عمومیمعرفی کسب و کار

بهترین طراحی ویلا دوبلکس

بهترین طراحی ویلا دوبلکس در اکثریت زمین های فلت یا شیب دار قابلیت ساخت و اجرا دارد بنابراین مشتریانی که به دنبال طراحی ویلا دوبلکس هستند و زمینشان نزدیک کوه و در منطقه ای شیب دار است بدون هیچگونه دغدغه ای می توانند برای ساخت ویلای دوبلکس اقدام نمایند.

البته با توجه به نوع خاک، وضعیت آب و هوایی، شیب زمین ویلا و طراحی فونداسیون میتواند متفاوت باشد. ارتفاع سقف در ویلاها به دلیل این که محدودیت‌های طراحی منازل معمولی را ندارد، بیشتر در نظر گرفته می‌شود. ارتفاع سقف بالا، به ویلا روح داده و احساس سبکی و آرامش را برای ساکنان به ارمغان می‌آورد.

طراحی چهار نمای ویلا نیز با طرح های منحصر به فرد و ابتکاری، تفاوت آن را با یک خانه معمولی به خوبی آشکار میکند. اندازه فضاها و ارتفاع سقف در طراحی ویلا لاکچری با یک آپارتمان بسیار متفاوت است، اما این تنها تفاوت میان این دو نمی‌باشد.

آپارتمان‌ها محدودیت‌های بسیار زیادی در دریافت نور در خانه دارند که ویلاهای دوبلکس از این محدودیتها برخوردار نیستند. در این نوشته قصد داریم برخی از نکات جزئی اما حیاتی در خصوص بهترین طراحی ویلا دوبلکس را که با تجربه و نظرات معماران بزرگ و قدیمی‌به دست آمده است را با هم مرور نماییم.

سایه بان در طراحی ویلا دوبلکس مدرن

یکی از مسائلی که باید در هنگام بهترین طراحی ویلا دوبلکس و ساخت بدان دقت کنیم این است زمانی که نور خورشید به داخل ویلا میتابد باعث ناراحتی ساکنان و اهالی ساختمان میشود یا بطور خودمانی نور آفتاب روی مخ اهل خانواده است. طراحی ویلا دوبلکس برای جلوگیری از این کار شما میتوانید شما یک سایه بان شمالی بکار برد.

برخی از مردم دوست دارند که نور خورشید به داخل منزل آنها بتابد و با این کار منزل آنها گرم شود ولی برخی این کار دوست ندارند و با درست کردن یک سایه بان بر روی پنجره های شمالی و جنوبی از تابش مستقیم نور خورشید جلوگیری میکنند. قطعا در فصل زمستان از این کار خودداری کنید چون همین نور خورشید باعث گرم شدن خونه شما میشود.

بطور کلی اگر بتوان پلان ویلا دوبلکس را به گونه ای طراحی کرد که پیوستگی فضایی میان اجرای مختلف ویلا وجود داشته باشد، بهترین طراحی ویلا دوبلکس را رقم می زند که تنوع، گیرایی و جذابیت بسیار بیشتری نسبت به ویلایی دارای فضاهای کاملا مستقل و محصور هستند، دارد. طراحی ویلا دوبلکس در شمال معمولاً زیباترین ساختمان‌ها خلق می کند, بنابراین یکی از اصول طراحی ویلا, تامین فضای زندگی بیشتر برای ساکنان است.

از جمله این نکات می‌توان به عملکرد قسمت‌های داخلی، پنجره‌های ویلا، نورپردازی از قسمت‌های درست و به صورت مدرن اشاره کرد. نگران نباشید بهترین طراحی ویلا دوبلکس را با گروه معماری تهران گادن تجربه خواهید کرد و فقط از نتیجه لذت می برید. صدها پروژه در این زمینه تخصصی نمایان گر تجربه و تخصص ما در زمینه طراحی ویلا دوبلکس مدرن خواهد بود.

دکوراسیون داخلی بهترین طراحی ویلا دوبلکس

نکاتی که در دکوراسیون داخلی ویلا دوبلکس می تواند بهترین طراحی ویلای دوبلکس را عملی کند. اتاق بهترین ایده ها را برای طراحی دکوراسیون خانه یا بازسازی آن ارائه می نماید. نور همواره یکی از مهم ترین عوامل در طراحی دکوراسیون داخلی می باشد. استفاده از یک لوستر بزرگ در ویلاهای دوبلکس، می تواند انتخاب بسیار هوشمندانه ای باشد و جذابیت محیط را تا چندین برابر زیباتر کند.

همین طور تعبیه بالکن در جهات مختلف عمارت ویلا، می تواند به زیبایی و جذابیت آن افزوده و در ضمن کاربری آن را نیز ارتقا دهد. از این روی باید در نظر داشته باشید که در پلان اولیه بهترین طراحی ویلا دوبلکس ، تا حد امکان از بالکن در قسمت های مختلف فضای عمارت استفاده شده و حداقل تمامی اتاق خواب ها، دارای بالکن جداگانه باشند.

پس الزام طراحی ویلا برای افرادی که طرحی خاص در ذهن دارند مشخص است. طراحی ویلاهای جنگلی باید به گونه ای باشد که ویلا مانند جزئی از جنگل به نظر برسد. برای طراحی این ویلاها باید به گونه ای عمل کرد که جهت وزش باد برای ساکنین آزار دهنده نباشد. علاوه بر این در طراحی این ویلا ها باید به گونه ای عمل کرد که کم ترین آسیب از طرف باد به ساختمان ویلا وارد شود.

به یاد داشته باشید که شکل دریافت نور در ویلاها، حال این که ویلاهایی معمولی یا دوبلکس باشند، متفاوت از چیزی است که در طراحی نورپردازی طبیعی آپارتمان ها می بینیم. برای این که فضای آشپزخانه بزرگ تر و دکوراسیون آن بسیار جذاب دیده شود، از رنگ بندی سفید استفاده کنید.

اما با یاری گرفتن از بهترین طراحان ویلا و محوطه سازی می توانید این فرآیند را با کمترین هزینه و دشواری طی کنید. برای کسب نتیجه بهتر در بهترین طراحی ویلا دوبلکس  بهتر است تمام مواردی که می خواهیم در ویلا داشته باشیم را بر روی نقشه طراحی آن پیاده کنیم و با مشورت با کارشناسان ساخت ویلا به مرحله اجرا برسانیم.

ساخت ویلای دوبلکس لوکس یکی از مواردی است که بسیاری از افراد رویاپردازی برای نقشه و طراحی و ساخت آن در ذهن خود دارند. اصول طراحی ویلا بر اساس مساحت زمین، شرایط منطقه ای، سلیقه کارفرما، سبک طراحی ویلا و غیره خواهد بود.

در این حالت نمای ویلا دوبلکس شما هم به سمت خورشید خواهد بود؛ نور خورشید در ساعت های میانی روز می تواند فضای داخلی ویلای شما را به خوبی روشن نگه دارد. علاوه بر آن افزایش جمعیت متمرکز شهری و وجود آلودگی های زیست محیطی، ناخودآگاه ایده داشتن باغ، باغچه و یا ویلایی خارج از محدوده شهری و در منطقه ای خوش آب و هوا را در ذهن پر رنگ تر می کند. مهم ترین مزیتی که بهترین طراحی ویلا دوبلکس وجود دارد آن است که نحوه معماری و نقشه این ویلا فضای بیشتری را در اختیارتان قرار می دهد.

پلان ویلایی دوبلکس 100 متری

طراحی نقشه برای بهترین طراحی ویلا دوبلکس با مساحت 100 متر و 150 متر بسیار ضروری است. طراحی استخر ویلای خود را به طراحان بسپارید تا ایده هایی جذاب و زیبا به شما معرفی کنند. بام سبز نه تنها زیبایی ویلا را دو چندان می کند بلکه طول عمر آن را افزایش داده و به میزان قابل توجه هزینه های سرمایشی و گرمایشی را کاهش می دهد.

بنابراین می توان گفت داشتن روف گاردن برای ویلاهای ساخته شده در دل طبیعت یک امتیاز به شمار می آید. مسلماً ویلاهایی که در بر روی صخره و بالای اقیانوس قرار دارند فرصت خوبی برای ساکنین فراهم می کنند تا منظره بیرون را تماشا نموده و از صدای لذت بخش برخورد آب به صخره ها لذت ببرند. در داخل آن، سونا و جکوزی درست در بیرون اتاق نشیمن اصلی قرار دارند.

فرایند بهترین طراحی ویلا دوبلکس در مجموعه تهران گاردن به این صورت است که پس از تحویل طرح و رویت آن توسط کارفرما به مدت 24 ساعت بعد از ارایه طرح، یکبار تغییرات ( ادیت ) رایگان به عنوان تضمین و گارانتی برای مشتریان انجام می گیرد.