عمومیمعرفی کسب و کار

خرید آنلاین باتری گوشی سامسونگ + نکات مهم خرید باتری سامسونگ

یکی از بزرگترین دغدغه های کاربران فروشگاه بابافون، خرید باتری اصل سامسونگ است. در این قسمت به اکثر سوالات شما مانند باتری گوشی سامسونگ چند ولت، قیمت باتری گوشی سامسونگ، نحوه اندازه گیری باتری سامسونگ، برداشتن باتری گوشی سامسونگ پاسخ خواهیم داد. مرکز فروش باتری گوشی بابافون باتری انواع گوشی های سامسونگ را ارائه می دهد. باتری های سریm،سری A و سری S  با قیمت مناسب و به صورت اورجینال موجود می باشد. خرید باتری گوشی سامسونگ اورجینال با قیمت پایین را در فروشگاه باتری موبایل بابافون تجربه کنید.

شما می توانید لیستی از باتری های سامسونگ را در این فروشگاه تخصصی بابافون پیدا کنید و دارندگان گوشی های سامسونگ که می خواهند باتری گوشی سامسونگ خود را تعویض کنند و تصمیم به خرید یک باتری قوی و بادوام دارند می توانند همین الان سفارش دهند. اگر سوالی دارید که چرا باتری گوشی سامسونگ دیر شارژ می شود، چگونه از وضعیت باتری سامسونگ مطلع شوید، چرا باتری گوشی سامسونگ به سرعت تخلیه می شود، قیمت باتری لیتیومی سامسونگ چقدر است و … می توانید همه چیز را پیدا کنید.

قیمت باتری سامسونگ     A52

باتری سامسونگ s20

باتری سامسونگ a10s

قیمت باتری s5 سامسونگ

قیمت باتری سامسونگ a21

قیمت باتری سامسونگ m51

قیمت باتری سامسونگ m31

باتری گوشی s21 سامسونگ

سامسونگ یکی از برندهای معروف و معتبر در صنعت قطعات الکترونیکی و باتری است. هر ساله با ارائه محصولات جدید و بهبود یافته قدرت خود را نشان می دهد. بد نیست بدانید که این شرکت در ابتدا باطری سامسونگ را که صادرکننده غذاهایی مانند ماهی سفت است تامین می کرد. و برای اولین بار در سال 1995 اولین گوشی های خود را به بازار عرضه کرد. در این میان، با توجه به افزایش استفاده و کارایی گوشی های هوشمند، نیاز به باتری تلفن همراه بیش از هر زمان دیگری مهم و ارزشمند است.

قیمت باتری گوشی سامسونگ اصل

با توجه به گسترش استفاده از بسترهای اینترنتی و رواج خرید اینترنتی باتری موبایل، بابافون سعی کرده است تا با ارائه بستر اینترنتی باتری موبایل، نیاز و راحتی مشتریان خود را به بهترین شکل ممکن برآورده کند. به این ترتیب می توانید باتری موبایل خود را به راحتی و با اطمینان بیشتری به صورت آنلاین خریداری کنید. باطری گوشی سامسونگ در سایت بابافون با کیفیت بسیار بالا به فروش می رسد. هنگامی که یک باتری اصلی سامسونگ خریداری می کنید، می توانید انواع مختلفی را متناسب با نیاز و بودجه خود دریافت کنید. قبل از خرید باتری سامسونگ می توانید مقاله «تعیین اصل بودن باتری سامسونگ» را به دقت مطالعه کنید.

خرید آنلاین باتری گوشی سامسونگ + نکات مهم خرید باتری سامسونگ
خرید آنلاین باتری گوشی سامسونگ + نکات مهم خرید باتری سامسونگ

سفارش آنلاین باتری سامسونگ

بابافون به عنوان فروشگاه اینترنتی در زمینه باتری موبایل و تبلت سامسونگ به عنوان عمده فروش باتری موبایل فعالیت می کند. هدف تیم babaphone از بدو تاسیس، ارائه محصولات باکیفیت با قیمت مناسب برای رفع تمامی نیازهای مشتریان بوده است. از این حیث این شرکت برای ایجاد اطمینان بیشتر در خرید آنلاین سعی کرده است تا تمامی باتری های اصلی سامسونگ را با گارانتی و کیفیت به مشتریان خود عرضه کند. همچنین داشتن نماد الکترونیکی اعتماد در قالب دو ستاره دلیل اصلی اعتماد به فروشگاه بابافون است.

باتری گوشی سامسونگ چقدر دوام می آورد؟

در دنیای امروز گوشی های هوشمند به ابزاری مهم در زندگی ما تبدیل شده اند. مدت زمانی که جهان بدون گوشی های هوشمند باقی مانده است، اکنون غیرقابل تصور است. در نبرد بین انواع گوشی های هوشمند، از میان عوامل تاثیرگذار مانند کیفیت ساخت و فناوری به کار رفته، عمر باتری گوشی سامسونگ عامل بسیار مهمی است که نسبت به این نوع گوشی های هوشمند برتری دارد، سایر رقبا را بررسی کنید. . در مطلب زیر عمر باتری موبایل های سامسونگ را از سایت بابافون بررسی می کنیم.

عمر باتری سامسونگ چند سال است؟

اگر 3-4 سال از خرید تلفن همراه خود می گذرد و متوجه کاهش ظرفیت باتری موبایل سامسونگ خود شده اید، باید به شما بگوییم که این طبیعی است. به طور کلی همه دستگاه های هوشمند پس از چند سال استفاده عملکرد اولیه خود را از دست می دهند و عمر اولیه باتری جدید سامسونگ را ندارند.

اما مشکل این است که عمر باتری گوشی شما به کمتر از یک سال کاهش یابد. این سوال نیاز به بررسی دقیق تری دارد. در مقابل، برندهای معروفی در گوشی‌های همراه وجود دارند مانند:

ال جی

سیب

هواوی

شیائومی

همه شرکت های بزرگ دیگر بهترین فناوری را دارند. با این حال، هنگام استفاده از آنها باید از حساسیت لازم استفاده کنید. باتری گوشی سامسونگ نقش مهمی در گوشی های هوشمند دارد. هنگام استفاده از تلفن همراه باید در نحوه استفاده صحیح از آن بسیار دقت کرد. با این توضیحات می توانیم عمر باتری گوشی موبایل سامسونگ را بررسی کنیم.

شارژ صحیح بر عمر باتری سامسونگ تاثیر می گذارد!

با توجه به اینکه باتری های لیتیوم یونی سامسونگ به گونه ای طراحی شده اند که پس از 300 یا 500 بار شارژ شدن در ظرفیت 80 درصد باقی می مانند. اما در برخی موارد تنها با 100 بار شارژ، ظرفیت به 80 درصد یا کمتر می رسد. همانطور که در بالا ذکر شد، نحوه استفاده از باتری سامسونگ و نحوه شارژ آن می تواند تا حد زیادی بر عمر باتری تاثیر بگذارد. شارژ دستگاه خود با استفاده از شارژرهای غیر استاندارد یا با استفاده از کابل های غیر اصلی؛ یا عدم توجه به نحوه شارژ صحیح، همه اینها از جمله عواملی هستند که می توانند عمر باتری گوشی شما را کاهش دهند.

می توانید با محدود کردن میزان تخلیه باتری، قدرت و سرویس باتری موبایل سامسونگ خود را کنترل کنید. بنابراین سعی کنید قبل از اینکه برق گوشی به صفر برسد، آن را شارژ کنید. اگر می خواهید بهترین راه برای نگهداری صحیح باتری سامسونگ خود را بدانید، مهم ترین روش این است که شارژ را در محدوده 40 تا 80 نگه دارید.

بهترین راه برای شارژ صحیح باتری گوشی سامسونگ، شارژ بیشتر آن و مدیریت خوب فرآیند شارژ و دشارژ است. اگرچه بیشترین آسیب باتری در هنگام استفاده و عملکرد گوشی هوشمند رخ می دهد، روش های زیر:

بهترین راه برای سرزنش و اخراج

کنترل دمای باتری

از حالت ذخیره استفاده کنید

از شارژرهای اصلی استفاده کنید

مهم ترین عوامل برای نگهداری صحیح از باتری های سامسونگ. در ادامه این مقاله به بررسی تست باتری نوت 5 سامسونگ می پردازیم.

زمان تعویض باتری گوشی سامسونگ چه وقت است؟

بسته به نکات ذکر شده، ممکن است پس از چند سال استفاده از تلفن همراه خود، نیاز به تعویض باتری گوشی سامسونگ خود داشته باشید. حتی اگر تمام نکات مهم در مورد نحوه استفاده و شارژ گوشی های هوشمند را رعایت کنید، در نهایت بعد از 3 تا 4 سال عمر باتری تلفن همراه شما به نصف ظرفیت کاهش می یابد.

زمان تعویض باتری سامسونگ فرا رسیده است. با این حال، اگر می خواهید یک باتری سامسونگ اصل بخرید، به یک فروشگاه معتبر مراجعه کنید. یکی از معتبرترین و بزرگترین فروشگاه های باتری تلفن همراه بابافون است که انواع باتری های سامسونگ را با قیمت مناسب و کیفیت بالا عرضه می کند. ضمنا تمامی باتری های این سایت با ضمانت کارایی و اصالت ارائه شده است و پس از سفارش آنلاین باتری موبایل سامسونگ می توانید از خدمات و گارانتی پس از فروش این سایت استفاده نمایید.

روش تست باتری موبایل سامسونگ اصل

اولین نکته برای تشخیص اصل یا تقلبی باتری سامسونگ قیمت آن است. البته باتری های تقلبی سامسونگ به دلیل کیفیت ساخت پایین قیمت کمتری نسبت به باتری های اصلی سامسونگ دارند. می توانید از چندین فروشگاه سوال و مقایسه کنید تا متوجه شوید که باتری سامسونگ اصل است یا تقلبی.

مورد بعدی ممکن است بسته بندی واقعی باتری سامسونگ باشد. سنگ های تقلبی معمولا دارای روکش ساده و بدون مهر و موم هستند اما سنگ های اصلی کاملا تمیز، زیبا و گرد می باشند. باتری های اصلی و تقلبی سامسونگ

مورد سوم می تواند فونت نوشته شده روی باتری باشد. باتری‌های اصلی سامسونگ دارای متن‌های پررنگ و مشکی هستند، در حالی که باتری‌های جعلی سامسونگ دارای رنگ‌های کسل‌کننده و فونت‌های نازک و ضعیف هستند. باتری سامسونگ اصل بخرید.

مورد چهارم کانکتور فلزی برای باتری زرد است. اگر این لینک ها نور را منعکس می کنند جعلی هستند. برای تشخیص اصل یا تقلبی بودن باتری سامسونگ، به فلز محل اتصال باتری به نور خورشید نگاه کنید تا ببینید آیا آنها می درخشند یا خیر. می توانید بفهمید که باتری اورجینال است یا خیر. تفاوت باتری های اصلی سامسونگ با تقلبی به این دلیل است که باتری اصلی مشکی است و اصلا منعکس نمی شود.

آخرین نکته در خرید باتری گوشی های سامسونگ این است که سعی کنید باتری گوشی های موبایل برند سامسونگ را از فروشگاه های معتبر خریداری کنید تا از تقلبی نبودن آنها مطمئن شوید. فروشگاه اینترنتی باطری خونه دارای 7 روز ضمانت بازگشت کالا می باشد و در مدت زمان ذکر شده قادر به تعمیر یا تعویض کالای مورد نظر و حفظ شرایط گارانتی در صورت بروز مشکل می باشد.

چرا باتری موبایل سامسونگ آسیب دیده است؟

آسیب دیدن باتری در گوشی‌های سامسونگ می‌تواند باعث دیر کارکردن و شارژ باتری، گرم شدن باتری و خاموش شدن جیب سامسونگ شود، این ممکن است به دلایلی اتفاق بیفتد:

از شارژرهای مختلف برای شارژ گوشی خود استفاده کنید

در حالی که گوشی در حال شارژ شدن است، بازی کنید

باتری از عصر تا صبح شارژ می شود

استفاده بیش از حد از پاور بانک

گرم شدن بیش از حد باتری موبایل سامسونگ دلیل خرابی است

زمانی که گوشی در حال شارژ شدن است و شما از آن استفاده می کنید باتری موبایل شروع به گرم شدن می کند زیرا دائما در حال شارژ و شارژ شدن است و این تخلیه و شارژ لحظه ای به تدریج کیفیت را پایین می آورد.

گاهی اوقات متوجه می‌شویم که هنگام اجرای بازی، گوشی خیلی داغ می‌شود، مخصوصاً وقتی کاور روی گوشی است یا وقتی سخت روی تلفن کار می‌کنیم، توصیه می‌کنیم برای خنک شدن سریع گوشی، کاور را بردارید. باتری گوشی سامسونگ شما آسیب کمتری می بیند و عمر باتری گوشی سامسونگ شما را کاهش نمی دهد.

قیمت باتری گوشی سامسونگ

قیمت باتری موبایل سامسونگ بسته به مدل متفاوت است. ما در فروشگاه بابافون انواع باتری سامسونگ را برای مدل های مختلف گوشی موبایل با برند سامسونگ عرضه کرده ایم، می توانید باتری سامسونگ مورد نظر خود را در سایت جستجو کنید. بنابراین قیمت باتری سامسونگ برای تمامی مدل ها در هر محصول در نظر گرفته شده است و شما می توانید با خیال راحت باطری موبایل سامسونگ را با ضمانت اصل بودن و گارانتی 7 روزه خریداری کنید.

چگونه بفهمیم باتری موبایل سامسونگ ما آسیب دیده است؟

راه های زیادی برای تشخیص باتری آسیب دیده وجود دارد، بنابراین اکنون بهترین راه های تشخیص باتری گوشی سامسونگ آسیب دیده را به شما می گویم.

تخلیه سریع باتری گوشی سامسونگ یکی از نشانه های معیوب بودن باتری است

وقتی گوشی 90 یا 100 درصد شارژ شد شارژ گوشی را خالی کنید و خاموش کنید

گرم شدن بیش از حد باتری گوشی یکی از دلایل خرابی باتری است

گاهی اوقات شاهد خاموش و روشن شدن گوشی بدون دلیل به دلیل خرابی باتری هستیم

اگر باتری گوشی متورم شده باشد و پشت گوشی برآمدگی داشته باشد، نشانه از کار افتادن باتری گوشی است.

اکنون که می دانیم چگونه بفهمیم باتری ما خراب است، باید یک باتری تلفن همراه سامسونگ با این علائم در گوشی خود بخرید.