عمومیمعرفی کسب و کار

بررسی تخصصی هارد اکسترنال سیلیکون پاور یک ترا مدل a85

معرفی هارد اکسترنال سیلیکون پاور A85

هارد اکسترنال سیلیکون پاور یک ترا مدل a85 یک ترابایت «به معنای هارد زرهی »، یکی از بهترین محصولات شرکت سیلیکون پاور در زمینه هارد اکسترنال ضد ضربه می باشد. این محصول دارای سه لایه محافظ از جنس آلومینیوم و پلاستیک می باشد که لایه پلاستیکی همانند بالشتکی نرم از هارد دیسک نگهداری می کند و در کنار آن لایه آلومینیومی باعث مقاومت در برابر ضربات و محافظت در برابر گرد وغبار ومایعات می باشد که توانسته استاندارد IP68 را نیز برای این محصول بدست آورد.

تماس جهت خرید محصول
ادرس: اصفهان. میدان احمدآباد. مجتمع شهر همراه. طبقه 5. واحد  510
تلفن: 03131330851
ایمیل Sargotop2023@gmail.com
همراه: 09923543350
مدریریت: داوود صابری

همچنین این محصول می تواند تا وزن 500 کیلوگرم را در برابر فشار تحمل کند. پیشنهاد می شود که قبل از خرید هارد اکسترنال سیلیکون پاور آرمور A85، ویدیوی تست این محصول را در قسمت اطلاعات بیشتر بررسی نمایید. در صورت نیاز می توانید آموزش استفاده از نرم افزار تخصصی این محصول با نام SP Widget را دربخش آموزش و اخبار در فروشگاه سارگوتاپ  مطالعه فرمایید.

مشخصات هارد اکسترنال Silicon Power Armor A85

شرکت سیلیکون پاور یکی از تولید کنندگان هارد اکسترنال می باشد که در کشور تایوان مشغول به فعالیت می باشد. از آخرین تولیدات این شرکت می توان به مدل Armor A85 اشاره کرد که از امکانات و قابلیت های خوبی برخوردار می باشد. پیشنهاد می گردد تا قبل از خرید هارد اکسترنال با ویژگی های این محصول بیشتر آشنا شوید.

طراحی هارد اکسترنال سیلیکون پاور آرمور A85

شرکت سیلیکون پاور در این محصول تمرکز خود را بر مقاومت و حفظ سلامت هارد دیسک قرار داده است. برای ساخت این محصول از سه لایه محافظ استفاده شده است. لایه بیرونی این محصول از جنس آلومینیوم می باشد . در زیر این لایه آلومینیومی، دو لایه لاستیکی مجزا می باشد که مانند سیستم تعلیق ماشین عمل می کنند و از هارد دیسک داخلی بخوبی محافظت می کنند.

انتقال اطلاعات با نهایت سرعت

شرکت سیلیکون پاور در A85 از رابط USB 3.1 استفاده کرده است که سرعت بالاتری نسبت به رابط USB 3.0 دارد. در حال حاضر در اکثر هارد های موجود در بازار، از رابط USB 3.1 استفاده می شود که در نهایت می تواند اطلاعات را با سرعت 5 گیگابیت بر ثانیه انتقال دهد. با پیشرفت تکنولوژی و استفاده بیشتر مردم از تکنولوژی، نیاز به وسیله ای که بتواند حجم زیادی از اطلاعات را در کمترین زمان ممکن انتقال بدهد بیش از پیش احساس می شود از این رو شرکت های بزرگ تولید کننده تجهیزات ذخیره سازی اطلاعات در این زمینه تولید هارد اکسترنال با ظرفیت های بالا و پورت انتقال اطلاعات جدیدتر و پیشرفته تر را در دستور کار خود قرار داده اند و در این زمینه با یکدیگر به رقابت می پردازند.

هارد اکسترنال ضد ضربه ای سیلیکون پاور A85

از جمله مواردی که برای خرید هارد اکسترنال باید مدنظر داشت، علاوه بر ظاهر زیبا و سرعت بالا در انتقال اطلاعات، قابلیت هایی می باشد که در برابر خطرات احتمالی از اطلاعات شما محافظت نماید. یکی از این قابلیت ها ضد ضربه بودن هارد اکسترنال می باشد. هارد اکسترنال در برابر ضربات احتمالی بسیار حساس می باشد و با کوچکترین ضربه ممکن است که به اطلاعات شما آسیب وارد شود . از این رو شرکت سیلیکون پاور، توسط دو بالشتک لاستیکی از هارد دیسک 2.5 اینچی محافظت می کند. وجود این بالشتک ها به جهت جذب و دفع ضربات وارده به کمک هارد دیسک می آید.

A85 ضد آب و گرد و غبار و مقاوم در برابر سقوط از ارتفاع

Silicon Power Armor A85 تست های دشواری که برای کنترل کیفیت در این کلاس در نظرگرفته شده را با موفقیت پشت سر گذاشته است. این محصول توانسته است استاندارد (ip68) را کسب نماید. A85 همچنین موفق به کسب استاندارد کیفیت نظامی ML-STD-810G شده است.

تحمل فشار و وزن بالا و ضد خش

از دیگر قابلیت های هارد اکسترنال سیلیکون پاور A85 می توان به تحمل فشار و وزن بالا اشاره کرد . این محصول می تواند فشار تا وزن 500 کیلوگرم را تحمل کند. به لطف پوشش آلومینیومی این محصول علاوه بر تحمل فشار بالا ، نگران خراش و یا ایجاد لک و اثر انگشت بر روی هارد اکسترنال نباشید .

ساختارمستحکم

این هارد مدل Armor A85 دارای بدنه آلومینیومی می‌باشد و قابلیت تحمل وزن بیشتر از 500کیلوگرم را داراست. بدنه آن سطح مات و سند بلاست داشته و دربرابر خش، اثر انگشت و لکه مقاوم می‌باشد. Armor A85 برای محافظت دربرابر صدمات وارده مجهز به سه لایه می‌باشد. لایه اول (internal suspension) در برابر لرزش، لایه دوم بااستفاده از پوشش پلاستیکی(rubber)در برابر ضربه و لایه سوم با پوشش آلومینیومی هارد را در برابرفشار محافظت می‌کند. همچنین حداکثر سرعت انتقال اطلاعات (5Gbps (USB 3.0، حداکثر سرعت (480Mbps (USB 2.0 می‌باشد.

طراحی هوشمندانه کابل

در طراحی جدید کاربران به آسانی می‌توانند کابل را در پشت هاردجاسازی نمایند و نگران گم کردن کابل خود نباشند.

رمزگذاری بر روی اطلاعات شخصی خود

بوسیله نرم افزار اختصاصی سیلیکون پاور بنام SP Widget می توانید بر روی اطلاعات خود رمز گذاری کنید و اطلاعات خود را از دسترس دیگران محفوظ نگهدارید . سیستم رمزگذاری بر روی این محصول از نوع AES 256-bit می باشد .در صورت نیاز می توانید به مقاله ای که در رابطه با آموزش کامل کار با نرم افزار SP Widget مراجعه کرده تا با قابلیت های دیگر این نرم افزار آشنا شوید .

عملکرد

هارد اکسترنال سیلیکون پاور مدل Armor A85 از طریق درگاه USB3.0 به کامپیوتر متصل می‌شود. درگاه ارائه‌شده روی هارد اکسترنال USB A بوده و درگاهی که به کمک آن می‌توان هارد را به کامپیوتر متصل کرد نیز USB3.0 A است. Type-Aبودن این هارد باعث شده که از آن بتوان به‌راحتی در کامپیوترها و لپ‌تاپ‌هایی که حتی USB2.0 و USB3.0 دارند، استفاده کرد. البته امروزه هاردهای اکسترنالی به بازار عرضه‌شده‌اند که از رابط USB 3.1 بهره می‌برند. اگرچه هارد Armor A85 از این امکان بی‌بهره است اما سرعت آن را می‌توان رضایت‌بخش عنوان کرد.

مشخصات فنی

طراحی زیبا و سرعت زیاد انتقال اطلاعات در هارد اکسترنال Armor A85 این جمله را به کاربر اعلام می‌کند که با محصولی حرفه‌ای و بسیار لوکس روبه‌رو است پس انتظار یک بسته‌بندی شیک و لوکس برای کاربر وجود خواهد داشت. ولی شرکت سیلیکون پاور در طراحی جعبه‌ی این محصول آن‌قدرها خوب عمل‌نکرده و به همان طراحی قبلی بسنده کرده است. البته شاید علت این کار شرکت سیلیکون پاور هزینه‌ی تمام شده‌ی کم‌تر این هارد اکسترنال باشد تا کاربران تنها بابت یک محصول حرفه‌ای هزینه‌ کنند و نه برای یک بسته‌بندی شیک که شاید زیاد بااهمیت نباشد. بسته‌بندی Armor A85 نیز همانند بیشتر محصولات این شرکت چندان مطلوب نیست!

هارد اکسترنال سیلیکون پاور مدل Armor A85 هاردی با زرهی بسیار شیک و درعین حال مقاوم است. این هارد توانایی ذخیره‌سازی اطلاعات با سرعت زیاد داراست. اگرچه این هارددیسک اکسترنال با رابط USB 3.0 خود، سریع‌ترین هارد موجود در بازار نیست، بدنه‌ی آلومینیومی مقاوم در برابر بسیاری از صدمات و فناوری مقاومت در برابر آب در این محصول سیلیکون پاور باعث شده که بتوانیم آن را یکی از بهترین هارددیسک‌های اکسترنال موجود در بازار به‌حساب آوریم.

364 گرم
ظرفیت 1 ترابایت
نوع اتصال باسیم
نوع رابط USB 2.0
USB 3.0
سایز هد 2.5 اینچ
سرعت چرخش 5400 دور بر دقیقه
سرعت انتقال داده‌ها در حالت USB 3.0 با سرعت 5 گیگابیت بر ثانیه و در حالت USB 2.0 با سرعت 480 مگابیت بر ثانیه
مقاوم در برابر آب بله
مقاوم در برابر ضربه بله
مقاوم در برابر شوک بله
مقاوم در برابر لغزش بله
مقاوم در برابر خش خیر
مقاوم در برابر گرد و غبار بله
باتری ندارد
نشانگر LED دارد
منبع تغذیه پورت USB
سازگار با سیستم‌عامل‌های Windows 10, Windows 8.1, Windows 8, Windows 7, Windows Vista, Windows XP, Mac OS 10.5 and above, Linux 2.6 and above
سایر قابلیت‌ها ضدضربه تا ارتفاع 122 سانتی‌متر
ضدفشار تا میزان 500 کیلوگرم
ضدآب و ضد گردوغبار (دارای استاندارد IP68)
مجهز به سیستم تعلیق پیشرفته برای هارددیسک داخلی
حفاظت از اطلاعات و رمزگذاری روی آن‌ها با استفاده از برنامه SP HDD Lock
رمزگذاری پیشرفته 256 بیتی AES
دمای عملیاتی هارددیسک: 5 درجه تا 55 درجه سانتی‌گراد
برند سیلیکون پاور
ظرفیت حافظه 1 ترابایت