بین المللیمعرفی کسب و کار

لیست کامل وکلای مهاجرت به کانادا

معرفی معتبرترین وکیل مهاجرت به کانادا

با ما همراه باشید با لیست معتبرترین وکلا و موسسه‌های مهاجرتی کانادا:

1.موسسه وکیل لند

یکی از ویژگیهای متمایز کننده وکیل لند همراهی متقاضی تا پایان کار می باشد، ما از شروع تصمیم گیری برای مهاجرت تا زمانی که به شهر مقصد می رسید در کنارتان هستیم. ما در تیم وکیل لند با خدماتی مثل دریافت وقت سفارت، اخذ اقامت، پذیرش تحصیلی، اقامت از طریق سرمایه گذاری، ویزا جاب آفر، ویزا استارت آپ و… در خدمت شما هستیم. درصورتی که قصد مهاجرت دارید اما نمی دانید باید از کجا شروع کنید مشاورین ما با ترسیم تمامی جوانب مسیر را برایتان روشن می کنند.

کانادا یکی از کشورهایی است که به واسطه جاذبه های شهری و تفریحی، سیاست گذاری های عمومی ، فرهنگی و تاریخ یکی از کشور های جذاب برای مهاجران است، مهاجرت به کانادا و اخذ ویزای این کشور مراحل متعدد و پیچیده‌ای دارد که می توان چند ماه و چند سال به طول بیانجامد. ولی با برخی از تدابیر می‌توانید علاوه بر صرفه جویی در زمان در هزینه ها صرفه جویی کرده و به راحتی به کشور کانادا مهاجرت کنید. برای مهاجرت به کانادا با وکیل لند در ارتباط باشید.

تلفن دفتر: 02125963

شماره تماس: ۰۹۱۲۱۴۴۲۰۳۴

2.. مؤسسه مهاجرتی SEP Immigration

موسسه مهاجرتی SEP Immigration مجوز رسمی از شورای سیاست گذاری و نظارت بر مشاوران مهاجرت کانادا واقع در تورنتو کانادا دارد و از همین روی شما می توانید با اطمینان خاطر بیشتری برای امور مهاجرتی به کانادا به آن ها اعتماد کنید.

این موسسه مهاجرتی به مدیریت آقای سپهر فلاحتی (وکیل مهاجرت به کانادا)، عضو رسمی انجمن وکلای مهاجرت کانادا (ICCRC) با شماره عضویت «R533959» در تورنتو‌ی کانادا واقع شده است.

موسسه مهاجرتی سپهر فلاحتی، در همه‌ی زمینه‌های قانون مهاجرت کانادا فعالیت می‌کنیم و تجربه‌ای در زمینه موضوعات مختلف از جمله درخواست‌های اقامت موقت و دائم، همچنین برنامه‌های سیتیزن شیپی کانادا دارد.

3..مؤسسه مهاجرتی تراست

موسسه مهاجرتی تراست یک تیم منسجم دارای چندین وکیل خبره است. البته ناگفته نماند که این شرکت با نام آتیه برتر ایرانیان مهاجر در ایران ثبت گردیده است. شروین مدنی وکیل ارشد موسسه مهاجرتی تراست است که وکیل رسمی اداره مهاجرت کانادا و دارای کد فعالیت در انجمن ICCRC با شماره ثبت (IRCIC# 506959) و عضو هیئت علمی کالج اشتون در رشته مهاجرت و همچنین با بیش از ۱۰ سال سابقه وکالت امور مهاجرتی در این موسسه پیشتاز است.

موسسه مهاجرتی تراست متشکل از ۵ وکلای مهاجرتی دیگر با اسامی زیر است:

فرانک سعیدی، وکیل رسمی مهاجرت کانادا

حمیدرضا محمدی، مشاور تحصیلی و موسس TimeCan

Ana Martinez، مشاور مهاجرت کانادا

 افشین وزیریان، کوچ Coach موسسه مهاجرتی تراست

Rimpi Rimpi، وکیل رسمی مهاجرت کانادا

دفاتر مرکزی مؤسسه مهاجرتی تراست در کانادا در شهر ونکوور و ریچموند مستقر است. از مهم‌ترین ویژگی‌های موسسه مهاجرتی تراست می‌توان به موفقیت بیش از ۶۰۰۰ پرونده مهاجرتی و همچنین بروز بودن اطلاعات قوانین مهاجرتی این موسسه اشاره داشت.

4.موسسه مهاجرتی کاناداپاس و ویزا۷۲۴

تیم مهاجرتی کاناداپاس با سال‌ها فعالیت قانونی و اصولی در حوزه مهاجرت و با اخذ مجوزهای قانونی کشور مبدا و مقصد؛ آماده ارائه تمامی خدمات خدمات مهاجرتی در کانادا از جمله موسسه اعزام دانشجو به کانادا، موسسه کاریابی و تمامی ویزاهای موقت و دائم کانادا است. این موسسه توسط آقای مهیار حلاج‌پور اداره می‌شود که وکیل مهاجرت کانادا در تورنتو و عضو رسمی شورای قانون گذاری و نظارت بر مشاوران مهاجرت کانادا ICCRC با شماره پروانه R520250 است. آقای حلاج‌پور مدیریت سایت visa724 را نیز بر عهده دارد که شما می‌توانید مستقیما در این سایت از ایشان با پر کردن فرم ارزیابی قبل از اقدام به مهاجرت مشاوره بگیرید و سوالات خود را بپرسید.

دفتر مرکزی شرکت مهاجرتی کاناداپاس به طور رسمی در شهر تورنتو (کانادا) واقع شده است و تابع قوانین دولت فدرال کانادا و البته استان انتاریو است. از مهم ترین دلایل انتخاب موسسه کانادا پارس برای روند مهاجرت به کانادا تسریع و دقت در امور پرونده شما است.

5.موسسه مهاجرتی APLO

از دیگر مؤسسه حقوقی مهاجرت به کانادا موسسه رشتات پارس (اَپلو) است. این موسسه ایرانی با مدیریت دکتر مرجان آتشی گلستان، وکیل دادگستری و عضو کانون وکلای دادگستری تهران جهت ارائه خدمات مهاجرتی اداره می‌شود. موسسه آپلو با دارا بودن تیمی حرفه‌ای و وکلای رسمی در کشور کانادا تمام تلاش خود را می‌کند تا منحصر بفردترین خدمات را برای اخذ انواع ویزای مهاجرتی ارائه نماید. شما می‌توانید برای مشاوره وارد سایت اپلو شوید و با ارسال فرم ارزیابی سوالات خود را بپرسید و در سریعترین زمان پاسخ دریافت کنید.

خدمات موسسه موسسه رشتات پارس (اَپلو):

انواع مهاجرت فدرال: نیروی متخصص (اکسپرس اینتری)، خود اشتغالی در رشته‌های ورزشی و هنری، پیشنهاد کاری و اسپانسرشیپ

انواع مهاجرت استانی: سرمایه گذاری کبک، کارآفرینی جزیره پرنس ادوارد و کارآفرینی استان نیوبرانزویک

انواع اخذ ویزا: ویزای تحصیلی، ویزای کار و ویزای توریستی

انواع خدمات در کشور کانادا: تمدید کارت اقامت و اخذ پاسپورت