عمومیمعرفی کسب و کار

راهبند| تولیدکننده انواع راه بند| راهبند آکاردئونی| راه بند برقی

شرکت های بزرگ اروپایی تولید کننده راهبند اتوماتیک پارکینگ همراه محصول کاتالوگی را منتشر می کنند که در آن توضیحات کامل مشخصات راهبند به همراه نحوه ی نصب آن آمده است. از جمله موارد تعیین شده میزان تردد در نظر گرفته شده یا سیکل کاری راهبند می باشد که معمولا به ساعت است.

این عدد با آزمایش ها و تست هایی که بر روی راهبند انجام شده است تعیین شده است لذا تخطی از این عدد به مرور زمان راهبند را دچار مشکل می کند. به هر حال راه بند اتوماتیک یک نقش کلیدی در نظارت بر عبور و مرور وسایل نقلیه بر عهده دارد که می‌توان با وصل کردن راهبند به سیستم کنترل تردد یک مکان را کاملاً مکانیزه نمود و نقش انسانی را بسیار کمتر و تکنولوژی را جایگزین خطای انسانی نمود.

راهبند اتوماتیک موتور لاین قابلیت شناساییپلاک خودرو یک شناسه حقوقی معتبر و یکتا از هویت خودرو است که در سامانه پلاک خوان مبنای تشخیص اصالت خودرو بر اساس آن صورت می پذیرد و با ثبت تصویر ورود و خروج خودرو به پارکینگ، مستند می شود. لذا به نسبت کارت که قابلیت انتقال از یک راننده به راننده دیگر را دارد از مزیت های زیر برخوردار خواهد بود.

همانطور که مشخص است در حافظان حریم سپاهان انواع راهبند خارجی و ایرانی در دسترس شما هستند و می توانید از میان انواع محصولات راهبند ایتالیایی و ایرانی مناسب ترین محصول برای ساختمان خود را انتخاب کنید. شما می توانید با مطالعه و بررسی ویژگی انواع محصولات کنترل تردد در سایت محصول مورد نظر خود را انتخاب کرده و خصوصیات آن را مطالعه کنید.

در هر کجای ایران که هستید برای خرید راهبند در تبریز، اصفهان، تهران، کرمان، زاهدان، اردبیل، ارومیه، شیراز یا مازندران با همکاران ما در حافظان حریم سپاهان تماس بگیرید تا برای خرید و ارسال راهبند شما را راهنمایی کنند.

مشخصات و ویژگی راه بند Faac مدل ۶۲۰

همچنین برای ثبت زمان ورود و خروج و همچنین کنترل مجاز یا غیر مجاز بودن تردد از یک سامانه نرم افزاری با کمک سنسورها و دوربین نظارتی استفاده میشود. راهبند ابزاری برای کنترل عیور و مرور وسایل نقلیه در مجتمع های مسکونی ، کارخانه جات ، ادارات ، هتل ها و… مورد استفاده می باشد.

راهبندها در انواع متفاوت بوم دار ، زنجیری و ستوتی بولارد تشکیل شده است که می توان گفت راهبند اتوماتیک بیشترین کارایی در پارکنیگ های پرتردد می باشد.فروشگاه اینترنتی کیانسل با داشتن سالها تجربه و تخصص در زمینه نصب و راه اندازی انواع راهبند که از جمله راهبند بازویی ، راهبند دستی ، راهبند آکاردئونی دستی ، راهبند امنیتی و.. راهبندهای اهرمی یا بازویی رایج ترین نوع راهبند هستند که از یک ستون عمودی کوتاه و یک اهرم بلند افقی تشکیل شده اند.

تا همین چند سال قبل ، راهبندها تنها از کشورهای دیگر به ایران وارد می-شدند و امکان تولید در خود ایران وجود نداشت؛ اما امروزه مهندسین و طراحان ایرانی با ارائه دادن نقشه هایی جهت تولید راهبند، موفق به تولید این محصول در ایران شدند و نمونه های ایرانی راهبند را وارد بازار کردند.

تولید کردن و فروش راهبندهای ایرانی باعث ایجاد اشتغال شده و موجب می شود تا افراد زیادی روانه بازار کار شوند. راهبند اتوماتیک میله ای امروزه در سطح شهر و در ورودی پارکینگ مراکز خرید، سازمان های دولتی، شرکت ها و پارکینگ های عمومی مورد استفاده قرار می گیرد.

این ستون ها بر روی زمین نصب شده، در مواقع لزوم به پایین و درون زمین رفته و مسیر را باز می کند. بولارد ها برای مکان هایی که سیستم امنیتی قوی مورد نیاز است استفاده می شود؛ مانند مراکز نظامی، سفارت خانه ها، اداره های پلیس، بانک های مرکزی، مراکز تجاری، اداری و… قیمت راهبند ستونی به نسبت مدل اهرمی بالاتر است، اما به خاطر امنیت فوق العاده و ظاهر شیک و زیبا بسته به شرایط محیطی و خصوصیات ویژه ساختمان استفاده می شوند.

برای بهره برداری از این محصول نیاز به زیرسازی به طول حدود 1.5 متر می باشد. راه بندهای الکترومکانیک دارای یک گیربکس، موتور و چند فنر درون بدنه اند. راهبندهای خودرویی غالباً برای کنترل ورودی‌های شهرها، شهرک‌ها، مراکز نظامی، تجاری و مسکونی استفاده می‌شود.

این نوع راه‌بندها را می‌توان عموماً به سه دسته راه‌بندهای بوم دار ، راه‌بند ستونی و راه‌بند زنجیری تقسیم‌بندی کرد. راهبند کانه گیتس مدل فنس دار مناسب جلوگیری از ورود هرگونه انسان و حتی حیوانات کوچک بازوی آلومینیومی 4.5 متری به همراه سه فنر تنظیم بالانس  ولتاژ 24 ولت 6 عدد چراغ ال ای دی در بدنه دارای چشمی… راهبند پارکینگ فقط به فضای کمی برای نصب نیاز دارند و برای مجوز انواع وسایل نقلیه بسیار موثر هستند.

تعمیرات دربهای اتوماتیک Sea آریا بتا Bft Fadini Faac

راهبند اتوماتیک که بیشترین کاربرد را برای پارکینگ های عمومی پرتردد دارد می تواند به دستگاههای کنترل تردد نیز متصل گردد. البته این محصول از لحاظ کارکرد به چند گونه تقسیم بندی می شود که می توان مدل بوم دار را پر کاربردترین آن دانست و در رده بعدی مدلهای بولارد و زنجیری قرار دارد. اگر این محصول در کنار درب ورودی نباشد به راحتی و بدون هیچ مجوزی میتوان به داخل مکان رفت که بر اساس مسائل امنیتی این موضوع کمی پیچیده است.

در صورت وجود فردی که کنترل آنرا در دست دارد، میتوان به طور کامل خودرو و فردی که قصد دخول به محوطه دارد را وارسی کرد و اگر مشکلی نبود راه برای او باز شود. اما در صورت وجود هرگوهه شک و شبه ای نگهبان میتواند از باز کردن راه خودداری کند و برای بررسی نهایی جهت آشنایی بیشتر و کسب اطلاعات و درخواست کارت شناسایی، نگهبان با فرد صحبت های لازم را انجام دهد و در صورت نبودن مشکل راه را برای فرد باز کند.

راهبند چه کاربردی دارد؟

راه بند زمینی کف خواب یا گیت کف خواب که اصلاحا به آن رود بلاکر نیز گفته می شود، یکی از قوی ترین و با امنیت ترین گیت ها و راهبند های موجود می باشد. این راهبند ها در مکان هایی با سطح امنیت فوق العاده بالا مورد استفاده قرار می گیرد و توانایی کنترل تردد و ورود غیر مجاز خودرو ها را با سرعت های بالا دارد.

راهبند هایی با کنترل از راه دور، برای کنترل دسترسی به محیط های حفاظت شده، و مدیریت ترافیک مورد استفاده قرار می گیرد و همچنین برای بسیاری از برنامه های کاربردی ایده آل می باشند. راهبندها جهت حفاظت و کنترل دسترسی به مکان هایی با دارایی های با ارزش راه حل مناسبی می باشند.

امنیت سیستم اتوماتیک و ضد برخورد راهبند، برای مکان هایی که سطح بالایی از امنیت را نیاز دارند، بسیار ایده آل و کاربردی می باشد. راهبندها مجهز به یک سیستم سنسوری هستند که عملکردشان از طریق آن انجام می شود. نوع کارکرد این نوع راهبند ها به صورت چرخ دنده ای است و از مزایای آن می توان به قیمت مناسب و خسارت کم در برابر برخورد با موانع اشاره کرد.

البته این نکته را هم باید ذکر کرد که راهبندهای مکانیکی به جز در برندهایی خاص دارای ترددی محدود دارند.و اما راهبندهای هیدرولیکی نوع دوم این راهبندها هستند، که با فشار روغن کار می کنند و از ویژگی های آن ها می توان به دوام و عمر بالایشان اشاره کرد. همچنین این راهبندهای هیدرولیکی با توجه به نوع عملکردی که دارند، می توانند ترددی نا محدود را برای کاربران فراهم بیاورند. شرکت نوین گیت بزرگترین وارد کننده ی راهبند و پارکینگ بند در ایران بوده و در این صفحه شما را با مزیت و معایب آن آشنا می کند.

جدول انواع مدل راه بند برقی پارکینگ

علت اختلاف قیمت انواع مختلف راهبندهای خودرویی چیست؟ علت عمده اختلاف قیمت می تواند میزان تردد روزانه این دستگاه، کمپانی سازنده و تکنولوژی ساخت محصول باشد. بهترین راهبندی که می توان انتخاب کرد کدام برند است؟ معمولا محصولاتی با تکنولوژی هیدرولیکی بهترین نوع از راهبندها را از نظر تردد ارائه می دهند.

اگر از نظر تامین بودجه مشکلی وجود ندارد پیشنهاد ما محصولات هیدرولیکی و انواع راهبند ایتالیایی میباشد. برای یک ساختمان با تردد 300 مرتبه در روز کدام مدل را انتخاب کنم؟ این میزان تردد از عهده ی راهبند های ارزان قیمت نیز بر می آید.

نوع خاصی از راهبند است که نقش بازدارندگی از ویژگیهای بارز آن می باشد که این سیستم شامل یک تابلو توقف ممنوع بوده که به کمک یک اهرم توسط موتور الکتریکی به سمت یالا و پایین حرکت می کند و مانع از پارک نمودن خودروهای غیر مجاز در محل پارک می شود. در نوع اول راهبند ستونی مدت زمان بالا آمدن استوانه 6 ثانیه می باشد ولی در نوع ضد تروریستی با استفاده از یک پمپ هوای جالبی فشار مضاعفی حرکت استوانه ای فلزی تا یک ثانیه کاهش می یابد .

اگر در انتخاب نوع راهبند تبریز خریداری شده برای پروژه مورد نظر میزان تردد مورد توجه قرار نگیرد بعد از گذشت زمان کوتاهی عملکرد راهبند به علت استفاده بیش از حد تحت تاثیر قرار گرفته و از قدرت نیروی محرکه آن کم کم کاسته و مستعمل میگردد . موتور راهبندها از نظر ولتاژ تغذیه به دو رده 220 ولت متناوب و 24 ولت مستقیم طبقه بندی می شوند.

تمام راه بندها ورودی خاصی دارند که با تحریک آن بوم باز شده و با تحریک دوباره بوم به پایین می آید تا برای مثال استفاده ازسیستم کنترل تردد خودرویی ممکن باشد. منظور از بوم تلسکوپی چیست؟ بسیاری از کمپانی ها بوم ها را به گونه ای میسازند تا چند متری بتوان به آن اضافه کرد. این بوم 4 متر ثابت دارد و دو متر نیز درون پک وجود دارد که می توان روی آن 4 متر پیچ نمود و اندازه بوم راهبند را به 6 متر افزایش داد.

اندازه ورودی مجتمع ما بیش از 10 متر است، چگونه می توان این مقدار را پوشش داد؟ بهترین راه برای پوشش کامل این عرض جاده این است که دو عدد راه بند را روبروی همدیگر نصب کرد و انتهای بوم ها را مماس همدیگر قرار داد. حالا می توانید هر دو راهبند را به وسیله یک ریموت باز کنید و یا اینکه جدا جدا این کار را انجام دهید.

برای تحقق این مهم و با کمک کارشناسان خبره طراحی و مهندسین فنی شرکت، طراحی و تولید راهبند خودرویی PD200 با کیفیت بالا و خدمات پس از فروش ۱۲ ماهه به انجام رسید. راهبند زنجیری به نوعی از راهبندها گفته میشود که زنجیری از دو طرف بین دو ستون بالا و پایین متصل شده است و باعث مسدود شدن مسیر تردد می شود. لازم به ذکر می باشد که راهبند زنجیری دارای مزایا و البته معایبی نیز می باشد.

راه بند بازویی از یک موتور گیربکس ساخته شده است که با سرعت بسیار بالایی باز و بسته شده و و به عنوان یک راهبند پر طرفدار در پارکینگ ها طبقاتی و ادارات دولتی استفاده می‌شود. قبلا” برای اینکه ورود و خروج اتومیبل‌ها به پارکینگ را کنترل کنند، از زنجیر و معابر پلاستیکی استفاده می‌کردند، اما امروزه راهبند‌های مخصوص پارگینگ وارد بازار شده است که از آنها برای پارکینگ‌های بزرگ استفاده می‌شود. توجه داشته باشید که انتخاب راه بند پارکینگ با توجه به نوع پارکینگ و همچنین بودجه قابل تغییر است.

کاربرد راهبند پارکینگ دستی

این محصولات در دو نوع دستی و اتوماتیک عمدا در مبادی ورودی پارکینگ های عمومی , بیمارستان ها و.. مورد استفاده قرار میگیرند و ضریب امنیتی بالایی ندارند و صرفا در جهت نظم دهی به عبور و مرور ها گذاشته میشوند . نوع اتوماتیک آنها بازو را با کمک سنسورهای خاص و نیروی الکتریکی موتور تامین میکند ولی نوع دستی آن با نیروی دست و انسان بالا و پایین میرود.

این راهبند ها قابلیت اتصال به اکسس کنترل هایی مانند دوربین های پلاک خوان ،حسگر های اثر انگشت و …را دارد تا در صورت مجاز بودن تردد مسیر را باز کند.بدنه این گیت ها از استیل مقاوم ساخته شده است و بر روی بازوها از رنگ ها و چراغ هایی برای نمایان شدن در شب استفاده شده است .

BAYT 980 دارای یک چراغ LED قرمز روشن ، کابل زنجیره ای فلزی برای بهبود قدرت با طول بیش از 7.4 متر است. V2 Niuba4 یکی دیگر از محصولات V2 است که با کیفیت ثابت در سراسر جهان ارائه می شود. یکی از مهمترین ویژگی های موراهبند V شکل کیفیت بالا ، مقاومت بی نظیر ، ترافیک نامحدود در شبانه روز و ضد آب بودن کامل این محصول ایتالیایی است.

راهبندهای اهرمی درقدیم به صورت دستی باز و بسته می شدند که امروزه انواع اتوماتیک آن قابل استفاده می باشد. در راهبندهای اتوماتیک بالا و پایین رفتن میله راهبند توسط یک سیستم هیدرولیک و از طریق سیستم برقی آن مدیریت می گردد.مسئول امنیت پس از تشخیص هویت افراد با لمس دکمه میله راهبند موجب به حرکت در آمدن و بالا رفتن آن می شود.

استفاده از چنین سیستمی سرعت راهبند را خیلی بالا می برد ، از این رو در مقایسه با راهبندهای قدیمی می تواند خیلی مناسب تر باشد. امروزه با توجه به شرایط ناامنی که در اکثر مناطق جهان وجود دارد اکثر کشورها به منظور تامین امنیت خود به راهبندهای ضد تروریستی نیازمند هستند. بدنه این راهبندها از جنس فولاد است و مجهز به موتور و جک هیدرولیکی می باشد. راهبندهای ضد تروریستی می توانند که با حمله های وسایل نقلیه تروریستی با سرعت 100 کیلومتر بر ساعت و وزن 6 تن مقابله نمایند.

مهمترین نکته در مورد محل فنداسیون در نظر گرفتن محل تردد عابر پیاده می باشد. توضیح اینکه اگر عابر پیاده از بیرون اتاق نگهبانی تردد می کند محل نصب دستگاه باید در موقعیتی باشد که عابر پیاده از پشت دستگاه تردد کند نه از سمت نوک تیرک تا احتمال برخورد تیرک با او به حداقل ممکن برسد. این مدل راهبند ها با بکارگیری از سیستم الکتروموتوری (شانه دنده ای) با قابلیت بازدارندگی متوسط، زمان باز شدن مسیر در این نوع راهبند با حساب عرض معبر متفاوت است.

راهبند فروشگاهی جهت استفاده در انواع فروشگاه های کوچک و بزرگ، جهت جدا کردن مسیر ورود و خروج و همینطور کنترل تردد هوشمند افراد، می باشد. راهبند تلسکوپی از یک یا چند مؤلفه برای ایجاد یک راه حل خودکار بررسی ترافیک استفاده می کنند. این اطمینان را می دهد که فقط وسایل نقلیه مجاز قادر به ورود به منطقه ای هستند که راه حل دسترسی را کنترل می کند.

راهبند به تجهیزاتی گفته می شود که به صورت افقی بر روی یک پایه اتصال داشته و یک ارتفاع مشخصی از زمین دارد و از آن برای مسیر ورودی مکان های مختلف استفاده می کنند. راه بندهای بازویی فقط نقش شماتیکی داشته و به افراد نشان می دهند که اجازه تردد از معبر را فقط با داشتن مجوز خواهند داشت.

حال تکلیف با افرادی که به هر دلیلی میخواهند وارد یک پارکینگ یا محوطه امنیتی بشوند چیست؟ وقتی شخصی بخواهد به هر طریقی وارد یک مجموعه شود آیا راه بندها ازلحاظ امنیتی مناسب هستند؟ پاسخ خیر است. در واقع در هر نقطه ای که از لحاظ امنیتی مهم می باشد، اجازه استفاده از راه بندهای معمول داده نمی شود و بایستی از راه بندهای ستونی با بولارد استفاده نمود. همچنین محل ورودی کارخانه ها ، مجتمع های مسکونی و اداری می توان برای کنترل ورود و خروج افراد از راه بند آکاردئونی استفاده کرد.

با توجه به میزان دقتی که راهبندهای اتوماتیک دارند احتمال برخورد و تصادف خودرو ها با آن ها خیلی پایین است و به این ترتیب خسارت ناشی از آن ها بسیار ناچیز است. جدید ترین نسل راهبندهای بازویی که به منظور رفع نواقص دو سری راهبند قبل ارائه شدند راهبندهای الکترومکانیک 24 ولت هستند که هیچگونه محدودیت ترددی ندارند.

از تجهیزات جانبی این راهبندها می توان به پوشش روی بازو، فلاشر هشدار دهنده، ریسه های LED هشدار دهنده روی بازو … اشاره نمود. این راهبندها به منظور رفع محدودیت تردد راهبندهای الکترومکانیک 220 ولت به بازار عرضه شدند اما با این وجود دارای معایبی نیز می باشند.

البته این سیستم کاملا وابسته به اجازه و صدور فرمان است و تا زمانی که فرمان باز شدن صادر نشود امکان باز شدن راهبند وجود نخواهد داشت. در واقع راهبندها با استفاده از این سیستم می توانند نزدیک شدن خودرو را تشخیص دهند و به بوم دستور دهند که بالا رود.

در راهبندهای مکانیکی معمولا یک اتاقک نگهبانی در کنار راهبند وجود دارد و نگهبان پس از بررسی دستور بالا رفتن راهبند و عبور وسیله نقلیه را صادر می کند. اما در راهبندهای اتوماتیک یا خودکار این عمل به صورت اتوماتیک و بدون دخالت هیچ شخصی انجام می شود. ابعاد و اندازه فنرهای تعادلی با توجه به ابعاد و وزن راهبند انتخاب می شود.

رنگ راه بند آکاردئونی به گونه ای طراحی شده است که به راحتی قابل رویت بوده و از فاصله ای دور دیده می شود. معمولا از راه بند آکاردئونی ماموران راهنمایی و رانندگی برای کنترل ترافیک نیز استفاده می کنند. امروزه با افزایش آپارتمان نشینی با مشکلات زیادی از قبیل نبودن جای پارک خودرو و یا کم بودن آن مواجه هستیم . شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که وقتی وارد پارکینگ آپارتمان خود می شوید ماشین دیگری در محل پارکینگ شما پارک کرده است.