استانی

جاده سلامت مازندران در ساری احداث می‌شود

بر اساس ماه نیوز مازندران ، تلاش های ساری پالیکا در منطقه جنگلی سوکا تپه منجر به کششی 1.5 کیلومتری با تمرکز بر سلامتی و ارتقا vital نشاط اجتماعی و ظرفیت حیاتی برای معرفی جاذبه های گردشگری در سال 2022 شده است. فاز اول مسیر طولانی سلامتی در حال انجام است.

پروژه سرگرمی – گردشگری Scottyp با مساحت 1092 هکتار در ضلع جنوبی شهر ساری ، پروژه مهمی است که ساری پالیکا تلاش می کند از طریق ساخت و ساز محیطی امن ، امن و تازه را برای همه شهروندان خود فراهم کند. مزایا را ارتقا دهید.

تمرکز بر نشاط اجتماعی و به حداقل رساندن آسیب های اجتماعی از رویکردهای مهم مدیریت شهری است و در راستای این رویکرد ، ساخت 1.5 کیلومتر از جاده های بهداشت در دستور کار قرار گرفته است.

به گفته ساری سلمان ابوالقاسمی ، رئیس دژخیمان سازمان منظر و فضای سبز شهرداری ساری ، با اجرای پروژه جاده سلامت ، محیط مناسبی برای بهره مندی همه شهروندان از خدمات مختلف این پروژه فراهم می شود. در ارتقا health سلامت و نشاط اجتماعی.

وی افزود: ایستگاه هایی مطابق برنامه در جاده ایمن راه اندازی می شود تا شهروندان پیاده روی در این جاده از امکانات آن بهره مند شوند.

با توجه به انتخاب ساری به عنوان پایتخت گردشگری کشورهای ECO در سال 2022 ، احداث جاده بهداشتی در این منطقه جنگلی با چشم اندازی زیبا از جنگل می تواند پتانسیل مهمی برای میزبانی این رویداد مهم و جذب گردشگر و همچنین تحولات مثبت باشد. منطقه سبز در شمال کشور است.

48