اقتصادی

ساخت سایت با گوشی/ آسان‌ترین و سریع‌ترین راه ساخت وب‌سایت – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به رابوتر براگرین برکیں اینگامہ آنلاین، به کے کے کے کہ کے تجهیزات مثل اونه. اما امروز می خواهیم به اطلاع شما برسانیم که برخلاف تمام این باورهای سخت می توانید در هر زمان و مکان با گوشی خود سایتی برای خود بسازید. ساخت سایت با گوشی در مدت زمان کوتاه با هزینه کم به همین راحتی!

امروزه گوشی هوشمند به ابزاری تبدیل شده است که همه در اختیار دارند. به همین دلیل، افراد بیشتری وب سایت ها را با تلفن همراه خود مشاهده می کنند. باتوجهبه هیچ محدودیتی در استفاده از آن وجود ندارد، تقریبا تمامی کارهای مربوط به فضای مجازی از طریق این گوشی انجام می شود. این موضوع شرایطی را ایجاد کرده است که طراحان سایت یا کسانی که به فکر داشتن یک وب سایت هستند، سایت را راه اندازی کنند ( portal.ir/website) از مزایای استفاده از تلفن استفاده کنید.

با گوشی میشه سایت ساخت؟

شاید در ابتدا تصور کنید که ساخت سایت با گوشی غیرممکن است. این تفکر در بین اکثر مردم بسیار رایج است. حتما دیده اید که برای ساخت وب سایت به یک شرکت طراحی سایت یا افرادی که در این زمینه فعال هستند مراجعه می کنند و یا اینکه فرد در حال گذراندن دوره آموزش طراحی سایت است. در این صورت، آنها سایت را با استفاده از کامپیوتر و زبان های برنامه نویسی می سازند.

همانطور که می دانید دنیای تکنولوژی بسیار گسترده است. فناوری هایی که در این زمینه وجود دارد دائما در حال تغییر و توسعه هستند. امروزه تکنولوژی در جهت ساخت و ساز ساده تر و بیشتر و بیشتر در تمام موضوعات زندگی در حال پیشرفت است.

ساختار وب سایت نیز از این قاعده مستثنی نیست. همانطور که می دانید طراحی سایت توسط خودتان با نوشتن تمامی کدهای برنامه نویسی در کامپیوتر کار چندان آسانی نیست و نیاز به افراد ماهر در این زمینه دارد. این برای افرادی که هیچ پیشینه ای در زمینه ایجاد یک وب سایت برای کسب و کار خود ندارند واضح است.

تحمیل امروزی رائلی است که می تواند به شما کمک کند. بلکه می توانید وب سایت خود را بدون نیاز به استفاده از رایانه تنها با یک تلفن همراه در دست داشته باشید.

چرا ساختار سایت با گوشی به گزینه ای مناسب تبدیل می شود؟

هنوز هم افرادی هستند که کامپیوتر شخصی یا لپ تاپ ندارند و تنها وسیله هوشمندشان تلفن همراهشان است. از طرف دیگر، به طور طبیعی، افرادی که می خواهند در خانه شروع به کسب درآمد کنند، نمی توانند هزینه زیادی را صرف خرید یک لپ تاپ برای ایجاد یک وب سایت برای خود کنند. از طرفی قیمت طراحی سایت برون سپاری نیز برای آنها بالاست. تنها گزینه آنها استفاده از تلفن است.

گرفتن عکس و ویرایش آنها با استفاده از اپلیکیشن های ساده و متنوع موجود، تایپ محتوا، پاسخگویی و مدیریت افراد در هر زمان و مکان از جمله مواردی است که در طول زمان برای وب سایت خود نیاز دارید. به این دلیل که کار با تلفن برای اکثر افراد راحت است. در نتیجه ایجاد وب سایت با گوشی می تواند برای آنها در اولویت قرار گیرد.

ساخت سایت با کوشی / اسانترین و ساعتی‌ترین راه ساکت وبسیت

راه حل هایی برای ساخت وب سایت با گوشی هوشمند

استفاده از اپلیکیشن ها

با یک جستجوی ساده در اینترنت می توانید گزینه های مختلف ارائه شده برای ویرایش سایت با گوشی خود را مشاهده کنید. استفاده از اپلیکیشن های مختلفی که توسعه یافته اند یکی از راه حل هایی است که می توانید از آن بهره ببرید. اما مشکل اینجاست که این اپلیکیشن ها نمی توانند امکانات حرفه ای که یک وب سایت با دانش کدنویسی ارائه می دهد را داشته باشند.

یکی از محدودیت های این اپلیکیشن های موبایل این است که شما فقط می توانید از امکانات اولیه ای که به صورت رایگان ارائه می شوند استفاده کنید. برای استفاده از سایر ویژگی هایی که برای توسعه وب سایت مورد نیاز است، باید نسخه پولی آن را خریداری کنید.

با این حال، اگر به دنبال یک وب سایت ساده و شخصی هستید که فقط می تواند عملکردهای ساده و ابتدایی را انجام دهد، این برنامه ها نیازهای شما را برآورده می کنند. به عنوان مثال، برای طراحی یک فروشگاه اینترنتی ( https://www.portal.ir/ecommerce) این گزینه به هیچ وجه کمکی نمی کند.

سایت ساز

راه حل بسیار مفید و کاربردی دیگری که به شما پیشنهاد می شود استفاده از سرویس سایت ساز می باشد. با استفاده از وب سایت هایی که خدمات سایت ساز ارائه می دهند، مانند سازنده وب سایت، ویژگی های زیادی خواهید داشت که برای داشتن هر نوع سایتی به راحتی بر روی گوشی شما ضروری است. کار با سازنده وب سایت مانند طراحی یک وب سایت حرفه ای با گوشی هوشمند بدون دانش برنامه نویسی است.

امکانات پرتال سایت ساز در طراحی سایت با گوشی

پرتال سایت ساز با ارائه قالب های متنوع گزینه های زیادی را برای داشتن یک وب سایت زیبا و کاملا کاربردی مناسب برای هر نوع وب سایتی که قصد ساخت آن را بر روی گوشی خود دارید ایجاد کرده است. این کار تنها با ثبت نام در پورتال و استفاده از خدمات رایگان و ساده انجام می شود. شما می توانید با کمترین هزینه ساخت سایت در گوشی خود را با پورتال تجربه کنید.

یکی از مهم ترین ویژگی های ایجاد وب سایت با گوشی، واکنش گرا بودن آن است. به دلیل تفاوت در اندازه صفحه نمایش گوشی و کامپیوتر، امکان همپوشانی در عناصر نمایشی سایت وجود دارد. پورتال سایت ساز با گزینه های واکنش گرا برای طراحی تلفن همراه.

اکنون می توانید با گوشی خود به سایت خود دسترسی داشته باشید، به آدرس www.portal.ir مراجعه کرده و شماره 002163404 (داخلی 2) را شماره گیری کنید. طراحی سایت آنلاین با پورتال اقدام به

این مطلب یک آگهی خبری است و خبرگزاری آنلاین نظری در مورد محتوای آن ندارد.