عمومیمعرفی کسب و کار

راهنمای سفارش و خرید انواع لایت باکس

لایت باکس چیست؟ راهنمای سفارش و خرید انواع لایت باکس

لایت باکس فوری را می توان یکی از انواع روش های تبلیغات در فضای باز و یا بسته دانست که همواره یکی از مؤثرترین و مرسوم‌ ترین ابزارهای تبلیغات تجاری بوده ‌است. یکی از مهم‌ترین متد ها و شیوه ‌های تبلیغاتی برای هر کسب‌ و کار و تجارتی تابلو های لایت باکس هستند. این تابلو های روشن به طور خاصی باعث جذب مشتری و افزایش قابل ‌توجهی در میزان فروش و همچنین دیده شدن هرچه بیشتر کسب‌ و کار شما می‌شوند.

این نوع از علائم تجاری که در مکان‌ های عمومی مانند فروشگاه، پارکینگ‌ ها، مغازه‌ ها، پاساژ ها، رستوران ها، فرودگاه ها خیابان ها و … قرار می‌گیرند، به شما این امکان را می‌دهند که تجارت خود را در معرض تعداد زیادی از افراد قرار دهید و از لحاظ بصری نام خود را در ذهن مخاطبین خود حک کنید. تمامی برند های معروف و شناخته شده نیز از این نوع تبلیغات استفاده می‌کنند. بنابراین می‌توان گفت که استفاده از انواع باکس ها خصوصا لایت باکس ارزان؛ تأثیر فوق ‌العاده‌ ای در دیده شدن شما و کسب و کار شما دارد.

لایت باکس چیست؟

لایت باکس یا همان باکس های روشن، تابلو هایی دارای قاب هستند که دارای ضخامت ‌های متفاوتی بنا بر نوع آن‌ها می باشند. این قاب ‌ها که با نام دیگر فریم لایت باکس نیز شناخته شده اند معمولاً از جنس آلومینیوم هستند، این تابلو های تبلیغاتی نورپردازی شده با چراغ‌های SMD یا همان لامپ‌های کم ‌مصرف LED ال‌ ای‌ دی راهی عالی برای تبلیغ نام و لوگوی برند شما بوده و در شب جذابیت بالایی به سبب درخشش خود دارند.

انواع لایت باکس

لایت باکس‌ ها انواع و سبک‌ های متنوعی دارند، این نمایشگر های روشن به‌ طور کلی مزایای مشابهی را ارائه می‌دهند بسته به انتخاب شما و بنا بر فضای قرارگیری و زیبایی ‌شناسی، بودجه، نوع دکوراسیون و سلیقه شما و کاربرد آن می‌تواند متفاوت باشد. از جمله انواع لایت باکس میتوان به موارد زیر اشاره نمود:

لایت باکس فریم لس

لایت باکس فریم لس یکی از بروزترین و ظریف‌ ترین انواع باکس است، همانگونه که از نام آن برمی‌آید این نوع از لایت باکس ها بدون قاب بوده و و یا دارای قاب با ضخامت بسیار پایین هستند و تنها روی یک پروفیل آلومینیومی لامپ های LED و سپس  طرح و تصویر شما قرار می‌گیرد و روی آن  یک لایه پلکسی شفاف نازک به وسیله چند پین به صفحه آلومینیوم متصل می‌شود.

لایت باکس مگنتی

لایت باکس مگنتی از انواع لایت باکس فضای داخلی است که ساختاری دقیقاً مشابه فریم لس دارد. در ساخت این نوع از لایت باکس از یک قاب بسیار ظریف و آلومینیومی استفاده‌ شده که پشت آن توسط ورق ام دی اف پوشانده می‌شود.

لوگو باکس

لایت باکس لوگو مختص به لوگو و معرفی برند شماست. با استفاده از آن می‌توانید ماهیت شرکت خود را به تصویر بکشید و هویت برند خود را تقویت کنید. داشتن یک لوگوی برجسته راهی ساده برای افزایش آگاهی مخاطبین شماست.

لایت باکس کریستالی

لایت باکس کریستالی یا کریستال لایت باکس کمی نسبت ‌به انواع دیگر متفاوت است، ابن نوع از لایت باکس از دو لایه پلکسی ضخیم و شفاف ساخته ‌شده که چاپ و تصویر داخل و بین این دو لایه قرار می‌گیرد و در پشت آن لامپ‌های ال‌ ای‌ دی نصب می‌شود. برای قرارگیری صحیح از چهار گوشه توسط قطعات فلزی محکم می‌شود.

لایت باکس چرخشی

با لایت باکس چرخشی می‌توانید دید دو طرفه را فراهم کنید. این علامت دو طرفه می‌تواند دو برابر روشنایی داشته باشد که مساوی دید دوبرابر است. از مزایای دیگر آن استفاده از دو طرح متفاوت و یا مشابه در هر دو سمت تابلو است. این باکس‌ ها توسط موتور به‌صورت دورانی گردش می‌کنند و برای معرفی بخش‌های مختلف یک کسب‌ و کار عالی هستند.

لایت باکس ام دی اف

لایت باکس ام دی اف ساختاری مانند سایر لایت باکس‌ ها دارد با این تفاوت که جنس فریم آن از ام دی اف و چوب و یا متریالی برگرفته از چوب است. این نوع دارای ضخامت‌های متفاوتی است این نوع از لایت باکس‌ ها می‌تواند نقش مهمی در دکوراسیون داخلی ایفا کنند و برای فضا های مدرن و تلفیقی با چوب جنبه دکوراتیو نیز دارند.

لایت باکس آلومینیومی

استفاده از آلومینیوم به دلیل خواص خود در هر صنعتی جزو پرکاربردترین هاست. قاب‌ های آلومینیومی در لایت باکس ‌ها نیز ازین قاعده مستثنی نیستند.

سیستم روشنایی لایت باکس :

سیستم روشنایی این تابلوها در گذشته لامپ مهتابی بود که البته مشکلات زیادی ایجاد می کرد. امروزه از اس ام دی برای نور تابلوهای Light Box استفاده می‌شود که مدلهای مختلفی دارد ولی این روش نیز دارای معایب خاص خود است. در تابلو سازی برند تابلو با توجه به تکنولوژی روز تمام نقطه ضعف های نوردهی این تابلوها برطرف شده و سیستمی طراحی شده که به جای این که نور از پشت به تابلو بتابد، نور از کناره های تابلو تامین می شود.

برای نمونه :

1 – نور یکنواخت و عالی در سطح چاپ و عدم خاموشی در هیچ یک از قسمت های طرح

2- مصرف برق در این روش بسیار کاهش پیدا کرده

3- در گذشته شما برای تعویض چاپ نیاز به دانش فنی داشتید و یا می بایست از یک متخصص در این زمینه کمک بگیرید ،اما در حال حاضر به راحتی و ظرف چند ثانیه می‌توانید چاپ را خودتان تعویض نمایید.

4- برطرف شدن مشکل سوختن یکی از لامپ ها یا ال ای دی ها و نتیجتا خاموش شدن بخشی از تصویر

5- مهمترین ویژگی این روش حل مشکل ضخامت زیاد لایت باکس است.

روش نصب لایت باکس ها :

مدل اسنپ فریم :قابلیت نصب به صورت آویز یا Light Box دیواری

مدل کریستالی : نصب به صورت لایت باکس آویز و یا دیواری

مدل فریم لس : به صورت آویز یا نصب دیواری

مدل پارچه ای یک طرفه : به صورت آویز و یا Light Box دیواری

مدل مگنت : دیواری و یا Light Box آویز

مدل پارچه ای دو طرفه : به صورت آویز و یا قابل استفاده به شکل Light Box استند

(در صورتی که تمایل دارید از تابلوی خود به صورت استند استفاده کنید، می توانید نسبت به سفارش پایه استند ایستاده اقدام نمایید تا ما به شکل سفارشی برای شما پایه استند لایت باکس تولید نماییم)

روش نصب دیواری :

نصب Light Box به صورت دیواری هم مانند یک تابلو انجام می پذیرد .برای این کار می‌توانید با توجه به ابعاد تابلوی ساخته شده ، روی دیوار میخ های محکمی نصب کنید و تابلو را مانند یک قاب روی میخ آویزان نمایید .فقط در نوع  کریستال می‌بایست پایه‌های فیکسچر را روی دیوار پیچ و رول‌پلاک کنید و سپس تابلو را نصب نمایید.