معرفی کسب و کار

کاربرد ورق استیل خشدار چیست؟

کاربرد ورق استیل خشدار چیست؟

ورق استنلس استیل قطعه ای فلزی است که پایه آن از آهن و کمتر از دو درصد کربن تشکیل شده است. در این نوع مواد، آلیاژهای دیگری برای قابلیت جوش و تقویت سختی و برای مقدار کربن بالاتر است. استحکام و سختی آن اگرچه از طرفی سختی نیز کاهش می یابد، اما برای تولید صفحات فولادی باید یک سری استانداردها رعایت شود تا در نهایت محصولی کاربردی و قابل اعتماد تولید شود. استاندارد مورد استفاده در تولید این صفحات یک استاندارد بین المللی از ASTM می باشد. انواع ورق های استیل شامل ورق های استیل سری 200، 300، 400 و 600 شفاف، نازک، تزئینی، رنگی، پارچه ای و لاکی می باشد. تکنو استیل تولید کننده درب های استنلس استیل طرح های جدیدی از درب های استیل را با استفاده از صفحات تزئینی از جمله آهن راه راه ارائه می دهد. در ادامه با مهفا همراه باشید.

ورق استیل خشدار چیست؟

صفحات فولادی ضد زنگ با خاصیت ضد زنگ در رنگ های متنوع، براق و غیره موجود می باشند. در دسترس. آنچه ما در مورد ورق های فولادی ضد زنگ صحبت می کنیم. این صفحه در واقع یک صفحه فولادی است که در مراحل ساخت تزئین شده است. این تزیین زیبایی منحصر به فردی به این ملحفه ها بخشیده و طرفداران زیادی را جمع کرده است.

فرایند تولید ورق استیل خشدار

وجود کروم، نیکل، مولیبدن و غیره. روی کاغذ فولاد ضد زنگ یک لایه اکسیدان غیر فعال تشکیل می دهد که در نهایت مقاومت کاغذ را افزایش می دهد. پایه اصلی تولید طناب سیمی، پرداخت که بر اساس نوع B2 است، سپس ورق را می زنند و شسته می شوند، خط ساخته شده در این حالت صاف، صاف و متقارن است. جای زخم، نشان می دهد که نور کمی در داخل آن وجود دارد و به دلیل سبکی این کاغذها، توسط انگشتان دست از آلودگی محافظت می شوند.

کاربرد ورق استیل خشدار چیست؟
کاربرد ورق استیل خشدار چیست؟

کاربرد ورق استیل خشدار

کاربرد در ساخت تجهیزات پالایشگاه های نفت، پتروشیمی و صنایع نفت و گاز، معماری و دکوراسیون، طراحی دروازه مغازه و مترو، ساخت لوازم خانگی مانند یخچال، ساخت کابین آسانسور، استفاده در صنعت کشتی سازی، طراحی جواهرات و ساعت صنعتی و دکوراسیون دیوار آشپزخانه های خانگی و… یکی از کاربردهای ورق های استنلس استیل می باشد.

درجه فولاد ضد زنگ 304

ورق استنلس استیل سری 304 به دلیل مقاومت بالا در برابر خوردگی و مقاومت کششی غیر مغناطیسی خوب یکی از پرکاربردترین ورق ها می باشد که در این نوع از 8% نیکل و 18% کروم استفاده شده است.

ورق فولادی با کیفیت 430 خشدار

این نوع ورق ها مغناطیس را جذب می کنند و بسیار بادوام هستند اما با توجه به اینکه نیکل کمتری نسبت به سری 304 استفاده می شود، عموماً مقاومت به خوردگی کمتری نسبت به این گرید دارند.

مهمترین ویژگی ورق استیل خشدار

ارائه زیبا و منحصر به فرد

اثر انگشت روی آن باقی نمی ماند

مقاومت در برابر مواد شوینده

قابلیت تمیز کردن

مقاومت بالا در برابر خوردگی و سایش

قیمت ورق استیل خشدار

ورق های گالوانیزه یکی از شاخه های ورق های تزئینی هستند که به دلیل زیبایی خاص خود توانسته اند پس از عرضه به بازار تغییرات زیادی در بازار ایجاد کنند.این متریال به دو صورت رولی و ورقی و اندازه های استاندارد آنها می باشد. عبارتند از: 2000×1000. کوتاه) 2440*1220 (بلند) و 2500*1250 (بلند) در مورد قیمت باید توجه داشت که این نوع ورق فلزی به دلیل هزینه زبر و نصب از قیمت بالاتری نسبت به ورق مات و براق برخوردار است. که قیمت آنها به طور موثر تحت تأثیر برند سازنده، قیمت روز آهن، مارک و غیره است.