عمومیمعرفی کسب و کار

جراحی اسلیو معده چیست و چه عواقبی دارد؟

عمل جراحی اسلیو معده در مشهد جهت لاغری و درمان چاقی مرضی است. انتخاب بهترین جراح اسلیو معده با روش لاپاراسکوپی بسیار مهم می باشد. در این مقاله، هر آنچه که در عمل جراحی اسلیو معده نقش دارد، از جمله اثر بخشی و عوارض احتمالی آن را بررسی خواهیم کرد. آیا اخیرا به این نتیجه رسیده‌اید که جراحی کاهش وزن برای شما مناسب است؟ درست است، جراحی لاغری یک گزینه عالی برای کمک به شما در کاهش وزن است. به خصوص اگر روی بهبود رژیم غذایی و افزایش میزان فعالیت بدنی خود نیز کار کنید.

پشیمانی بعد از عمل اسلیو معده

در این حالت بیمار می تواند پس از جراحی و کاهش وزن به روانپزشک مراجعه کند تا از درمان مجدد اضافه وزن جلوگیری کند. با این حال ممکن است بسته به وضعیت جسمی فرد عوارض اندکی داشته باشد. شایع ترین عارضه بعد از جراحی اسلیو معده عدم پذیرش غذا توسط معده است. اسلیو معده روشی است که در گذشته پیش از جراحی بای پس و به عنوان یکی از مراحل آن انجام می شد.

به همین دلیل از نظرات زیادی به روش بای پس معده شباهت دارد اما تفاوت هایی نیز میان این دو روش وجود دارد. مزایای زیاد جراحی اسلیو معده یکی از اصلی ترین دلایل پرطرفدار بودن این روش است. سپس بیمار در مورد تمام بیماری‌ها و دارو‌هایی که مصرف کرده است، با پزشک صحبت خواهد کرد.

در نظر داشته باشید تمامی عوارضی که در بالا ذکر شد با عمل کردن دقیق به دستورالعمل های پزشک قابل پیشگیری خواهد بود. لازم به ذکر است که برای پیگیری این موضوع، وی می تواند از روش های پیشگیری از بارداری تحت نظر پزشک خود استفاده کند. آمپول های هپارین باید هنگامی تزریق شود که BMI بیمار کمتر از 50 باشد.

فواید جراحی اسلیو معده

بنابراین یکی از بهترین روش های خلاصی از درد مفاصل کاهش وزن است که با این عمل حاصل می شود. با داشتن درد بعد از عمل اسلیو معده برای جلوگیری از ایجاد لخته در پاها بیمار باید در کنار تخت خود قدم بزند. البته لازم بذکر است که از داروهای ضد درد در مواقع لزوم استفاده شود.

با رعایت کردن این نکات و توجه به توصیه های پزشک خود، به راحتی می توانید باعث کاهش وزن خود شوید. در این رابطه جراح با توجه به تجربه ای که دارد باید تشخیص دهد که کدام جراحی برای فرد مراجعه کننده می تواند بهتر جواب دهد. شب قبل از عمل جراحی اسلیو بیمار باید ناشتا باشد و از خوردن و آشامیدن پرهیز کند . بیمارانی که دچار عوارض چاقی مانند فشار خون بالا ، کبد چرب ، بیماریهای قلبی و…

هفته سوم غذاهای نرم و پوره مانند انواع سو.پ-تخم مرغ-پنیر استفاده شود. احساس خستگی تا یک ماه بعد از عمل کاملا طبیعی است زیرا کالری مصرفی در این دوران کاهش پیدا می کند. برای اینکه بدن به کم آبی مبتلا نشود باید در طول به صورت مکرر جرعه ای بنوشد.

جراحی اسلیو معده با بیمه تامین اجتماعی

اگر بیمار تحت پوشش بیمه نباشد در بیمارستان های دولتی هزینه کمتری نسبت به غیر دولتی می پردازد. اما باید تمام تلاش خود را بکنید و اگر قادر به انجام آن نیستید، حداقل سه بار در روز در رختخواب، تمرینات پا را انجام دهید. حال که در راستای شناخت بهترین جراح اسلیو معده در یزد در حال شناخت این نوع از عمل هستیم، پس از اشاره به نکات و ضروریات قبل از عمل، نوبت آن می رسد که به مراقبت ها و موارد مهم بعد از عمل نیز بپردازیم.

ما از مدرک تحصیلی بهترین دکتر اسلیوه معده در یزد حرف زدیم و گفتیم که ضروری است تا پزشک مورد نظر دارای فلوشیپ یا فوق تخصص باشد. حال برای درک بهتر این مطلب می خواهیم هر یک از مدارک را بررسی کنیم تا موضوع روشن تر گردد. مزایای جراحی اسلیو معدهبا حجم معده جدید که تقریباً یک دهم معده اصلی است، سریعتر احساس سیری خواهید کرد.

این پزشکان در دوران تحصیل و کار خود می آموزند که چگونه به روح و کرامت انسان ها احترام بگذارند. همچنین رعایت توصیه های جراح، این عوارض می تواند به حداقل خود کاهش پیدا کند. که این دستگاه تصاویر داخل را به مانیتور انتقال می دهد که جراح با استفاده از این تجهیزات جراحی را انجام می دهد. در مرحله بعدی جراح معده ای را که کوچک کرده از بقیه معده جدا می کند.

در اغلب مواقع زمانی که فردی دچار اضافه وزن است و از شرایط خود رضایت ندارد، توصیه بیشتر دوست و آشنایان و حتی پزشک تغییر رژیم غذایی و انجام تمرینات ورزشی است. معمولا در جراحی از دست دادن وزن مانند جراحی اسلیو معده شما نمی توانید مقدار زیادی از وزن را از دست بدهید و وزن خود را در طولانی مدت با رژیم غذایی و ورزش حفظ کنید.

جراحی اسلیو معده اولین گام در روش دو مرحله ای درمان چاقی، نتایج بسیار خوبی را نشان داد و منجر به عنوان یک روش مستقل شد. در نتیجه، از سال ۲۰۰۳، عمل جراحی اسلیو معده مشهد به عنوان یک روش جراحی جداگانه ارائه شده است. جهت انجام عمل اسلیو معده bmi شما باید بالای 35 باشد و در مورد بیماری دیابت و موارد دیگر لازم است حتما قبل از عمل مشاوره و معاینه لازم توسظ پزشک متخصص انجام شود .

رژیم غذایی بعد از جراحی اسلیو معده

از هفته دوم رژیم غذایی مایع کامل شود و از مایعات ی که دارای پروتیین هستند استفاده کنند. این عمل ممکن است ساعت ها به طول بکشد و بعد از اتمام جراحی به اتاق ریکاوری منتقل می شوید و آن جا تحت نظر کادر پزشکی به هوش می آیید تا از هر نظر اطمینان کسب کنند که مشکلی پیش نمی آید .

اگر با توجه به شرایط بدنتان و نیز بعد از انجام آزمایشات واجد شرایط عمل پای پس بودید تیم پزشک که این جراحی را انجام می دهد دستورالعملی را جهت حاضر شدن برای انجام جراحی به شما می دهد . پزشک خوب جراح چه هنگام تشخیص می دهد که زخم گوارش بایستی جراحی شود؟و نیز بعضی از موارد برگشت زخم بعد از اینکه درمان دارویی تمام می شود دلیلی برای انجام عمل جراحی به شمار می آید.

ایشان عضو انجمن بین المللی جراحی چاقی، عضو انجمن جراحی چاقی ایران و همچنین عضو انجمن جراحی لاپاراسکوپی (درون بین) هستند. در چند ماه اول پس از جراحی، بیماران برای نظارت بر سلامتی خود نیاز به معاینات مکرر توسط پزشک دارند.

می‌توان از گیره‌های فلزی اضافی برای این کار استفاده کرد، گاهی نیز به چندین بخیه‌ی اضافی در این محل نیاز است. روند آماده‌سازی برای جراحی و عوارض احتمالی، بسته به بیمار می‌تواند متفاوت است. شک نکنید دکتر محمود حیدری، دارای تسلط و توانمندی زیاد جهت انجام انواع روش های لاغری می باشند که می تواند خیال شما را برای انجام عمل نزد ایشان آسوده کند.

بیمه سلامت هزینه جراحی چاقی و بای پس معده را در بیمارستان‌های خصوصی پرداخت نمی‌کند و خود بیمار باید به طور آزاد کلیه هزینه را پرداخت کرده و پس از عمل با فاکتورهای بیمارستان و تاییدیه های اولیه به اداره بیمه مراجعه نمایند. لازم به ذکر است کسانی که قصد استفاده از هرنوع بیمه‌ای را دارند، قبل از اقدام به جراحی از مشاورین بیمه خود درباره هزینه‌ها و میزان پرداختی‌ها، اطلاعات کامل را کسب نمایند. این یک موضوع بسیار بحث برانگیز در عوارض عمل معده برای لاغری است و داده های مراکز مختلف متناقض است.

بهترین جراح اسلیو معده در اهواز

همچنین این جراح باید علاوه بر تخصص، تجربه و مهارت لازم برای انجام صحیح این جراحی را نیز داشته باشد تا بتواند جراحی را به بهترین شکل ممکن انجام دهد. علاوه بر آن زمانی که بیمار برای انجام جراحی لاغری مانند اسلیو معده و بای پس معده به جراح مراجعه می‌ کند پزشک باید تمامی تجربه های درمانی گذشته خود را در اختیار او قرار دهد.

دیگر از ویژگی های بهترین جراح چاقی در تهران آن است که با بیمار خود کاملاً صادق باشد و تمامی اطلاعاتی که در مورد جراحی اسلیو معده و بای پس معده مورد نیاز است را در اختیار آن قرار دهد. جراحی چاقی فقط دارای یک روش نیست و روش های مختلفی دارد که جراحی که شما انتخاب می کنید باید به تمام این روش ها تسلط و آگاهی داشته باشد. عموما جراحی لاغری بی خطر است و درصد کمی از بیماران دچار عوارض سنگینی می شوند.

در این صورت جراح شما باید به راحتی بتواند برای شما انتخاب صحیح را انجام دهد. حداقل ۵۰ مورد باراتریک در سال را انجام دهید که شامل تعدادی مورد جراحی مجدد باشد. غذاهای خود را هوشمندانه انتخاب کنید و از گزینه های غذایی حاوی ویتامین ها هستند و مغذی هستند استفاده کنید. تمامی غذاهای دیگر باید به برنامه غذایی افزوده شوند مگر اینکه علائمی را موجب شوند.