عمومیمعرفی کسب و کار

نوع روغن پمپ کارواش برتولینی

پمپ های کارواش سری TM برتولینی دارای سیستم آب بندی پیشرفته برتولینی هستند که طول عمر بیشتری را تضمین می کند.

این سری در چندین مدل با فشار 150 تا 280 بار و دبی آب از 7.7 تا 24.2 لیتر در دقیقه تولید می شود که محبوب ترین آنها سری TML 1520 است که برای شستشوی خودرو در 200 بار استفاده می شود.

حداکثر دبی آب در سری 200 بار 15 لیتر در دقیقه است و برای احتراق به یک موتور الکتریکی 7.5 اسب بخاری نیاز دارد که از طریق کوپلینگ به پمپ متصل شده و بر روی شاسی (چرخ دار یا ثابت) نصب می شود.

میله سری 200 همراه با شیر فشار شکن و پیچ تنظیم روغن، مناسب برای کارواش های سنتی و مدرن، سیستم های شستشو، سیستم های اسپرینکلر و غیره است. این سری در مدل های برتر با حداکثر دبی 24 لیتر در دقیقه موجود می باشد.

از ویژگی های پمپ برتولینی می توان به عمر طولانی و کیفیت بالا، در دسترس بودن قطعات یدکی، عملکرد روان و بدون لرزش، راندمان بالا و … اشاره کرد.

پمپ کارواش برتولینی 150 بار از سری WM یک پمپ پیستونی برتولینی است که عمدتاً برای سیستم های شستشوی خودرو و شستشوی صنعتی استفاده می شود. سری 150 بار از طریق یک کوپلینگ به یک موتور الکتریکی 5.5 اسب بخاری متصل شده و بر روی یک شاسی فلزی نصب می شود.

دبی سری پمپ پیستونی برتولینی پانزده لیتر در دقیقه است. این پمپ در ماشین شویی های سنتی و مدرن، سیستم های شستشو، سیستم های آبپاش و … کاربرد دارد.

از ویژگی های آن می توان به عمر طولانی و کیفیت بالا، در دسترس بودن قطعات یدکی، عملکرد روان و بدون لرزش، راندمان بالا و … اشاره کرد.

پمپ کارواش برتولینی 110 بار بیشتر برای شستشوی سطوح در خودروها استفاده می شود. این پمپ پیستونی برای راه اندازی نیاز به یک موتور الکتریکی 3 اسب بخاری دارد که توسط یک کوپلینگ به پمپ متصل شده و روی شاسی نصب می شود.

سری 110 بار برای مکان هایی که برق 3 فاز در دسترس نیست ایده آل است، زیرا می توان از آن به همراه یک موتور الکتریکی تک فاز 3 فاز استفاده کرد.

از ویژگی های پمپ های پیستونی برتولینی می توان به عمر طولانی و کیفیت بالا، در دسترس بودن قطعات یدکی، عملکرد روان و بدون لرزش، راندمان بالا و … اشاره کرد. می توانیم بگوییم در مورد