انواع موسیقی پاپ ایرانی

دوره پیدایش سبک (ژانر) موسیقی پاپ.

ژانر موسیقی پاپ که به عنوان موسیقی عامه پسند نیز شناخته می شود، در دهه 1930 و 1950 ظهور کرد.

مکانی (ژانر) از سبک موسیقی پاپ.

پاپ در آمریکا، اروپا و آفریقا رایج است.

سازهای مهم موسیقی پاپ

انواع گیتار مانند پیانو، گیتار باس، گیتار آکوستیک، گیتار الکتریک؛ سازهای برنجی مانند طبل، ساکسیفون، فلوت، ترومپت؛ سازهای زهی مانند ویولن، ویولا، ویولن سل؛ ضرب و شتم به عنوان تنبور یا تکان دهنده. هارمونیکا، آهنگساز.

هنرمندان محبوب موسیقی پاپ

التون جان، کریس دی برگ، استینگ، ترنت رزنور، سوفی استیونز، جان بریون، کوجی کوندو، فرانک زاپا، جانی گرین‌وود، دنی الفمن، برایان اینو.

ویژگی های اصلی سبک پاپ

ژانر موسیقی پاپ سبکی از موسیقی است که مخاطبان زیادی را هدف قرار می دهد. برخلاف بسیاری از ژانرهای موسیقی که مخاطب خاصی را هدف قرار می دهند، موسیقی پاپ از این نظر منحصر به فرد است که می تواند برای همه لذت ببرد. مفاهیم هنری مانند فرم های پیچیده موسیقی یا زیبایی شناسی جزو دغدغه های ترانه سرایان پاپ نیست و هدف اصلی سبک پاپ جذب شنوندگان و ارتقای موفقیت تجاری موسیقی است.

ژانرهای مرتبط با پاپ

الکترو پاپ; ایندی پاپ پاپ راک روستایی روستایی هیپ هاپ جاز R&B طناب)، آدامس حباب گوش دادن آسان. برای دانلود آهنگ به موزیک باران مراجعه نمایید.

ژانرهای موسیقی پاپ (پاپ);

با توجه به تعبیر رایج که در عنوان این سبک موسیقی نیز دیده می شود، سبک موسیقی پاپ استعداد زیادی در ترکیب با انواع دیگر موسیقی دارد و به همین دلیل جای تعجب نیست که در میان آثار خوانندگان معروف، محبوبیتی وجود داشته باشد. آثار این سبک در سبک پاپ راک، هیپ هاپ، جاز، آر اند بی و حتی سبک کانتری. با توجه به اینکه وسیله اصلی انتقال پیام در سبک پاپ ترانه ای است که خواننده اجرا می کند، انواع پاپ نیز دستخوش اجراهای مختلفی می شود که خواننده در سبک پاپ از اثر در این سبک می سازد. دانلود آهنگ خارجی  و ایرانی باعث شده تا پیشینه هنری خوانندگان پاپ نقش مهمی در شکل گیری ژانرهای پاپ داشته باشد و هر هنرمند پاپ با توجه به تجربه خود انواع جدیدی از اجرا و خوانندگی را به این سبک محبوب موسیقی اضافه کند.