استانی

تهیه تخت بیمارستان برای بیماران کرونا در آذربایجان غربی



در یک کنفرانس مطبوعاتی ، جواد آقازاده از تلاش رسانه ها برای اطلاع رسانی و ارائه آموزش های لازم برای غیرفعال کردن زنجیره انتقال کروناوس تقدیر کرد. آنها به صورت خصوصی به چرخه نرفتند ، اما تمام اقدامات لازم برای معالجه و مراقبت از بیماران مبتلا به بیماری ایسکمیک در استان ارائه شده است.

وی با اشاره به بازداشت 5 نفر در پایتخت استان ، خاطرنشان کرد: از زمان اولین نمونه تاج مثبت ، در 7 روز گذشته دو جلسه استانی و سه نشست علمی برگزار شده است.

وی عنوان کرد: روز طبیعت یک حرکت فرهنگی بزرگ مردم در استان بود ، بنابراین باید از همه مردم بویژه شرکت ها و رسانه ها تشکر کنیم که ما را به ماندن در خانه فراخوانده اند.

وی با اشاره به بررسی 5 درصد افراد ثبت شده در سامانه سیب ، خاطرنشان کرد: شرکت کنندگان در این طرح غربالگری در استان 2 درصد از جمعیت دو شهر و 2 درصد از جمعیت شهر هوی را تشکیل می دهند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی ادامه داد: اهدا و جهاد بیماران کرونری با کمترین انتظار ممکن است در حالی که هتل مروارید در ارومیه و سایر نقاط این شهر امکانات آموزشی را برای کارمندان کارکنان بیمارستان آماده کرده است تاج و تخت ؛ آنها می توانند در صورت دلخواه از توابع استفاده کنند.

آگازاده اظهار داشت: آزمایشات مربوط به ایرانیانی که دیروز از طریق مرز بازرگان وارد ترکیه شده اند گرفته شده و ثبت شده است.

آقازاده از تولید دستکش یکبار مصرف در بسته های کوچک در داروخانه های استان خبر داد و گفت: این بسته ها هفته آینده توزیع می شود.

وی گفت: “امروز ما اطمینان داریم که در 5 سال بیمارستان های استان به مرحله ای رسیده اند که بتوانیم به بحران پاسخ دهیم.”

وی افزود: ضایعات بیماران مبتلا به بیماری عروق کرونا توسط شهرداری جمع آوری و دفع می شود.

48


تمامی محتوای منتشر شده در سایت توسط سیستم خبررسانی آنلاین، اقدام به بازنشر می نماید، در نتیجه مسوولیت نوشته های سایت بر عهده سایت های منبع بوده و سایت ماه نیوز هیچ مسوولیتی در قبال انتشارات سایت ندارد.