تنظیمات بک لایت لپ تاپ ایسوس

چراغ پس زمینه لپ‌تاپ‌های ایسوس گاهی سفید و در بعضی مدل‌ها رنگی هستند که بسته به مدل لپ تاپ برای تغییر رنگ کیبورد لپ تاپ ایسوس باید به سراغ تنظیمات آن بروید.

از کجا بفهمیم کیبورد لپ تاپ چراغ دارد؟

خوب است در هنگام خرید حضوری حتما از افراد آشنا به این موارد یا فروشندگان تخصصی لپ تاپ سوال فرمایید و یا اگر قصد خرید لپ تاپ به صورت اینترنتی را دارید با چک کردن مشخصات لپ تاپ درون سایت به چراغ داشتن یا نداشتن کیبورد لپ تاپ پی حواهید برد. همچنین اگر در هیچکدام از موارد فوق نتوانستین جواب سوال خودرا بگیرید فقط کافیست در مدل‌های جدید کلید fn+ space و در مدل‌های قدیمی fn + f4 را بفشارید تا از داشتن یا نداشتن چراغ کیبورد مطمئن شوید.

بک لایت مناسب لپ تاپ چیست؟

قیمت لپ تاپ ایسوس .یکی از عناصر مهم صفحه کلید است ، هدف آن وارد کردن داده‌ها، انجام وظایف و عملکردهای مختلف است. تولیدکنندگان در تلاش هستند تا تکنیک خود را بهبود ببخشند و ویژگی‌های اضافی را برای افزایش بهره‌وری اضافه کنند. اخیر‌اً، گزینه کلید روشنایی محبوب شده است و به شما کمک می‌کند کار را انجام دهید، حتی در شرایط کم نور. در مقاله ما در مورد روش‌های فعال سازی، نحوه غیرفعال کردن این ویژگی در لپ‌تاپ را در شرایط استاندارد به شما خواهیم گفت.

صفحه کلید با بک لایت، کیبوردی است که در زیر کلیدها دارای منبع نوری است. این منبع نور در زیر حروف و علائم قرار گرفته و به کاربر این امکان را می‌دهد تا در نور کم به کار خود ادامه دهد. اکثر صفحه کلیدهای دارای بک لایت به شما این امکان را می‌دهند تا بر اساس نیاز خود میزان مشخصی از نور را دریافت کرده و آن را به دلخواه خود تنظیم کنید.

 کاربرد بک لایت کیبورد لپ تاپ

لپت اپ ایسوس در بست بای .همانطور که اشاره شد، در ابتدا کاربرد اصلی بک لایت روشن كردن کیبورد لپ تاپ ، دکمه‌‌ها و کمک به تایپ راحت‌تر در فضاهای کم نور و تاریک بود. امروزه بک لایت در کیبورد این کاربرد را دارد، اما با اضافه شدن قابلیت‌های نرم‌افزاری بیشتر، این قابلیت کاربردهای جدیدی نیز پیدا کرده است. از اصلی‌ترین قابلیت‌های جدید بک لایت کیبورد می‌توان به رنگی و RGB بودن نور بک لایت اشاره کرد که بیشتر یک قابلیت ظاهری است، اما با استفاده درست می‌تواند بسیار کاربردی باشد. مطالعه ، می‌تواند شما را بیشتر از پیش با انواع کیبورد آشنا کند.

چگونه نور کیبورد لپ تاپ را روشن کنیم؟

برای روشن كردن نور کیبورد لپ تاپ باید به مدل لپ تاپ خود نیز توجه نموده و با استفاده از تنظیمات سیستم خود امکان روشن کردن بک لایت کیبورد را جستجور کرده و به راحتی آن را خاموش و مجددا روشن کنید.

چگونه بک لایت را در لپ تاپ خاموش کنیم؟

شما ممکن است به دلیل مصرف زیاد باتری بخواهید بک لایت کیبورد لپ تاپ خود را خاموش کنید زیرا خاموش كردن نور کیبورد لپ تاپ تا حد زیادی از مصرف شارژ باتری را کاهش خواهد داد. این امکان از راه‌های مختلفی در دسترس شما خواهد بود. بسیاری از لپ‌تاپ‌ها شرت‌کات F12 را برای این کار در اختیار کاربران خود قرار داده اند. از طرف دیگر می‌توانید در تنظیمات سیستم خود امکان خاموش کردن بک لایت کیبورد را جستجور کرده و به راحتی آن را خاموش و مجددا روشن کنید.

جدیدترین لپ‌تاپ‌های برند ایسوس اکثراً دارای ویژگی بک لایت هستند. داشتن نور پس زمینه علاوه بر زیبایی بیشتر، امکاناتی مثل گیمینگ راحت‌تر و کار در شب را نیز برای کاربران فراهم می‌کند. ایسوس توانسته با قرار دادن این امکان رضایت کاربران را به دست آورد.

چراغ پس زمینه لپ‌تاپ‌های ایسوس گاهی سفید و در بعضی مدل‌ها رنگی هستند که بسته به مدل لپ تاپ برای تغییر رنگ کیبورد لپ تاپ ایسوس باید به سراغ تنظیمات آن بروید. این چراغ‌ها مخصوصا زمان بازی کردن به داد کاربران می‌رسند و در شرایط ویژه‌ای به آن‌ها کمک می‌کنند. به همین دلیل است که علاقه‌مندان به لپ‌تاپ‌های ایسوس مدل‌های جدید را بیشتر از مدل‌های قدیمی‌تر دوست دارند. همچنین برای تغییر رنگ کیبورد لپ تاپ ایسوس tuf می‌توانید از قسمت تنظیمات به آن دسترسی داشته باشید.

چگونه چراغ کیبورد لپ تاپ asus را خاموش کنیم ؟

در هر لپ تاپی ممکن است نماد روشن یا خاموش کردن بک لایت فرق کند ولی شما باید به دنبال نماد زیر باشید که با زدن  fn و نشان زیر بتوانید برای خاموش كردن نور کیبورد لپ تاپ ایسوس خود اقدام کنید. همچنین در بعضی از مدل‌های لپ تاپ ایسوس با زدن fn + f7 می‌توانید آن‌ها را خاموش یا روشن کنید.

کمپانی هم برای لپ‌تاپ‌های سری Thinkpad و Idealpad خود از نور پس زمینه استفاده کرده و به شما امکان استفاده از بک لایت را داده است. روشن كردن چراغ كيبورد لپ تاپ لنوو نیز مانند بقیه لپ‌تاپ‌ها با دکمه شورت‌کات بسیار ساده است. در این سری شما با استفاده از دکمه Function(Fn) و دکمه فاصله می‌توانید نور پس زمینه کیبورد را فعال کرده و به راحتی از آن استفاده کنید.

علاوه بر این، اکثر لپ‌تاپ‌های لنوو چندین سطح از روشنایی نور پس زمینه صفحه کلید را ارائه می‌دهند. برای افزایش روشنایی می‌توانید دوباره کلید میانبر Function و نور پس زمینه را فشار دهید . ادامه فعال کردن میانبر در نهایت نور پس زمینه صفحه کلید را خاموش می‌کند.

شرکت hp به عنوان مهم‌ترین شرکت آمریکایی ساخت لپ‌تاپ بعد از شرکت اپل، بک لایت لپ تاپ را در اختیار کاربران خود قرار داده است. بسیاری از لپ‌تاپ‌های HP دارای صفحه‌کلید با نور پس‌زمینه با کلید اختصاصی برای روشن و خاموش کردن نور صفحه‌کلید هستند . این کلید در ردیف بالای کلیدهای Function F قرار دارد و مانند سه مربع با سه خط چشمک زن به نظر می‌رسد. آن را فشار دهید تا چراغ صفحه کلید خاموش و روشن شود.

در کل یکی از نکاتی که باید زمان به آن توجه داشته باشید، نور پس زمینه است. شما به وسیله نور پس زمینه می‌توانید عملکرد بهتری در بازی از خود نشان دهید و در محیط‌های تاریک بدون اشتباه تایپ کنید و از لپ‌تاپ خود استفاده کنید

لینک : خرید لپ تاپ ایسوس دیجیکالا