اجتماعی

اجاره ماشين فرودگاه مهراباد

قیمت اجاره خودرو فرودگاه مهرآباد

قیمت‌های درج‌شده برای اجاره خودرو در فرودگاه مهرآباد شامل کرایه خودرو و بیمه کامل خودرو نیز می‌باشد. درواقع شما زمان کرایه نیازی به پرداخت هزینه اضافی ندارید. قیمت‌های درج‌شده در سایت برای اجاره خودرو بدون راننده و باراننده و ترانسفر فرودگاهی می‌باشد. البته برای دریافت دقیق‌تر قیمت‌ها باید با شماره‌های شرکت تماس حاصل فرمایید. نرخ کرایه با توجه به خودرو و مسافت و تعداد روز اجاره محاسبه می‌شود.

شرایط اجاره خودرو در فرودگاه مهرآباد

اجاره خودرو بدون راننده در فرودگاه مهرآباد با توجه به درخواست مشتری به‌صورت آنلاین قابل انجام و ارائه خواهد بود. تماس بگیرید و خودرو را در هنگام فرود هواپیما و بدون معطلی از ما تحویل بگیرید. اجاره خودرو بدون راننده نیاز به مدارکی برای ضمانت دارد که شامل اسناد شناسایی، گواهینامه رانندگی، چک و ودیعه می‌باشد. برای اطلاع دقیق از مدارک اجاره خودرو به صفحه مدارک مراجعه کنید. شرایط اجاره خودرو بدون راننده بسیار آسان بوده و پرداخت کل مبلغ کرایه در زمان تحویل خودرو از طریق پرداخت نقدی و یا کارت‌های اعتباری می‌باشد.

شرایط اجاره خودرو بدون راننده فرودگاه مهرآباد

اجاره خودرو فرودگاه مهرآباد بدون راننده شامل خودروهایی نظیر سمند، پژو، رنو ال 90، کیا سراتو و… می‌باشد. این خودروها برای هر تعداد روزی که شما بخواهید در اختیارتان قرار می‌گیرد. راننده ما در هنگام فرود هواپیمای شما، در سالن خروج منتظرتان خواهد بود. امضای قرارداد و پرداخت هزینه و دریافت مدرک در زمان تحویل خودرو انجام خواهد شد. اگر می‌خواهید خیالتان از بابت خودرو راحت باشد باید چند روز قبل پرواز خود ماشینی که موردنیازتان است را برای تاریخ و تعداد روزهای مشخص‌شده رزرو کنید. برای بازگرداندن خودرو در صورت درخواست می‌توانید ماشین کرایه را در فرودگاه خارج از ساعات کار بازگردانید.

شرایط اجاره خودرو با راننده فرودگاه مهرآباد

اگر برای مدارک اجاره خودرو با مشکل روبه‌رو شده‌اید نگران نباشید. با اجاره خودرو با راننده این مشکل قابل‌حل است. در اجاره خودرو با راننده شما نیازی به هیچ منوع درکی نداشته و خود راننده ضمانتی است برای شرکت است. درواقع در اجاره ماشین بدون راننده تمام هزینه‌ها نظیر خسارت تصادف، سرقت خودرو و افت خودرو برعهده خود راننده شرکت بوده و هیچ هزینه‌ای از شما دریافت نخواهد شد. خودرو همراه با راننده در فرودگاه منتظر شما خواهد بود تا شمارا به هرکجا که بخواهید جابه‌جا کند.اجاره خودرو فرودگاه مهرآباد به این صورت است که خودرو مد نظر شما همراه با راننده راننده در مکان درخواستی منتظر خواهد بود.

چگونه در فرودگاه مهرآباد ماشین اجاره کنیم ؟

به دلیل اینکه در فرودگاه مهرآباد شرکت رنت خودرو وجود ندارد بیشتر مسافرین سعی می‌کنند که قبل از پرواز، خودرو موردنیاز خود را از شرکت‌های اجاره خودرو در تهران کرایه کنند. برای اجاره خودرو فرودگاه مهرآباد دو روش وجود دارد

– کرایه حضوری خودرو در شرکت

– رزرو خودرو با تماس تلفنی و یا از طریق واتساپ

نمی‌توانید برای اجاره خودرو در فرودگاه به شرکت اجاره اتومبیل بیایید و نیاز به خودرودارید؟ سرویس رزرو رایگان ما برای خدمت‌رسانی به شما عزیزان آماده است. به‌سادگی با نزدیک‌ترین شعبه ما تماس بگیرید و خودرو مدنظر خود را اعلام کرده و به‌صورت رایگان رزرو کرده و در تاریخ مشخص‌شده در فرودگاه تحویل بگیرید. رزرو آنلاین و تلفنی خودرو به این صورت است که می‌توانید اتومبیل اجاره‌ای خود را به‌راحتی در خانه و یا در سفر خود رزرو کنید و بعد از فرود هواپیما آن را در فرودگاه دریافت کنید. شرکت با رزرو آنلاین راهی آسان را برای کرایه کنندگان خودرو قرار داده است.

خدمات اجاره ماشین در فرودگاه مهرآباد

لغو رزرو رایگان تا 24 ساعت قبل از تحویل خودرو

انتخاب تجهیزات از قبیل صندلی کودک و wi-fi

هزینه‌های شفاف

تحویل خودرو در هر نقطه از فرودگاه با توجه به درخواست مشتری

امکان ارائه خودرو جایگزین در صورت بروز خرابی

در مجموعه ما شما بهترین خدمات مشتری را باقیمت‌های عالی دریافت می‌کنید.

انتخاب خودروهای اجاره‌ای برای اجاره کوتاه‌مدت یا بلندمدت

لغو رایگان رزرو

نکته: برای اجاره خودرو در فرودگاه مهرآباد باید چند روز قبل از سفر خود خودرو را رزرو کرده و ماشین رزرو شده را در زمان مشخص‌شده در فرودگاه تحویل بگیرد.

مجموعه ما یکی از مهم‌ترین شرکت‌های اجاره ماشین در تهران و اجاره خودرو در فرودگاه تهران می‌باشد که خدمات گستره‌ای در راستای اجاره ماشین در فرودگاه مهرآباد به مسافرین ارائه می‌دهد. خدمات ارائه‌شده درزمینهٔ اجاره خودرو در فرودگاه در طیف وسیعی نظیر

    اجاره خودرو بدون راننده در فرودگاه مهرآباد

    اجاره خودرو با راننده در فرودگاه مهرآباد

    ترانسفر فرودگاه مهرآباد

    اجاره ون در فرودگاه

تحویل خودرو در فرودگاه

تحویل خودرو در فرودگاه در کمتر از یک ساعت بوده که می‌توانید دریکی از سالن‌های خروجی فرودگاه به خواسته خود تحویل بگیرید. شرکت انتخاب گسترده‌ای را از خودروهای روز تا ون‌های کرایه‌ای را در اختیار مشتریان خود قرار داده است. به ناوگان اجاره اتومبیل ما در فرودگاه نگاهی بیندازید و ماشین کرایه‌ای مناسبی را انتخاب کنید.

ترانسفر فرودگاه مهرآباد

ترانسفر فرودگاهی به معنای جابه‌جایی مسافر از فرودگاه به محل اقامت یا هتل با وسیله نقلیه است. ترانسفر خدماتی است که برای رفع دغدغه مسیریابی مسافر، سردرگمی و پیشگیری از اتلاف زمان عرضه می‌شود. ترانسفر فرودگاهی از فرودگاه به هتل و از هتل به فرودگاه به مسافران و گردشگران خدمات می‌دهد. خودرو انتخابی شما با راننده در زمان مشخص شده برای جابه جایی خواهد امد. هزینه ترانسفر در لیست قیمت خودروهای با راننده موجود می باشد که می توانید مشاهده و خودرو مورد نیازتان را اجاره کنید.

اجاره ون فرودگاه مهرآباد

ون های اجاره ای برای فرودگاه مهر آباد در مدل های مختلف موجود می باشد. اجاره ون فرودگاهی همراه با راننده اجاره داده می شوند. رانندگان ون های ما افرادی مجرب و مسلط به امور تشریفات و زبان انگلیسی می باشند. برای اجاره ون فرودگاهی نیازی به هیچ نوع مدرک ندارد. ون ها با ظرفیت های مختلف آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد.

اجاره خودرو در فرودگاه مهرآباد

منطقه ای که هم اکنون فرودگاه بین المللی مهرآباد در آن قرار دارد، در زمان قاجار روستایی بوده است که مهرآباد (حسین آباد) نام داشته است. جالب است بدانید به دلیل اینکه بعدها این منطقه را به عنوان مهریه به عصمت الدوله دختر ناصرالدین شاه داده شده است، نام مهرآباد برای آن انتخاب شده است.در بهمن ماه سال ۱۳۰۴ اولین شرکت هواپیمایی در ایران به وجود آمد. این هواپیمایی آلمانی که یونکرس نام داشت به صورت انحصاری فعالیت می کرد.

بعد از سالها، ایران گامی بزرگتر به سمت صنعت هوایی کشور برداشت و پس از تاسیس باشگاه خلبانی و وارد کردن ۲۰ عدد هواپیما، سرانجام در سال ۱۳۱۷ فرودگاه بین المللی مهرآباد امروزی تاسیس شد. اما فعالیت ایران در صنعت هوایی متوقف نشد و در سال ۱۳۲۵ تعدادی از خلبان های نیروی هوایی آمریکا به ایران اعزام شدند تا نیروی هوایی ایران توانست سرانجام در سال ۱۳۲۸ در مهرآباد شروع به پرواز کنند. در سال تاسیس فرودگاه مهرآباد هیچکدام از کشورهای حوزه خاورمیانه به جز ایران چنین فرودگاه بزرگی نداشتند. فرودگاه مهرآباد بزرگترین و مهمترین فرودگاه کشور به شمار می رفت که تمام پروازهای بین المللی ایران در آن انجام می شد، حتی با اینکه امروزه دیگر پروازهای بین المللی در آن صورت نمی گیرد، این فرودگاه تنها میزبان پروازهای داخلی بسیاری در بین شهرهای ایران و برخی پروازهای زیارتی است.

فرودگاه مهرآباد دارای 6 ترمینال هست که هر کدوم از این ترمینالها مربوط به پروازها و شرکتهای هواپیمایی متفاوت می باشد. همچنین دارای پارکینگ های طبقاتی و همسطح نیز می باشد که هر پارکینگ جداگانه مربوط به ترمینال خاص خود هست. همچنین سوئیچ ایران اولین و تنها ترین شرکت اجاره خودرو در ایران است که دارای دو ایستگاه در فرودگاه مهرآباد می باشد. شما می‌توانید در کوتاه‌ترین زمان خودروی موردنیاز خودتان را در این ایستگاهها دریافت نمایید.

نحوه اجاره خودرو در فرودگاه مهرآباد

سوئیچ با گستردگی و استقرار ایستگاه‌ های ثابت در فرودگاه مهرآباد و دیگر شهرهای ایران، در راستای جلب رضایت مشتریان با ارائه طیف وسیعی از خودروها در کلاس اقتصادی تا لوکس خدمات اجاره خودرو بدون راننده، با راننده و ترانسفر به مشتریان ‌عرضه می نماید.

محدودیت کیلومتر برای افرادی که در ایران ساکن هستند و یا مقیم خارج از ایران هستند در هر روز 300 کیلومتراست که با پرداخت مبلغی اضافه می توانید بدون محدودیت خودرو خود را دریافت کنید.

در صورت بروز هر گونه خسارت و یا تصادف در هر کجای ایران که باشید همکاران ما در بخش تعمیرات و نگهداری پشتیبان شما خواهند بود.

تمامی جرائم راهنمایی و رانندگی  توسط همکاران ما در بخش جرائم  پرداخت و از ودیعه جریمه شما کسر خواهد شد.

 پس از ارائه مدارک مورد نیاز که توسط همکاران ما به شما اعلام می شود به راحتی می‌توانید خودرو خود را رزرو کنید و آن را در هر کدام از ایستگاه‌های مورد نظر خود در ایران دریافت کنید.

همچنین خدمات خود را به‌صورت ۲۴ ساعته و با هدف پاسخگویی سریع، در اولویت قرار دادن رضایت مشتریان و فراهم کردن کلیه نیاز آن‌ها ارائه می دهد.

مدارک مورد نیاز برای اجاره خودرو در فرودگاه مهرآباد

مشتریانی که برای اجاره ماشین بدون راننده در فرودگاه مهراباد اقدام می‌کند، حداقل باید بیست سال سن داشته باشد‌. داشتن گواهینامه رانندگی معتبر با حداقل شش ماه اعتبار یکی از مدارک بسیار مهم برای اجاره خودرو به شمار می‌رود.در واقع به کسی تمام مدارک مورد نیاز را به غیر از گواهینامه داشته باشد، خودرویی اجاره داده نخواهد شد.

مدارک شناسایی مورد نیاز نیز شامل کارت ملی یا شناسنامه است. ارائه سند ملکی یا اجاره نامه، ارائه سفته یا چک بانکی به میزان بیست درصد از قیمت روز خودروی اجاره‌ای و … مدارک دیگری هستند که شهروندان تهرانی باید به مجموعه ما تحویل دهند. شهروندان غیر تهرانی نیز باید گواهینامه، کارت شناسایی ملی، چک یا سفته به میزان بیست درصد از قیمت روز خودرو، ودیعه نقدی و مبلغ اجاره خودرو را بر اساس تعداد روزهای اجاره ماشین در فرودگاه مهراباد  تحویل دهند.

مدارک مورد نیاز برای کارمندان دولتی و نظامی شامل کارت شناسایی، گرفتن گواهی عادی اشتغال به کار از محل خدمت، چک کارمندی به مقدار بیست درصد از قیمت روز ماشین می‌باشد. از توریست‌های خارجی بالای بیست سال که قصد اجاره خودرو در فرودگاه مهراباد دارند گواهینامه رانندگی، اصل پاسپورت یا ویزا، بلیط برگشت، ودیعه نقدی یا دیپوزیت دریافت می‌شود‌. پس از ارائه مدارک می‌توانید نسبت به رزرو خودرو اقدام کنید. برای رزرو خودرو ابتدا باید خودروی مورد نظر خود را انتخاب کرده و تعداد روزهای اجاره را با تاریخ روز دریافت و تاریخ روز تحویل مشخص کنید. در مرحله بعدی از بین اجاره ماشین بدون راننده در فرودگاه مهراباد  یا اجاره ماشین با راننده در فرودگاه مهراباد  یک مورد را انتخاب کنید.