یک متن (ترجیحاً ترکیبی از متون از منابع مختلف) به طول حداکثر 2000 کلمه را استخراج می کنید و آن را دوباره در ابزار نوشتن کپی می کنید. برنامه این اسکریپت ها را بازنویسی می کند و خروجی بازنویسی شده را نمایش می دهد.

هر بار که بر روی گزینه بازنویسی متن کلیک می کنید، متن اصلی از ابتدا بازنویسی می شود و با لیست قبلی متفاوت است. این بدان معناست که هر بار که متن را تایپ می کنید، می توانید تعداد زیادی انواع مختلف و نویسه گردانی دریافت کنید.

اما به یاد داشته باشید، برای اینکه متن شما کاملا منحصر به فرد باشد، بهتر است در هر سری بازنویسی (یا حداقل در هر 2 یا 3 سری) چند پاراگراف را جابه جا کنید یا متن را از منابع دیگر جایگزین کنید. این امر باعث می شود که نتوانید تشخیص دهید که متن تحت هیچ شرایطی کپی شده است.

نقل قول چیست؟

بازنویسی محتوا را بازنویسی متن نیز می گویند. با ابزار ترجمه آنلاین ما، می توانید محتوای ترجمه شده توسط ماشین را با بالاترین کیفیت دریافت کنید.

آیا گوگل می بیند که متن نوشته شده است؟

هرگز. حتی اگر چرخش ها و تغییرات ذکر شده انجام نشود و متن را از یک منبع استخراج کنید، باز هم متوجه خواهید شد که گوگل نمی تواند از نوشته شدن متن مطلع شود.

اما برای افزایش قدرت بازنویسی پیشنهاد می کنیم متن را از چندین منبع استخراج کنید و در نهایت پس از هر سری بازنویسی، محتوای اصلی جایگزین شود تا محصول نهایی به گونه ای به شما تحویل داده شود که تحت هیچ شرایطی از گوگل قابل شناسایی نباشد. . (حداقل تا کنون و با الگوریتم های فعلی).

آیا باید متن بازنویسی شده را ویرایش کنم؟

حتی متن نوشته شده توسط انسان نیاز به ویرایش دارد، حتی متن نوشته شده توسط ماشین. در برخی از زمینه ها، به خصوص رشته های بسیار تخصصی، ممکن است در جملات بازنویسی شده با خطاهای جزئی در درک مطلب مواجه شوید که با ویرایش کلی قابل اصلاح است.

چند درصد از متن رونویسی شده مشابه متن اصلی است؟

شباهت یا عدم تشابه متن بازنویسی شده با متن اصلی به عوامل زیادی بستگی دارد که یکی از آنها تخصصی یا عمومی بودن حوزه فعالیت است. زمینه هایی که بسیار تخصصی هستند و عبارات منحصر به فرد و مقاومت ناپذیری دارند ممکن است درصد بالایی از شباهت را داشته باشند (یعنی نتیجه کار بیشتر شبیه متن اصلی باشد). طبق تست های زیادی این ابزار کاربردی بوده و تقریبا در تمامی زمینه ها قابل استفاده است و طبق یک الگوریتم پیچیده سعی می کند تا جای ممکن متن شما را جایگزین کرده و درصد ناهماهنگی ها را کاهش دهد.

آیا می توانم از این ابزار برای بازنویسی مطالعات کارشناسی ارشد و دکتری خود استفاده کنم؟

هدف از راه اندازی این ابزار استفاده از آن در وب و سئو است، اما با وجود این، برخی از کاربران می توانند از این ابزار برای اهداف مختلفی مانند بازنویسی مدرک کارشناسی یا کارشناسی ارشد و کاهش درصد داستان اسناد استفاده کنند. به طور کلی پاسخ این سوال مثبت است.

 

هزینه بازنویسی متن چقدر است؟

بازنویسی متن سئوسل در حال حاضر رایگان است و تیم نشونت تصمیم گرفته است که این سرویس را مادام العمر رایگان کند. کاربران گرامی برای بازنویسی متن خود نیازی به صرف هزینه زیادی ندارید. البته نسخه رایگان ابزار ترجمه متن با هوش مصنوعی محدودیت هایی دارد و در صورت نیاز می توانید از نسخه تجاری این ابزار استفاده کنید.