عمومیمعرفی کسب و کار

ارزانسل؛ بهترین سایت برای خرید شماره مجازی فرانسه

شماره مجازی فرانسه برای تمامی سرویس ها تلگرام

شماره مجازی فرانسه از شماره‌های معتبر در دنیای ارتباطات است. این کشور عضو چند اتحادیه نیرومند جهانی از جمله اتحادیه اروپا است و مراودات تجاری گسترده‌ای در عرصه بین‌الملل دارد. فرانسه از کشورهایی است که به بازارهای آزاد و تراکنش‌های بین‌المللی دسترسی دارد، به همین دلیل گزینه خوبی برای آن دسته از ایرانیانی است که می‌خواهند از مزایای سیمکارت‌های فرانسوی در ایران استفاده کنند. این کار در ارزانسل بهترین سایت خرید شماره مجازی فرانسه به سادگی برای شما میسر است. فقط کافیست از میان شماره‌های مجازی ارزانسل دو نوع اجاره‌ای یا عادی کشور فرانسه را انتخاب کنید.

ماهیت شماره‌های فرانسه

مخابرات فرانسه چهار اپراتور بزرگ دارد که شماره‌های واقعی و مجازی فرانسه را عرضه می‌کنند. پیش شماره این کشور اروپایی 33 است. طبیعتا شماره مجازی فرانسه با همین کد 33 عرضه می‌گردد. فرانسه سومین اقتصاد بزرگ اروپا بوده و مقصد جذابی برای کسانی است که علاقمند به تجارت‌های بین‌المللی هستند. ­­­­با خرید شماره مجازی فرانسه می‌توانید از تمام مزایای اقتصاد فرانسه یا اعتبارات شماره آن استفاده کنید بی آنکه مجبور به حضور در فرانسه یا اقدام به ارتباطات طاقت فرسا شوید. ما کاری می‌کنیم که شما به سادگی چند کلیک به یک شماره فرانسوی(شماره مجازی فرانسه) دسترسی داشته باشید. فرانسه دو کد منطقه‌ای 6و7 داشته که این کدها در شماره مجازی فرانسه بعد از پیش شماره  33 قابل استفاده هستند.

مزایای شماره مجازی فرانسه

شماره‌های مجازی به طور کلی مزایای پرشماری دارند. توانایی دسترسی به اپلیکیشن‌ها، دور زدن محدودیت‌ها. ارتباط ساده با همه نقاط جهان و… با توجه به نقش موثر فرانسه در تجارت امروز جهان و ارتباطات خوبی که این کشور با سایر کشورهای جهان دارد. شماره مجازی فرانسه می‌تواند راه همواری جهت پیوند و ارتباط شما با شرق و غرب جهان فراهم کند.

فرانسه صاحب ده‌ها جزیره و قلمروی تحت اداره خود در سراسر جهان است. همچنین در گذشته تعداد زیادی مستعمره در آفریقا، آمریکا و آسیا داشته است. هر چند که امروزه مستعمرات خود را از دست داده اما دادوستدهای بین‌المللی و ارتباطات تجاری خود را حفظ کرده است. کشور فرانسه مقر بسیاری از سازمان‌های بین‌المللی و شرکت‌های چندملیتی از این رو بسیاری از افراد به شماره مجازی فرانسه نیاز پیدا ‌می‌کنند.

فرانسه مقصد محبوب بسیاری دانشجویان و کارآفرینان است. امروزه دانشجویان ایرانی زیادی در فرانسه در حال تحصیل هستد. فرانسه عضویت فعالی در دنیای استارتاپ‌ها، شبکه‌های مجازی و شبکه‌های اجتماعی دارد. یا موسس برخی از شبکه‌ها اجتماعی است یا شماره آن به سهولت در این شبکه‌ها عضو می‌گردد. اگر تمایل دارید شماره مجازی این کشور اروپایی را داشته باشید در ادامه مقاله با ما همراه باشید.

ضرورت شماره مجازی برای ایرانی‌ها

ایران کشوری است با جمعیت بالای نسل جوان، جمعیت بالای دانشجو و آمار بالای مهاجرت. امروزه بسیاری از ایرانی‌ها کاربران اینترنت هستند و سعی داند به بهترین نحو و بالاترین کیفیت از اینترنت استفاده کنند. برای همین نیاز دارند تا از شبکه‌های اجتماعی و تراکنش‌های مالی به بهترین نحو بهره برند. اما سر این راه موانعی پیش پای آنها هست. مهم‌ترین این محدودیت‌ها عدم دسترسی به ابزارهای بین‌المللی است. یکی از ابزار برای دور زدن محدودیت‌ها و دسترسی به دنیای آزاد اینترنت و استفاده نامحدود از آن شماره‌های مجازی است.

امروزه اکثر اپلیکیشن‌ها و سایت‌های پر طرفدار جهان برای احراز هویت یا وریفای کردن به یک شماره موبایل معتبر نیاز دارند. خوشبختانه امروزه تکنولوژی این کار را آسان کرده است. کاربران ایرانی می‌توانند با کارت بانکی یکی از بانک‌های ایران و از طریق ارزانسل مرزها را بگشایند و محدودیت‌ها را لغو کنند.

چه کسانی به شماره مجازی فرانسه نیاز دارند؟

در گذشته‌های نچندان دور سیمکارت‌های یک کشور فقط برای سکنه آن کشور و گردشگران آن کشور ضروری بود. اما اکنون که در هزاره سوم و در عصر دیجیتال زندگی می‌کنیم نیاز انسان به تبادل با کشورهای دیگر و استفاده از امکانات آن‌ها خیلی بیشتر شده است. سیمکارت عادی فرانسه از 3.2 یورو تا 14.90 یورو متغیر است که با توجه به قیمت ارز هزینه بالایی برای کاربران ایرانی است. شما می‌توانید با هزینه ای بسیار کمتر شماره مجازی فرانسه را از طریق ارزانسل به دست آورید.

در پاسخ به این سوال که چه کسانی به شماره مجازی به طور کل نیاز دارند. باید گفت تمام ایرانی‌هایی که کاربر اینترنت هستند در محدودیت‌های امروز به شماره مجازی نیاز دارند. فرقی نمی‌کند شما تریدر باشید، فریلنسر باشید، گیمر باشید یا کسی باشید که از محصولات سرگرمی استفاده می‌کند. این روزها همه به شماره مجازی نیاز دارند.

حالا به طور خاص افرادی تصمیم می گیرند که از شماره مجازی فرانسه استفاده ‌کنند. افرادی هستند که برای آن‌ها فرقی ندارد که کدام شماره مجازی را می‌خرند، هر شماره بین‌المللی کار آنها را راه می‌اندازد ممکن است این افراد به طور تصادفی  شماره مجازی فرانسه را انتخاب کنند. گروه دیگری از افراد به دنبال شماره مجازی از کشورهای معتبر هستند و فرانسه یکی از کشورهای معتبر است و شماره معتبری هم دارد. این‌ها احتمالا در کنار شماره مجازی آمریکا، کانادا انگلستان و … شماره مجازی فرانسه را هم خریداری می‌کنند.

گروه دیگر افرادی هستند که به طور خاص به شماره فرانسه نیاز دارند و اقدام به خرید شماره مجازی فرانسه می‌کنند. که تاجران، دانشجویان و … از این دست افراد هستند.

انواع شماره مجازی فرانسه

ارزانسل شماره مجازی را به سه شکل عادی، اجاره‌ای و دائمی عرضه می‌کند. که شماره مجازی فرانسه در دو نوع عادی و اجاره ای عرضه می‌شود. برای انتخاب شماره مجازی فرانسه فقط کافیست روی شماره‌هایی که کنار آن‌ها پرچم فرانسه قرار دارد کلیک کنید. بعد از ورود و عضویت در سایت ارزانسل ابتدا باید تعیین کنید شماره عادی می‌خواهید یا شماره اجاره‌ای؟ شما بسته به نیازی که دارید انتخاب می‌کنید که شماره مجازی فرانسه اجاره‌ای به کارتان می‌آید یا شماره عادی؟ این شماره‌ها چیستند و چه تفاوت‌هایی دارند؟

شماره‌های عادی: به اختصار باید گفت شماره‌های عادی یکبار مصرف بوده و کد فعالسازی آن یکبار، یا دو بار در یک بازه بیست دقیقه ای ارسال می‌گردد و مختص یک سرویس خاص است. منظور از سرویس خاص اپ‌هایی است که به کد تایید از طریق شماره موبایل نیاز دارند.

مثلا شما یک شماره مجازی فرانسه نوع عادی آن را فقط مختص تلگرام می خرید. سپس آن را فعالسازی می‌کنید. آنگاه یک شماره مجازی فرانسه فقط برای سرویس تلگرام خواهید داشت.

شماره‌های اجاره‌ای: نوع متفاوتی از شماره هستند که سایت یا سرویس خاصی محدود نیستند و می‌توانید آن را برای سایت‌ها یا سرویس‌های مختلف استفاده کنید. طبیعتا شماره مجازی فرانسه نوع اجاره ای آن نیاز این محدودیت را ندارد. اما شماره مجازی اجاره‌ای محدودیت دیگری دارد که آن محدودیت، محدودیت زمانی است.شما هنگام خرید از ارزانسل تعیین می‌کنید که شماره مجازی را برای چه مدت زمانی اجاره می‌کنید. مثلا شماره مجازی فرانسه را برای یک ماه، دو ماه و … نیاز دارید. شماره‌های مجازی اجاره ای به صورت آنلاین و آنی در سیستم تحویل داده می‌شوند و قابلیت لغو پس از خرید را ندارند (بجز اپراتور دو که در بیست دقیقه ابتدایی امکان لغو را دارد

شماره مجازی دائمی: در حال حاضر شماره مجازی فرانسه به صورت دائمی عرضه نمی‌شود و این ویژگی مخصوص شماره مجازی آمریکاست.

شماره مجازی فرانسه در چه سرویس‌هایی قابل اجراست؟

سرویس‌های قابل اجرا به وسیله شماره مجازی فرانسه سرویس متنوعی هستند که حوزه‌های کاری گوناگونی را شامل می‌شوند. از شبکه‌های اجتماعی نظیر واتس‌اپ و تلگرام و اینستاگرام تا سرویس‌متنوع گوگل که شامل جیمیل و یوتیوب است. امروز بسیاری ایرانی‌ها اقدام به تولید محتوا در یوتیوب و به منظور کسب در آمد می‌کنند برای این هموطنان ما ثبت کانال یوتیوب از کشور فرانسه بسیار مفید می‌باشد. در صورت استفاده از شماره مجازی فرانسه یا شماره مجازی معتبر کشورهای معتبر حفظ، نگهداری و ارتقای کانال ساده‌تر می‌شود و ممکن است کاربر سود تبلیغاتی بیشتری کسب کند.

یا fiverr را در نظر بگیرید بسیاری از فریلنسرهای ایرانی که به دنبال در آمد دلاری هستند برای عضویت و فعالیت در شبکه کاری نیاز به شماره مجازی غیر ایران دارند.

یا کسانی که دنبال تراکنش‌های مالی بین‌المللی هستند اعم از دانشجویان، تریدرها و تجار که نیاز به عضویت و فعالیت امن در پی پل، وب‌مانی و … دارند.

شماره مجازی فرانسه برای تمام این گروه‌های متنوع مفید است. نیازهای بسیاری از کاربران را پوشش می‌دهد و می‌تواند مشتریان زیادی داشته باشد.

مزایای خرید شماره مجازی از ارزانسل

ارزانسل برای شما، شماره مجازی فرانسه را ارائه می‌دهد. پس اگر می‌خواهید در سرویس‌های متعددی وریفای کنید و نیاز دارید که این کار را از طریق شماره مجازی فرانسه انجام دهید ارزانسل با مزایایی که دارد گزینه خوبی برای شماست.

امکان تست شماره

ارزانسل به شما اجازه تست شماره را می‌دهد. اما چرا تست شماره مهم است؟ اپراتورهای بین‌المللی به صورت آنلاین شماره‌های خود را عرضه می‌کنند. همانطور که خرید شماره برای شما به سادگی میسر است برای دیگران هم این امکان وجود دارد، ممکن است شماره‌ای برای شما می‌آید بنا به دلایلی کار نکند یا اصطلاحا مخدوش باشد. ارزانسل با فراهم آوردن امکان تست شماره به شما این امکان را می‌دهد که خطوط مخدوش را نخرید و در صورت مخدوشی آن را با خط دیگری جایگزین کنید.

شماره مجازی به سرعت در دستان شماست

شاید اگر چندین سال قبل کسی به شما می گفت که با چند کلیک به شماره کشور دیگر دست می‌یابید تعجب می‌کرد. یکی از مزایای خرید شماره مجازی فرانسه سریع بودن آن است. به سادگی و از طریق انجام چند کلیک شما به شماره مجازی فرانسه دست خواهید یافت. ارزانسل با پنل کاربری روشن و اطلاعاتی که در سایت قرار داده، اعم از پرداخت آنلاین، ضمانت بازگشت وجه، پشتیبانی و … این کار را ساده و سریع کرده است.

ارائه اطلاعات کافی به مشتری

اگر شما به بخش پنل عادی یا اجاره‌ای  بروید، اطلاعاتی را پیدا می‌کنید. اینکه شماره مجازی مختص کدام سرویس است؟ مختص کدام کشور است، از سمت کدام اپراتور عرضه می‌شود؟ چه تعداد شماره مجازی هم‌اکنون وجود دارد. عدد جلوی هر کشور، تعیین کننده نوع اپراتور است. اپراتورهای مختلفی که شماره‌‌های مجازی را عرضه می‌کنند قوانین مختلفی دارند و خدمات مختلفی عرضه می‌کنند. به عنوان مثال در حالت شماره‌های عادی اپراتورهای 1و2و5و6 ارسال پیامک مجدد فعالسازی را در بیست دقیقه اول انجام می‌دهند.

در ادامه ارزانسل اطلاعات لازم را از قیمت سیمکارت و تعداد موجودی بیان می‌کند. کنار نام کشورها و پس از عدد اپراتورها ما علائمی نیز می‌بینیم. این علائم عبارتند از ستاره:شماره‌هایی که ستاره ندارند، شماره‌های ریپورت هستند یعنی فقط قادر به پیام‌دهی به اشخاصی هستند که شماره شما را دارند یا شما شماره آن‌ها را دارید. پس از چند روز استفاده این شماره‌ها از ریپورت در می‌آیند اما شماره‌های ستاره دار، این نوع شماره‌ها، شماره‌های بدون ریپورت هستند یعنی شماره‌هایی که محدودیتی برای استفاده ندارند و قابلیت ارسال پیام شخصی را دارا می‌باشند.

شماره‌هایی که اصطلاح ویژه جلوی اپراتور آن‌ها است شماره‌هایی هستند که عدد شماره مجازی آن‌ها به سیمکارت‌های واقعی آن کشور شبیه‌تر است. این شماره‌ها قیمت بالاتری نسبت به سایر شماره‌ها دارند. پس اگر زمانی اقدام به خرید شماره مجازی فرانسه کردید می‌توانید با دقت به این اطلاعات شماره مطلوب‌تری برای خود برگزینید. اگر می‌خواهید شماره مجازی فرانسه را بخرید می‌توانید با استفاده از گزینه جستجو و وارد کردن نام کشور مستقیما شماره‌های مجازی فرانسه را بیابید. یا با استفاده از گزینه فیلتر قاره اروپا را بزنید و شماره مجازی فرانسه را در آن جستجو کنید.

بازگشت وجه

به دلیل ماهیت شماره‌های مجازی ممکن است برخی از آن‌ها مشکل‌دار یا مخدوش باشند. به همین دلیل مشتریان شماره‌های مجازی نیاز دارند تا خیالشان از عودت وجه راحت باشد. ارزانسل برخی از عودت وجه‌ها را به صورت خودکار انجام می‌دهد مثلا وقتی کد فعالسازی برای شماره در مهلت مقرر نیاید. در موارد پیچیده‌تر در صورت مخدوشی شماره این کار از طریق پشتیبانی انجام می‌گیرد.

سخن آخر

شماره مجازی فرانسه از آن دست شماره‌های معتبر است که به دلیل اعتبارش فعالیت امن و ایمنی برای شما فراهم می‌کند، شما با کمترین هزینه ممکن از طرف ارزانسل می‌توانید به شماره مجازی فرانسه دسترسی یابید و به فعالیت‌های اقتصادی و اجتماعی مدنظر خود بپردازید. با توجه به قیمت کنونی ارز و نیاز به دور زدن تحریم‌ها و محدودیت‌هایی که بر کابران ایرانی وارد می‌شود. شماره مجازی فرانسه راهی امن و آسان برای توسعه کار کاربران ایرانی است.