عمومی

خرید سیو اینستاگرام می تواند موجب رفتن به اکسپلور شود؟

سیو اینستاگرام چیست؟

سیو اینستاگرام به معنای ذخیره کردن پست‌های مختلفی است که در اکسپلور می‌بینید یا توسط کسانی که دنبال کرده‌اید، منتشر شده‌اند. بسیاری از کاربرانی که پیج کاری خود را در اینستاگرام راه اندازی کرده‌اند، جهت افزایش رتبه صفحه خود، نسبت به خرید سیو اینستاگرام اقدام کرده‌اند، چرا که از تأثیر شگفت انگیز آن بر افزایش بهره وری پیج‌های خود آگاهند.

سیو اینستاگرام و خرید سیو پست
سیو اینستاگرام

نحوه‌ی سیو یا ذخیره کردن پست‌های اینستاگرام به این صورت است که در سمت راست و پایین هر پست، یه قسمت شبیه به پرچم وجود دارد که با لمس آن، پست مورد نظر در بخشی از حساب کاربری شما ذخیره می‌شود. برای دیدن این پست‌ها نیاز به اینترنت دارید و سیو کردن پست با دانلود کردن آن‌ها متفاوت است و نباید آن‌ها را با یکدیگر اشتباه بگیرید.

در آغاز راه اندازی اینستاگرام گزینه سیو یا ذخیره پست در این اپلیکیشن وجود نداشت و بعدها و پس از آپدیت‌های مکرر این برنامه، این گزینه نیز به این برنامه اضافه شد که علاوه بر کمک به کاربران معمولی در خصوص گلچین کردن پست‌های مورد علاقه‌شان، به کاربرانی که صفحه کاری خود را راه اندازی کرده‌اند نیز کمک شایانی کرد که در ادامه به آن خواهیم پرداخت.

مزیت افزایش ذخیره از طریق خرید سیو اینستاگرام

اگر چه می‌توانید با مشاهده آمار مربوط به میزان مشارکت کاربران دیگر که شامل گذاشتن کامنت و تعداد لایک‌ها به میزان محبوبیت پست‌ها و محتواهایی که می‌گذارید، پی ببرید اما افزایش آمار مربوط به سیو اینستاگرام نیز می‌تواند این نقش را برای شما ایفا کند.

سیو اینستاگرام - خرید سیو اینستا
سیو اینستاگرام

تصور لحظه‌ای را بکنید که کاربر پست شما را لایک می‌کند و برایتان کامنتی هم می‌گذارد و از محتوای پست رد می‌شود و آن را با لحظه‌ی دیگری مقایسه کنید که همان کاربر پست شما را ذخیره نیز می‌کند و این کار را جهت مشاهده مجدد پست انجام می‌دهد. بنابراین افزایش سیو به معنای بالا بودن میزان محبوبیت پست‌های شماست.

اما چرا بسیاری از کاربران نسبت به خرید سیو اینستاگرام اقدام می‌کنند؟ مهم‌ترین دلیل آن رفتن به بخش اکسپلور اینستاگرام است که نتیجه‌ی آن افزایش بازدید، افزایش ویو، افزایش مشارکت یعنی افزایش لایک و کامنت و در آخر افزایش تعداد دنبال کنندگان پیج شما خواهد بود.

شیوه‌های بالا بردن میزان سیو پست اینستاگرام

از شیوه‌های بالا بردن ذخیره اینستاگرام می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • از راحت‌ترین و سریع‌ترین روش‌هایی که می‌توانید از طریق آن نسبت به افزایش سیو پست اینستاگرام خود اقدام کنید، خرید سیو اینستاگرام است. این روش‌ را مخصوصاً به کاربرانی پیشنهاد می‌دهیم که در آغاز راه خود در اینستاگرام هستند و نیاز فوری به افزایش رتبه پیج خود را دارند. چرا که افزایش سیو اینستاگرام موجب راهیابی سریع‌تر به اکسپلور شده و نتایج شگفت انگیزی را به همراه خواهد داشت.
  • محتواهای استاندارد و با کیفیت مطلوب تهیه کنید: اگر قصد ارسال تصویر دارید، باید کاربران را مجبور به سیو پست‌های خود کنید، برای این منظور امکان اسکرین شات را از آن‌ها بگیرید. این کار تنها با گذاشتن محتوای خود در چند عکس و ارسال آن‌ها به صورت اسلایدی میسر است. استفاده از پست‌های حاوی ویدیو نیز در جهت افزایش سیو اینستاگرام بسیار مؤثر است.
  • بهینه کردن پروفایل: اگر می‌خواهید نتایج بیش‌تری از جمله افزایش فالوور کسب کنید، این کار را فراموش نکنید.
  • استفاده از هشتگ مرتبط: علاوه بر اکسپلور این عمل موجب جذب مخاطبان بیش‌تری خواهد شد.