اجتماعیمعرفی کسب و کار

آموزش تزیین خانه برای تولد همسر

تزیین میز تولد همسر را چگونه انجام دهیم؟

اگر شما هم برای خرید کادو تولد همسر سورپرایز کردن همسر خود در روز تولدش دنبال ایده های زیبا، ساده و عاشقانه هستنید بد نیست نگاهی به این نوشته و ۵۰ عکس و ایده برای تزیین میز تولد همسر بیاندازید بعد از دیدن این تصاویر متوجه خواهید شد که برای تزیین جشن تولد عشقاتان لازم نیست هزینه های عجیب و غریبی بکنید بلکه کافی ست با کمی سلیقه یک جشن تولد ساده و عاشقانه دو نفره برگزار کنید با ما همراه شوید تا بیشتر در این مورد با هم صحبت کنیم .

این روز ها یا تزیین تولد با یک عبارت ثابت همراه شده و آن ” تم تولد ” است . اینطوری که یک طرح یک شخصیت ، یک یا چند رنگ ، یک تیم فوتبال یا هر چی انتخاب میکنید و بعد زمین و زمان را از کیک و بادکنک و ظرف و ظروف و لباس ها به اون شکل درمیاری . تا اینجاش که تابلوئه یه جور جو زدگی افراطی وجود داره که متاسفانه یه بخشی از فرهنگ ما ایرانی ها شده . این که هیچ معقوله ای رو رها نمیکنیم تا گندش در بیاد.

تم و نحوه تزیینات تولد همسرم

تم تولد مردانه و تم جشن و … هم از این جمله است . ولی خوب تم بد ولی سلیقه که بد نیست . شما به هر حال قراره برای تولد عزیزانتون خونه تزیین کنید ، بادکنک و ریسه بزندی کیک و ظرف – حالا یک بار مصرف یا عادی-  تهیه کنید ، کادو بگیرید و غیره غیره .

بد نیست که تلاشتون رو بکنید یک هارمونی رنگ و طرح داشته باشه همه اینا ، حالا نه این که خودکشی کنید که همه چیز عین عین هم باشه ولی بد نیست مثلا همه شون از ۲-۳ تا رنگ انتخاب بشه اینطوری وقتی کنار هم قرار میگیره منظره زیبا تری داره و البته نشانه توجهی هست که شما به کسی که براش تول گرفتید – مثلا همسرتون – دارید.

خوب این از تم تولد که راجع بهش با هم حرف زدیم . اما در مورد تولد همسر و عشقتون یه چیزی که مطمئنا قضیه رو متفاوت میکنه احساسات عاشقانه و رمانتیکیه که شما به هم دارید و البته مسلما دوست دارید همه اینا رو تو تزیینات خونه و کیک و کادویی که تهیه میکنید به همسرتون نشون بدین ، و خوب وقتی صحبت از عشق میشه پای چند تا نماد وسط میاد مثل گل و شمع و … بنابراین نه در حد افراط و عجیب غریب اما در حد عادی میتونید با استفاده از گل و شمع در کنار بادکنک و ریسه و … میز تولد همسرتون را متفاوت از تولد های معمولی مثل تولد بچه ها بکنید .

مطمئنا انقدا که خانما این چیزا ( منظورم گل و شمع و تابلو عشق و چیزای رومانتیکه ) اهمیت میدن آقایون نمیدن و شاید اصلا به روی خودشون نیارن حتی تر این که شاید یکم غر بزنن ولی خودشون رو لوس کنن اما به گمانم ته دلشون از این ابراز محبت عاشقانه حتی تا سال ها بعد از ازدوج و بچه دار خوشحال میشن .

آدما سلیقه ها و روحیات مختلفی دارن ، همه یه جور مشخص خوشحال نمیشن ، چیزی که ممکنه یک نفر رو حسابی خوشحال و ذوق زده کنه ممکنه برای یکی دیگه اصلا خوشایند نباشه هیچ آزار دهنده هم باشه . آقایون هم همینطورن . مثلا اگر در سال های اول زندگی هستید و میخواید برای همسرتون تولدی بگیرید که خوشحال بشه باید به سلیقه و روحیه همسرتون توجه کنید تا خودتون .

مثلا به نظرم اغلب مردا از شلوغی و ریخت و پاش یک عالمه مهمون در روز تولدشون خوشحال نشن – هرچند ممکنه برعکس باشه – بنابراین بهتره به جای این که کلی مهمون دعوت کنید و کلی هزینه کنید که خونه تون را رنگ یه تم مشخص تزیین کنید ، از دست و پا بیافتید و ده جور غذا و فینگر فود تولد آماده کنید که مثلا همسرتون خوشحال بشه شاید بهتره یه میز تولد همسری رو با ساده ترین وسایل تزیین کنید ، با تعداد شمع و گل ، بالبینگ چهره و یک کیک با یک نوشته صمیمانه روش و یک کادو که در حد وسعتون باشه .و البته مقدار بی نهایتی از عشق خالصانه که به او دارید .

اگر همه چیز هایی که در بالا گفتم مورد تایید شما نیست و دوست دارید یک جشن تولد پر خرج و تم دار و خاص برگزار کنید بهتر است برای تزیین به المان های مردانه مثل چیزهایی که الان بابت شده ( مثل تم سیبیل ، تم عینک و سیبیل ، تم کراوات ، تم پاپیون مردانه ) و در مورد انتخاب رنگ تم های سنگین رنگی تر (مثل تم سیاه و سفید مردانه ، تم قرمز مشکی مردانه ، تم سرمه ای طلایی و …) را به عنوان تم رنگی تولد همسرتان انتخاب کنید و بقیه چیز ها با این رنگ و طرح ها ست کنید . اینطری حداقل یک تم بزگسال انتخاب کرده اید و جشن تولد با مراسم تولد و دندونی بچه ها یک فرقی پیدا کرده است .

من یکی عاشق این بادکنک های عددی بزرگ برای جشن تولد هستم به شرطی که تولد خودم نباشد که و مرا یاد گذر سریع عمر و پیر شدن نیاندازد . اما از شوخی گذشته این بادکنک های عددی گنده ئ تزینات میز تولد با آن میتواند باعث شود که عکس های تولد تان از هم متمایز شده و با نگاه کردن عکس های تولد سال های مختلف کلی خاطره از تولد ۲۰ سالگی ، تولد ۳۰ سالگی و تولد ۴۰ سالگی در شما زنده شود . میتوانید باکند ها و ریسه ها و گل کاغذی ها ی تزیین جشن تولد را با رنگ این بادکنک سن تولد ست کنید یا برعکس !

همانطور که میدانید این روز ها با کوچک و کوچتر شدن خانه ها شاید امکان برگزاری جشن ها و دور همی هایی مثل تولد کمتر میسر باشد در این صورت میتوانید از کافه ها و رستوران هایی که این امکان را دارند و حتی خودشان تزیین و درست کردن کیک و پذیرایی از مهمان را به عهده میگیرند اینطوری بار سنگینی از روی دوش شما برداشته خواهد شد ، البته در مورد هزینه ها باید قبل از تولد خوب تحقیق کنید .

  1. می تونید از در خونه ک وارد میشن فلش بزنید و راهنماییش کنید به محل جشن…رو فلش ها متن بنویسید دورش قلب بذارید…
  2. میتونید هدیه بگیرید و بفرستید محل کار ش که غافلگیر بشه.
  3. میتویند دوستاش رو دعوت کنید بدون اطلاع خودش که وقتی اومد غافلگیر بشه .
  4. عکساشو ببرید چاپ کنن بچسبونید به یخچال یا در و دیوار یا ریسه بکشید روی دیورا و عکس ها رو با گیره چوبی بهش آویزون کنید .
  5. می تونید یه جعبه درست کنید و به سن شوهرتون دلیل دوست داشتن بنویسید و تو جعبه بذارید مثلا ۲۷ دلیل برا دوست داشتنت.
  6. میتونید باندو رقص نور اجاره کنید و بعد خانواده و ها دوستان رو جمع کنید و یه شب دور هم شاد باشید .
  7. میتونید یه روز قبلش وقتی شب شد و همسرتون خوابید پاشید رو میزو تزیین کنید و کادوش رو بذارید روی میز که وقتی صحب بیدار میشه و میبینه خوشحال بشه .
  8. میتونید اتاق خواب رو تزیین کنید و لباس هایی که دوست دارد در شب تولدش بپوشید.
  9. سورپرایز کردن همسر در روز تولد
  10. میتونید تو رستوران یه میز رزرو کنید و با گل و بادکنک بدید براتون تزیین کنند بعد یه نامه بفرستید محل کار همسرتون و برای شام رسما دعوتش کنید اونجا
  11. میتونید از جلوی در شمع بچینید تا جلوی میز و که کیک و کادو ورو روش تزیین کردید .
  12. میتونید با شمع و گل یه قلب بزرگ روی میز تولد درست کنید و رو زمین البته اگه سرامیکه  باشمع بنویسید تولدت مبارک.
  13. میتونید خونه رو بادکنک آرایی کنید ، و با شمع و ریسه چراغونیش کنید و بعد چراغ های خونه رو خاموش کنید تا وقتی اومد و در رو باز کرد ذوق زده بشه
  14. میتونید یه میز شام تولد مفصل با غذاهایی که دوست داره یا انواع فینگر فود و خوراکی براش بچینید . اگه همسر شکمویی دارید حتما خوشحال میشه بخصوص که کادو رو همون جا سر شام بهش بدید . بعد از شام با کیک و چای با هم خوش باشید
  15. میتونید تو ی کافه هایی که تولد میگیرن Vip رزرو کنید و با کلی بادکنک و گلبرگ و شمع اونجا را تزیین کنید و دوستان همسرتون رو دعوت کنید چون بعد از ازدوج معمولا رابطه مردان به دوستانشان کمتر میشود حتما از دیدن همه آنها کنار هم خوشحال خواهند شد.
  16. عکس همسرتان را روی پازل بزرگ یا تی شرت یا روی لیوان چاپ کنید و یک هدیه خاص و منحصر بفرد در شب تولدش به او بدهید .

ایده های جذاب تزیین خانه برای تولد شوهر

اگر تولد همسرتان نزدیک است و نمیدانید برای تولد شوهرتان چگونه او را سورپرایز کنید، این مطلب را بخوانید تا روشهای تزیین خانه در تولد شوهر را یاد بگیرید. تاریخ تولد انسان‌ها از جمله روزهای خاص و شیرین در زندگی همه ما است. این تاریخ‌ها معمولا برای ابراز علاقه به عزیزان بهترین زمان است.

با برگزاری جشن تولد و تزیین تولد ساده، می‌توانید اطرافیان را شاد کنید و خاطره خوشی برای آن‌ها ایجاد کنید. تزیین خانه برای تولد شوهر نیز، یکی از همین کارهای مهم و ماندگار است.  تزیین خانه برای تولد شوهر ساده موجب می‌شود تا شب شیرینی را درکنار همسرتان داشته باشید؛ ضمن این‌که عشق و علاقه‌تان را با همین کار به او یادآوری کرده اید و این کار بهترین اقدام در زندگی زناشویی است.

چگونه برای تزیین میز تولد ساده اقدام کنید؟ انواع مدل کیک تولد عاشقانه برای شوهر چیست؟ تم تولد مردانه لاکچری چگونه است؟ در ادامه ضمن پاسخ به این سوالات، بهترین ایده های عاشقانه برای تولد همسر را بررسی میکنیم. پس تا پایان همراه ما باشید.

چگونه برای تزیین میز تولد ساده اقدام کنید؟

یکی از بخش‌های مهم در تزیین تولد، فراهم کردن میز مناسب و زیبا جهت قراردادن کیک، هدایا و تزیین محل اصلی تولد است. معمولا بعد از مشخص شدن تم تولد مردانه ساده و شیک، باید میز مناسبی را انتخاب کنید و آن را تزیین کنید. برای تزیین میز تولد ساده و کم هزینه، باید خلاقیت به خرج دهید. تزیین میز تولد ساده با استفاده از گل، شمع و بادکنک از رایج‌ترین و آسان‌ترین روش‌های تزیین میز تولد همسر است. در ادامه نمونه‌هایی از تزیین میز تولد را باهم می‌بینیم. شما با ساده‌ترین لوازم مثل تزیین میز تولد با گل و شمع، می‌توانید میز جذابی بسازید.

تم تولد مردانه لاکچری چگونه است؟

زمانی که صحبت از دکوراسیون تولد و تم تولد مردانه می‌شود، در ذهن اکثر ما تم تولد مردانه مشکی طلایی یا تم تولد مردانه قرمز تجسم می‌شود. اما جالب است بدانید که در ایده های عاشقانه برای تولد همسر، لازم است به علایق همسرتان مراجعه کنید و تم تولد عاشقانه‌ای را با علایق او تلفیق کنید.

درواقع،  شما باید در تزیین خانه برای سورپرایز همسرتان، علایق او را بشناسید و تم تولد مردانه لاکچری بچینید. برای مثال شناخت تیم فوتبال موردعلاقه یا برند موردعلاقه در لوازم تکنولوژی یکی به شما کمک می‌کند تا ضمن گل آرایی میز تولد و قرار دادن ساعت ست در آن، از المان‌های موردعلاقه همسرتان نیز استفاده کنید.

انواع مدل کیک تولد عاشقانه برای شوهر چیست؟

کیک تولد از بدیهیات هر تولدی است. یکی از راههای سورپرایز تولد همسر،  سفارش کیک تولد مناسب با سلیقه او است. شما می‌توانید با ایده از تزیین تولد مردانه  و مشاهده کیک‌های تولدی، یک کیک مناسب سفارش دهید. برای سفارش کیک نیز، باید به تم جشن تولد و علایق همسرتان توجه کنید.

برای مثال، بهترین مدل کیک برای همسری که عاشق ورزش اسکی است، دیزاینی متناسب با برف و لوازم اسکی است. در ادامه با مشاهده عکس کیک تولد همسر مرد می‌توانید ایده‌های خوبی برداشت کنید. کیک تولد مردانه معمولا صورتی و قرمز نیست! هرچند همه‌چیز به سلیقه خودتان بستگی دارد. سعی کنید برای نوشته روی کیک تولد شوهر، خلاقیت به خرج دهید و حسابی او را سورپرایز کنید.

یکی از هیجان‌انگیزترین و رمانتیک‌ترین ایده برای جشن تولد دو نفره، تزیین خانه و اتاق خواب است. شما می‌توانید با تزیین تخت برای تولد، همسرتان را هیجان‌زده کنید و خاطره شیرینی در ذهن او ایجاد کنید. برای این‌کار کافی است برای تزیین با شمع وارمر، تعدادی شمع بخرید و در نقاط مختلف اتاق خواب قراردهید. تزیین میز میوه تولد به همراه کیک تولد همسر و متن تولد همسر، می‌تواند ترکیب جذابی در اتاق خواب ایجاد کند.

ایده تولد دوست پسر

قطعا اگر هنوز به مراحل ازدواج نرسیده باشید، باید از ایده تولد دو نفره در کافه یا تزیین تولد در پارک استفاده کنید. یادتان باشد که با همین امکانات نیز، می‌توانید تم تولد مردانه را در کافه یا پارک ایجاد کنید و یک تولد خاطره انگیز و عاشقانه بگیرید. ایده تولد دو نفره ساده معمولا با کمک همین ریزه‌کاری‌ها و تزیینات ساده، فوق‌العاده می‌شود.

خلاصه مطلب

سوال بسیاری از خانم‌ها در اینستاگرام تشیفینو همین است که “تولد شوهرم چیکار کنم؟” بهتر است بدانید که برای تولد همسرتان، کافی است همه چیز را به خوبی و مهربانی برگزار کنید. ساعتی در کنار هم باشید و با خوردن کیک و شام، شب زیبای تولد را تکمیل کنید. تهیه هدیه براساس شرایط اقتصادی هر فرد، متفاوت است. سعی کنید علایق همسرتان را کشف کنید و با ساده‌ترین هدایا او را شگفت زده کنید.