عمومیمعرفی کسب و کار

Fortinet (فورتی نت) قیمت خرید لایسنس و دستگاه

شرکت Fortinet یک شرکت آمریکایی می باشد که دفتر مرکزی فورتی نت در شهر کالیفرنیا قرار دارد این شرکت در زمینه تمرکز بر ارائه مجصولات امنیت شبکه می باشد.

شرکت Fortinet در سال ۲۰۰۰ توسط برادران کن و مایکل زی تاسیس گردید، کمپانی Fortinet اولین تجهیز امنیتی Unified threat management را در سال ۲۰۰۲ با نام فورتی گیت عرضه نمود. مدیریت یکپارچه تهدید (UTM) ، یک راه حل جامع در امنیت شبکه می باشد، و از سال ۲۰۰۴  به صورت رسمی تبدیل شده است به عنوان یک راه حل دفاع در مقابل تهدیدات شبکه برای سازمان ها است. UTM ها دارای ویژگیهای آنتی ویروس (AV)، ضد هرزنامه، جلوگیری از نفوذ شبکه، متعادل کردن بار، پیشگیری ازدست دادن داده ها می باشند. فورتی نت بر اساس گزارشات معتبر گارتنردر سال ۲۰۱۷ و در طی هشت سال به عنوان پیشتاز در ارائه UTM  یا همان سیستم جامع مدیریت یکپارچه تهدیدات و جلوگیری ازمخاطرات امنیتی معرفی گردیده است.

FG-600E- 24×7 license Threat Protection خرید|FG-600E- 8×5 license UTM Protection خرید |FG-600E- 8×5 license UTM Protection خرید | لایسنس فایروال Fortigate 600E | فروش لایسنس فورتی گیت 600E |قیمت لایسنس فورتی گیت Threat Protection| FG-600E-bdl Enterprise Protection |

Fortinet تنها شرکتی است که دارای راهکار های امنیتی برای network ، endpoint ، application ، data center ، cloud و access می باشد و طوری طراحی شده تا امنیت یکپارچه را به صورت واقعی end-to-end را فراهم کند. محصولات امنیتی برنامه های کاربردی فورتی نت Fortinet با دیگر راهکار های کلیدی فورتی نت Fortinet همکاری می کند تا امنیت کامل را برای شما فراهم گردد.

قیمت خرید فورتی وب در امنیت و عملکرد Fortiweb

امروزه تعداد کثیری از متخصصین در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات متوجه گردیده اند که برنامه های کاربردی تحت وب محافظت نشده، ساده‌ترین راه نفوذ حتی برای هکرهای غیرحرفه ای به شمار می روند.

برنامه های کاربردی که تحت وب می باشند و هیچگونه امنیتی بر روی آنها انجام نشده است همواره به عنوان هدف مورد توجه هکرها واقع گردیده است و از این رو آسیب پذیری بر روی برنامه های تحت وب بسیار زیاد می باشد.

بدین سبب می بایست برنامه های کاربردی تحت وب را براساس حملات رایجی که طی گزارشات معتبر OWASP اعلام می گردد محافظت نمود .تجهیزات مختلفی به جهت امنیت سرویس های تحت وب معرفی گردیده است ،یکی از راهکارهای امنیت سرویس های تحت وب به کارگیری تجهیز امنیتی FortiWeb کمپانی معتبر فورتی نت می باشد.

انواع محصولات شرکت فورتی نت در افرا فناوری ایکاد

فورتی وب Throughput Storage
FortiWeb 400E 250Mbps 480GB SSD
FortiWeb 400D 100Mbps 240GB SSD
FortiWeb 600E 750Mbps 480GB SSD
FortiWeb 600D 250Mbps 240GB SSD
FortiWeb 1000E 1.3Gbps 2*1 TB
FortiWeb 1000D 1Gbps 2*2 TB
FortiWeb 2000E 2.5Gbps TB 1*2

FortiWeb با به کاربردن یک امنیت چندلایه و یکپارچه، امنیت کامل را به جهت نرم افزارهای کاربردی تحت وب داخلی و خارجی شبکه در برابر OWASP TOP 10 و بسیاری از حملات برقرار می‌نماید. FortiWeb با استفاده از سرویس هایی نظیر IP Reputation  می‌تواند botnet ها و سایر بدافزارها را به سرعت پیش از آن که آسیبی رخ دهد شناسایی نماید. FortiWeb با تشخیص و پیشگیری از حملات DOS (Denial of Service) ، کمک می کند تا برنامه‌های کاربردی شما از اشباع شدن با حملات DOS در امان بمانند.

نام کالا
فایروال فورتی نت FortiGate FG-100F
فایروال فورتی نت FortiGate FG-600D
فایروال فورتی نت FortiWeb FWB-1000E-BDL
فایروال فورتی نت FortiGate FG-1500D-BDL
فایروال فورتی نت FortiGate FG-600E
فایروال فورتی نت FortiGate FG-200F

شرکت افرا فناوری ایکاد لایسنس فایروال فورتی گیت و پشتیبانی کامل تعویض سخت افزار حرفه ای ارتقای Firmware و ارتقای عمومی فایروال امکان ارائه VPN قابلیت مدیریت ترافیک باندل سرویس های سازمانی (کنترل اپلیکیشن، IPS، AV، آی پی/دامین بات نت، سرویس بدافزار موبایل، فیلترینگ وب، آنتی اسپم، فورتی سندباکس کلود شامل سرویس های خنثی سازی شیوع ویروس و آسیب زدایی و بازسازی محتوا، سرویس رتبه بندی امنیت، سرویس امنیت صنعتی و سرویس CASB) می باشد.

برای مشاوره و اجرای تخصصی با کارشناسان افرا فناوری ایکاد در ارتباط باشید .