معرفی کسب و کارهنری و فرهنگی

خرید فرش سجاده ای از شرکت فرش سجاده کارپت کاشان با قیمت

خرید فرش سجاده ای از شرکت فرش سجاده کارپت کاشان با قیمت: می خواهیم با طرح فرش سجاده ای نماز شرکت سجاده کارپت کاشان بیشتر آشنا شویم. سجاده فرش مسجدی طرح های مختلفی دارد. هر یکی از متولیان مسجد بسته به سلیقه خودشان و نوع فرهنگ محلی شان طرح مدنظر خود را انتخاب می کنند.

انواع طرح فرش سجاده ای متری سجاده کارپت

  1. فرش نماز محرابی
  2. سجاده فرش تشریفات
  3. فرش سجاده ای یکپارچه

همانطور که از نام سجاده فرش محرابی پیداست، در نقشه این طرح از محراب استفاده شده است. گلدسته ها و ستون های کنار این طرح با طرح محرابی و گنبدی شکل در این سبک فرش نماز چشم را می نوازد. نقش و نگارها و گل و بوته ها نیز در کنار ستون ها و بالای محراب نیز به زیبایی نقش می افزاید. طرح محرابی به دلیل سازگار بودن با حال و هوای مسجد و الهام از سبک معماری اسلامی، بسیار حال و هوای خوبی به فضا می دهد. حس معنوی نمازگزاران با نشست و برخاست روی این سجاده فرش ها دوچندان خواهد شد.

خرید فرش سجاده ای کاشان با بهترین الیاف

نه تنها برای خرید سجاده فرش مسجد، برای خرید هر گونه محصولی، مواد اولیه آن بسیار مهم هستند. چرا که اساس و ریشه آن محصول را تشکیل می دهند. فرش هم از این قاعده مستثنی نیست. جنس نخ تار و پود فرش است که میزان عمر و دوام و استحکام آن را مشخص می کند. هر خریدار، بسته به میزان بودجه ای که داشته باشد نوع نخ مصرفی را انتخاب می کند. در اینجا برای امکان مقایسه بهتر، انواع نخ مصرفی برای تولید و بافت فرش سجاده ای را به شما معرفی می کنیم. جنس نخ در اینجا منظور نخ خاب است و نه پود.

  1. فرش مسجد با نخ بی سی اف (BCF)

اگر کمی بررسی و تحقیق در مورد جنس نخ فرش ماشینی داشته باشید، همه متخصصین و فرش شناسان یک نظر دارند و آن اینکه کیفیت نخ بی سی اف بسیار پایین است. این نوع نخ به مرور زمان در اثر پا خوردن مثل موکت تخت و سفت شده و نرمی و لطافت اولیه خود را از دست خواهد داد. معمولا مسجدی هایی که بودجه محدودی داشته و به دنبال خرید فرش سجاده ای ارزان هستند، این نوع نخ را انتخاب می کنند.

فرش هایی که با شانه و تراکم بسیار پایین بافته می شوند، الیافشان بی سی اف است، چون کارخانه ها و برندهای معتبر، سجاده فرش ماشینی را با نخ بی سی اف و شان هو تراکم بالا تولید نمی کنند. از ویژگیهای مثبت سجاده فرش بی سی اف می توان به این موارد اشاره کرد: بدون پرز بودن، استحکام و مقاومت در برابر رطوبت، قیمت پایین و همچنین ویژگیهای منفی و معایب فرش مسجد با نخ بی سی اف این موارد است: کوبیده شدن، پایین بودن میزان نرمی و لطافت، دوام و استحکام کم.

  1. فرش مسجد با نخ پلی استر و یا پلی اوژن

اگر بخواهید واقعیت را بدانید این است که نخ پلی استر هم الیاف ضعیفی دارد، اما نکته مهم این است که این نوع جنس نخ نسبت به بی سی اف بسیار بهتر است. این نوع نخ از  جمله نخ هایی است که بسیاری از خریداران آن را انتخاب می کنند. رنگ های درخشنده و قیمت متعادل آن، باعث محبوبیت و فروش خوب آن شده است. به دلیل خوش رنگی، لطافت و ظرافت این نوع الیاف به نخ ابریشم مصنوعی هم معروف است. اما چه ویژگیهایی باعث پرفروش بودن این نوع نخ شده است؟ بدون پرز بودن، براق بودن و درخشندگی، مقاومت بالاتر نسبت به بی سی اف.ویژگیهای منفی نخ پلی استر نیز کوبیدگی در درازمدت، دوام کم و نداشتن نرمی و لطافت بالاست.

  1. فرش مسجد با نخ صد در صد اکرولیک

سالهاست در بازار فرش ماشینی، بهترین نوع الیاف، نخ صد در صد اکرولیک است. اکثر فروشنده ها از کارخانه ها درخواست فرش های ماشینی اکرولیک دارند. خریدارانی که بودجه لازم برای تهیه سجاده فرش دارند و به دنبال کیفیت بسیار بالای فرش سجاده ای هستند، بیشتر به دنبال فرش مسجد اکرولیک هستند.

از ویژگیهای مثبت فرش اکرولیک می توان به موارد زیر اشاره کرد: نرمی و لطافت، کوبیده نشدن، مقاومت در برابر داغی اجسام، گرمی، نور و حرارت، دوام و استحکام بسیار بالا. معایب این نوع فرش نیز پرزدهی اولیه و آسیب پذیری در برابر رطوبت است که اگر مواظبت کنید و اصول صحیح نگهداری از فرش را بدانید، هیچ مشکلی به وجود نخواهد آمد.

خرید فرش سجاده ای از شرکت فرش سجاده کارپت کاشان

اگر می خواهید بدون دغدغه و به راحتی فرش مسجد خود را سفارش دهیدف می توانید از صفر تا صد روی خدمات و کیفیت محصول سجاده کارپت حساب کنید. همچنین از خدمات پس از فروش این مجموعه نیز می توانید استفاده کنید. برای دریافت مشاوره تخصصی، استعلام قیمت و ثبت سفارش، به سایت سجاده کارپت کاشان (https://sajadecarpet.com) مراجعه کنید یا با شماره 09133617256 آقای مهندس سلمانی، مدیر فروش فرش سجاده در ارتباط باشید.