اجتماعیمعرفی کسب و کار

راهنمای خرید ماشین ظرفشویی

اولین اقدامی که قبل از خرید لوازم آشپزخانه می بایست انجام داد؛ در نظر گرفتن اندازه آشپزخانه و انجام دادن خرید لوازم بر حسب آن می باشد. اگر آشپزخانه ی کوچیکی دارید، انتخاب یک یخچال بزرگ انتخاب نادرستی است و کار عاقلانه ای نخواهد بود. حتی اگر از آشپزخانه ی بزرگی نیز بهره مند هستید باز هم قبل از خرید می بایست از فضای کافی نسبت به سایز وسایل مورد نظر اطمینان کسب کنید و بعد اقدام به خرید آن وسیله کنید. اقدام بعدی که بعد از تهیه ی لیست وسایل ضروری حائز اهمیت است و می بایست انجام داد، انتخاب مرکز فروش معتبر و با سابقه است، تا به دلیل فروش عمده ی لوازم آشپزخانه با نازل ترین قیمت ها موجب صرفه جویی در هزینه های جانبی شما شود. بازرگانی پخش عبدی با عرضه ی محصولات با کیفیت و زیبای خود توجه هر خریداری را به خود جلب کرده است.

سومین اقدام بعد از انتخاب مرکز فروش معتبر و اطمینان از فضای مورد نظر، در نظر گرفتن تعداد و اندازه است. به عنوان مثال شما به هنگام خرید ماشین ظرفشویی می بایست به تعداد اعضای خانواده دقت کنید و متناسب به آن ماشین مورد نظر را انتخاب و خرید نمایید تا هم کارایی خوبی داشته و هم موجب راحتی کار شما در آشپزخانه شود.

انواع مختلف ماشین ظرفشویی و نکاتی که هنگام خرید باید در نظر گرفت

 از آنجایی که امروزه به دلیل کمبود برای شستن ظروف استفاده از ماشین ظرفشویی رواج زیادی پیدا کرده است و از طرفی با وجود انواع این دستگاه با کارایی ها و گزینه های متفاوت می بایست، از ویژگی های آن اطلاع داشته باشید تا بهترین انتخاب را هم از لحاظ قیمت و کیفیت و هم برطرف نمودن نیاز شما داشته باشید. ما در ادامه شما را با انواع مختلف آن و نکاتی که هنگام خرید باید در نظر گرفت آشنا خواهیم کرد؛

ماشین ظرفشویی تو کار

اکثر مردم ماشین ظرفشویی توکار را برای داشتن آشپزخانه ی مدرن انتخاب می کنند که معمولا زیر سینک ظرفشویی، بین کابینت ها و یا زیر صفحه ی کابینت نصب می شود.

ماشین ظرفشویی رو میزی

ماشین ظرفشویی با ابعادی حدود یک مایکروفر که به آن ماشین ظرفشویی فشرده نیز گفته می شود و همانطور که از نام آن پیداست، این وسایل را می‌توان دقیقاً روی میز کار قرار داد. این مدل‌ها برای آشپزخانه‌های کوچک که فضای کمی دارند و نمی‌توان در آن یک مدل توکار را جا داد یا برای خانواده‌های کوچکی که نیازی به مدل بزرگ ندارند، بهترین انتخاب است.

ماشین ظرفشویی ایستاده

این مدل یکی از پرطرفدارترین و رایج ترین انواع ماشین ظرفشویی است و به دلیل فضای خوبی که دارد بسیار مناسب افراد پرجمعیت و پر رفت و آمد است و با قابلیت های زیاد من جمله: آبکشی اضافی می توان چند روز ظرف ها را در آن جمع کرد و به یکباره فرآیند شستشوی آن را فعال کرد.

ماشین ظرفشویی قابل حمل

ماشین ظرفشویی قابل حمل نسخه های متحرک ماشین ظرفشویی استاندارد هستند که در صورت عدم وجود مکانی از قبل اختصاص داده شده برای نصب، می توانند در فضای آشپزخانه ی شما حرکت کنند.

بعد از انتخاب سبک و مدل ماشین ظرفشویی می بایست به یکسری نکات دیگر نیز توجه کنید تا وسیله ی مورد نظر برطرف کننده ی نیاز شما در آشپزخانه باشد، ما در ادامه به بیان مختصری از آن خواهیم پرداخت:

1- ماشین ظرفشویی را از لحاظ تعداد طبقات می بایست در نظر گرفت حتی بعضی از ماشین ها قابلیت تنظیم قفسه یا طبقه را دارند و می توان سایز آن را برای ظرف های بلندتر مثل پارچ ها بزرگ کرد.

2- ماشین مورد نظر را از لحاظ دکمه ها و گزینه های آن در نظر بگیرید؛ هرچه گزینه های اضافی مانند: آبکشی اضافی یا خشک کن اضافی داشته باشند برای شستشوی بی نقص بهتر است.

3- در نظر گرفتن میزان سر و صدا که با دسی بل مشخص می شود که هرچی این عدد پایین تر باشد یعنی اون دستگاه از سر و صدای کمتری نیز برخوردار است.

4- ماشین های ظرفشویی جدید از امکاناتی مانند: چرخه ی ضدعفونی اضافی با آب داغ برای ضد عفونی کردن بیشتر ظروف، شستشو بدون آب و فقط با بخار، شروع تاخیری برای زمان هایی که ما می خواهیم از شستشو در زمان های اوج مصرف جلوگیری کنیم، شستشوی یک ساعته، شستشوی سریع و کار سنگین، نیز برخوردارند که در هنگام خرید باید این ویژگی ها را نیز در نظر داشته باشید.

جمع بندی

 – انتخاب لوازم ضروری و مهم با توجه به بودجه و نیازمان

– دقت کردن در انتخاب رنگ لوازم برقی و متناسب بودن رنگ آن با کابینت ها و دکوراسیون

– دقت کردن به قیمت، جنس، میزان مصرف انرژی، حجم و اندازه ی آن، امکانات محصول و برخورداری از خدمات بعد از فروش