عمومیمعرفی کسب و کار

ساخت گردنبند اسم با نمادهای ماه تولد

معرفی 12 سمبل و نماد ماه تولد

نماد ماه تولد یک سنبل تعریف شده در صورت فلکی است که برای هر شخص که در یک ماه خاص متولد شده است منحصر به فرد می‌باشد. این نمادها در مقوله طالع بینی برای ذکر خصوصیات و ویژگی های شخصیتی هر انسانی مورد استفاده قرار میگیرد. برخی‌ها بر این باور هستند که اجرام آسمانی، ستارگان و تمام عناصری که در فضا وجود دارد در زمان تولد هر فرد یک چینش و نظم خاصی دارند که با ارزیابی آنها میتوان به اطلاعات زیادی دست پیدا کرد. سنبل و نماد ماه تولد برای بسیاری از افراد ارزشمند است. لذا طراحان محصولات مختلف خصوصا زیور آلات و اقلام دکوری سعی میکنند جهت جلب رضایت مشتریان از این نمادها برای ساخت اقلام زینتی مختلف استفاده کنند.

در ادامه مقاله در مورد ویژگی هایی که برای هر نماد ماه تولد مشخص شده است صحبت می کنیم. همچنین برخی از محصولاتی که همراه با ورق طلا ساخته شده اند و دارای چنین نمادهایی هستند معرفی خواهیم کرد و از نکات سفارش گردنبند اسم و ماه تولد خواهیم گفت.

نماد ماه تولد فروردین

نماد ماه تولد فروردین یکی از جذاب ترین سنبل های تعریف شده برای ماه های سال تلقی می‌شود. تطابق آن با آغاز سال جدید یک اتفاق بسیار مبارک است. سنبلی که در صورت فلکی برای نماد ماه فروردین شکل گرفته است حیوان قوچ می‌باشد. در این سنبل میتوان نشانه هایی همچون قدرت، شجاعت و اقتدار را برای متولدین این ماه نسبت داد.

نماد این ماه زیبا با ظرافت ساختاری بالا بر روی انواع زیورآلات مانند گردنبند طلا فروردین، پابند طلا فروردین، انگشتر، دستبند و انواع اکسسوری‌ها مانند جاسوییچی طلا و حتی‌ها روی تابلو طلا نیز نقش بسته اند. بنابراین شما می‌توانید این محصولات را در طول روز استفاده کنید یا به عنوان یک المان دکوری در مقابل دیدگان خود قرار دهید و از زیبایی آنها لذت ببرید.

نماد ماه تولد اردیبهشت

سنبلی که به عنوان نماد ماه تولد اردیبهشت معرفی شده است گاو نر می‌باشد. گل محبوب آنها رز صورتی و سنگ یاقوت کبود به عنوان یک عنصر خوشی یمن برای این ماه تلقی می‌شود. متولدین این ماه ثبات شخصیتی بسیار بالایی دارند و به عنوان افراد پر تلاش سعی میکنند سخت ترین اهداف را به دست بیاورند.

یکی از رنگ های مورد علاقه متولدین این ماه رنگ آبی آسمانی است که همواره دوست دارند آن را روی لوازم شخصی خود ببینند. برای متولدین این ماه نیز طیف گسترده ای از انواع محصولات از نوع زیورآلات طلا، اکسسوری‌ها و همچنین اقلام دکوری طراحی و ساخته شده است.

نماد ماه تولد خرداد

اولین چیزی که در زیورآلات ماه خرداد خودنمایی می‌کند، نماد ماه تولد است. هر یک از ماه‌های سال دارای نماد خاص خودشان می‌باشند. اگرچه شاید این نماد برخلاف سنگ‌های ماه تولد خواصی را برای افراد به دنبال ندارند، اما قطعا با زیبایی خاص خودشان می‌توانند برای متولدین هر ماه انتخاب خوبی باشند. نماد ماه تولد خرداد، به شکل دوقلو است.

در واقع در این نماد دو سر در کنار هم قرار گرفته‌اند که مانند دوقلوهای افسانه‌ای می‌باشند که سرشان به هم چسبیده‌اند. نماد ماه تولد خرداد در هر یک از انواع زیورآلات خرداد یکسان نیست. شاید برخی از نمادها شکل و شمایل متفاوتی داشته باشند، اما چون سمبل این ماه دوقلوها است، همه آن‌ها دارای دو جسم دوقلو می‌باشند.

سنگ خوش یمن این ماه، سنگ زمرد است که در کنار زیبایی، گران قیمت نیز می‌باشد. زمرد قرمز در بسیاری از زیورآلات ماه تولد خرداد به کار می‌رود. شعار این ماه «من فکر می‌کنم» است که حتما در بسیاری از زیورآلات ماه خرداد این شعار را دیده‌اید. جالب است که بدانید عنصر وجود متولدین خرداد ماه هواست. به عقیده برخی از افراد، همانطور که هوا سیار است و هر روز در حال حرکت می‌باشد، افکار متولدین خرداد نیز بهم ریخته است.

نماد ماه تولد تیر

نماد ماه تولد تیر در صورت فلکی به صورت یک سنبل خرچنگ خود را نشان میدهد. افرادی که در این ماه متولد شده اند خصوصیات شخصیتی خاصی دارند که از جمله آن میتوان به روحیه حساس، صمیمی، رئوف و مهربان و بسیار محافظه کار ذکر کرد. رنگ مورد علاقه متولدین این ماه معمولا آبی و سبز است. عنصر وجودی آنها سیال آب است بنابراین گاهی آرام و گاهی پرتلاطم هستند. همراه داشتن انواع وسایل شخصی با این نماد قطعا می‌تواند یک انرژی بسیار بالایی را به کاربر منتقل کند. لذا بهتر و با کیفیت بالاتر می‌تواند کارهای روزمره خود را با روحیه بالا انجام دهد.

نماد ماه تولد مرداد

سنبل ماه تولد مرداد شیر است. این سنبل نشان دهنده قدرت شخصیتی بالا، روحیه جنگنده و خستگی ناپذیر است. شخصیت ثبت شده برای نماد ماه تولد مرداد افراد با اعتماد به نفس بسیار بالا، متکی به خود و بلند پرواز هستند. معمولا متولدین مرداد یک روحیه ایده پردازانه ناب دارند که میتوانند افکار مبتکرانه جذابی را در هر حوزه ای ارائه دهند. عنصر وجودی این ماه طلا است. پس انواع زیورآلات طلا مانند دستبند زنانه مرداد و همچنین نمونه های مردانه، پابند مرداد و دیگر اکسسوری‌ها از قبیل بج سینه طلا، دکمه سردست طلا با داشتن این نماد جلوه گری زیباتری دارند.

نماد ماه تولد شهریور

نماد ماه تولد شهریور با عنوان سمبل شناخته می‌شود. البته در برخی از موارد یک طرح فرشته نیز برای آن تعریف شده است. سنگ های زینتی که برای این ماه وجود دارند عبارتند از کهربا، چشم ببر و یاقوت است. از لحاظ شخصیتی متولدین این ماه فردی استراتژیک، دارای ایده، وظیفه شناس، تحلیلگر و با نظم کاری بالا می‌باشد. شهریور ماهی‌ها هوش و ذکاوت به نسبت بالایی دارند و اهل سازش و صبور کمال گرا هستند. برای این ماه ست مردانه شهریور بسیار پرفروش است و در کنار این‌ها شما می‌توانید از انواع اکسسوری و لوازم دکوری نیز که همگی با ورق طلا ساخته شده اند استفاده کنید.

نماد ماه تولد مهر

نماد ماه تولد مهر ترازو است. این سنبل نشان دهنده تعادل و میانه رو بودن افراد متولدین این ماه است. افرادی فعال، پیشرو و با سبک زندگی متفاوت هستند. در اغلب اوقات مثبت نگر هستند و اهل مساوات و برابری می‌باشند. بسیار جستجوگر، اهل تجزیه و تحلیل و با معلومات و درایت هستند. متولدین مهر علاقه خاصی به رنگ های تیره مانند قهوه ای، مشکی و سبک های این چنینی دارند.

نماد ماه تولد آبان

سنبلی که برای نماد ماه تولد آبان در صورت فلکی تعریف شده است کژدم یا عقرب است. بنابراین مهمترین خصوصیت متولدین این ماه قانون پذیر بودن و دارای یک خط مشی مشخص است که عملکرد خود را در همان چارچوب تنظیم میکنند. خصوصیات اخلاقی آنها ثبات بالایی دارد. افرادی خود آگاه و دوستدار حقیقت هستند. آبان ماهی‌ها علاقه زیادی به محصولات جدید و ایده پردازانه دارند. بنابراین محصولاتی که دارای سنبل این ماه هستند مانند پابند طلا آبان، دستبند مردانه سنگ طلا، بج سینه طلا، ست های کامل زنانه و مردانه بیشتر نظر آنها را جلب می‌کند.

نماد ماه تولد آذر

یک سنبل بسیار عجیب برای نماد ماه تولد آذر وجود دارد و آن اسب با نیم تنه بالایی انسان است. معمولا سنبل تیر و کمان را نیز برای این ماه معین کرده اند. از جمله المان های شخصیتی افراد روحیه ماجراجو، با دقت و ظرافت بالا و کنجکاو هستند. رنگ مورد علاقه متولدین این ماه بیشتر ارغوانی است. در مراودات اجتماعی ارتباطات عمیق برقرار میکنند. درنتیجه تمایل به کار تیمی خوبی دارند. زیباترین زیورآلات و اقلام دکوری برای این ماه ساخته شده اند که افراد بر اساس سلیقه خود میتوانند به انتخاب آنها بپردازند. پرفروش ترین آنها تابلو طلا ماه تولد است.

نماد ماه تولد دی

نماد ماه تولد دی حیوان بز است. المان های شخصیتی که برای متولدین این ماه قابل تحمل است داشتن یک روحیه رهبری و مسئولیت پذیر میباشد. تحمل سختی بالایی دارند و به جهت افکار بلند پروازانه و شجاعانه خود در مسیر سختی‌ها قدم می‌گذارند. از محیط تاثیر پذیر هستند و سعی میکنند یک روند استراتژیکی را برای کارهای روزمره خود فراهم کنند. همواره در تلاش هستند تا شغل و پیشه خود را براساس علاقه ای که دارند انتخاب کنند و از این طریق به ثروت انبوه برسند.

نماد ماه تولد بهمن

نماد ماه تولد بهمن هم با عنوان ظرف و هم با نام مرد و دلو شناخته شده است. برای ماه تولد بهمن میتوان خصوصیاتی همچون مستقل بودن، صبر و تلاش، بی توجه به افکار و المان های منفی همچنین ثابت قدم برای رسیدن به اهداف برشمرد. خانم‌ها و آقایانی که در بهمن متولد شده اند اگرچه خصوصیات اخلاقی متفاوتی میتونند داشته باشند. اما افرادی امین و امانتدار هستند. بنابراین در بسیاری از امور میتوان به آن‌ها اعتماد کرد.

نماد ماه تولد اسفند

برای ماه تولد اسفند سنبل ماهی معرفی شده است. شعاری که برای متولدین ماه اسفند می‌توان ذکر کرد باورپذیری است. یعنی آنها به واسطه اعتماد به نفس خود باور قلبی به اهدافی که برای خود برنامه ریزی کرده اند دارند. اسفند ماهی‌ها بسیار خیرخواه هستند و سعی میکنند در اغلب امور به همنوعان خود کمک کنند.

درنتیجه میتوان آنها را به عنوان اشخاص یاری دهنده نیز شناخت. صبر بالایی دارند و منتظر ماندن زیاد آنها را آزار نمیدهد. برای ماه تولد هم زیورآلات زنانه و هم زیورآلات مردانه تکمیل است. پس می‌توانید بخرید ست کامل نیز بپردازید.

گردنبند و آویز ماه تولد طلا زنانه

بسیاری از خانم‍‌ها برای انتخاب طلا و جواهرهای خود، به ماه تولدی که در آن به دنیا آمده‌اند توجه زیادی می کنند و سعی دارند با توجه به سنگ ماه تولدشان یا سمبل ماه تولدشان، گردنبند طلای خود را انتخاب کنند. به همین خاطر گردنبند طلا ماه تولد زنانه طرافداران خاص خود را بین خانم‌ها دارد و توجه زیادی را به خود جلب می‌کند. گردنبند طلا ماه تولد زنانه برای استفاده روزانه یا استفاده در مناسبت‌های مختلف مانند مهمانی‌های دورهمی و مراسم نیمه رسمی و دوستانه مناسب است.

برای هر ماهی در طالع شناسی نمادهایی وجود دارد و بسیاری بر این باور هستند که هر فردی که در یکی از این ماه‌ها متولد می‌شود، خصوصیات شبیه به هم پیدا می‌کند. مثل اینکه مردادی‌ها بسیار مغرورند یا این باور که آذرماهی‌ها بسیار شاد و با اعتماد به نفس هستند. به همین خاطر آدم‌هایی زیادی دوست دارند با پوشیدن انواع اکسسوری مانند گردنبند ماه تولد زنانه، به دیگران نشان دهند که چه خصوصیاتی دارند.

گردنبند طلا ماه تولد زنانه با آویزهای به شکل هر ماه ساخته و طراحی می‌شود. نمادهای هر ماه هم به این صورت است که فروردینی‌ها با نماد قوچ، اردیبهشتی‌ها با نماد گاو نر، خردادی‌ها با دوقلوها، تیرماهی‌ها با خرچنگ، مردادی‌ها با شیر، شهریوری‌ها با فرشته، مهرماهی با ترازو، آبانی‌ها با عقرب، آذری‌ها با اسب با سیمای انسان، دی ماهی‌ها با بز، بهمنی‌ها با مرد و دلو و در نهایت اسفندی‌ها با ماهی شناخته می‌شوند.

گردنبند طلا ماه تولد زنانه را می‌توان با طرح‌های ماه تولد دستبند و گوشواره هم ست کرد و از هماهنگی آنها در کنار هم لذت برد. یکی دیگر از کاربردهای گردنبند طلا ماه تولد زنانه، خوبی آن برای هدیه دادن است. شما که ماه تولد کسی که قرار است برای او کادو بخرید را می‌دانید، به همین خاطر می‌توانید به سراغ گردنبند طلا ماه تولد زنانه بروید و متناسب با ماه تولد او یک آویز هدیه بدهید.

بیشترین کاری که روی طراحی گردنبند طلا ماه تولد زنانه انجام می‌شود، روی آویز آن است. شما بعد از انتخاب آویز متناسب با ماه تولدتان می‌توانید به صورت جداگانه بر اساس سلیقه‌تان یک زنجیر زیبا هم برای گردنبند طلا ماه تولد زنانه سفارش بدهید.

قیمت گردنبند طلا ماه تولد زنانه هم مانند دیگر گردنبندها بسته به حجم طلای به کاررفته، مقدار کاری که روی طراحی آن انجام شده، وزن آن و عواملی از این دست متغیر است اما به طر معمول آویز آن از قیمت مناسب‌تری با دیگر طرح‌های آویز گردنبند طلا دارد.