عمومیمعرفی کسب و کار

لیست قیمت دوربین هایک ویژن از منبع دست‌اول واردات دوربین

لیست قیمت دوربین هایک ویژن حاوی کلیه محصولاتی خواهد بود که کاربر می تواند مشخصات و قیمت آن ها را ببیند و به صلاح­دید خود یکی را انتخاب کند. کمپانی هایک ویژن به عنوان برترین تولید کننده دوربین مداربسته شناخته می شود و محصولات این شرکت پرفروش­ترین محصولات به شمار می روند.

برای خرید دوربین مداربسته هایک ویژن Turbo HD می توانید از سایت فرادید اقدام کنید.

کمپانی هایک ویژن یک شرکت چینی بنام است که در ابتدا و در سال 2001 خط تولید دوربین های مداربسته و دستگاه های ضبط کننده را راه اندازی کرده و رفته رفته محصولاتی متناسب با نیاز کاربران تولید نموده است، محصولاتی با کیفیت که تواسته اند سهم بزرگی از فروش بازار تجیهزات نظارتی و امنیتی را به خود اختصاص دهند.

این شرکت از سال 2015 به عنوان پرفروش ترین برند دوربین مداربسته در دنیا معرفی شده است. این به معنای این است که کاربران در کل دنیا از محصولات هایک ویژن رضایت دارند و محصولی خریداری می کنند که کیفیت و کارایی آن ثابت شده باشد.

دانلود لیست قیمت دوربین هایک ویژن

با توجه به این که شبکه اینترنت تقریبا در دسترس بسیاری از مردم است و آن ها به راحتی می توانند به این شبکه بزرگ متصل شوند، بنابراین دسترسی به لیست قیمت دوربین هایک ویژن و سایر مواردی که کاربر به آن ها نیاز دارد، چندان سخت به نظر نمی رسد.

اگر شرکت معتبری در این زمینه سراغ دارید، می توانید لیست قیمت دوربین هایک ویژن را در آن مشاهده کنید یا با برقراری تماس تلفنی لیست را از طریق شبکه های اجتماعی در اختیار داشته باشید، در غیر این صورت می توانید با تایپ لیست قیمت دوربین هایک ویژن در موتورهای جست و جو به راحتی آب خوردن به لیست مورد نظر دسترسی پیدا کنید.

مسئله ای که در مورد دانلود لیست قیمت دوربین هایک ویژن مهم است، منبع دانلود می باشد. به عنوان مثال شاید لیست قیمت را از سایتی دانلود کنید که نام و نشان درستی نداشته باشد و با هدف کلاهبرداری یا سودجویی نسبت به ارائه لیست اقدام کرده باشد. پس از دانلود با مقایسه چند لیست قیمت دوربین هایک ویژن می توانید به صحت قیمت و اطلاعات درج شده پی ببرید.

توصیه می شود لیست قیمت دوربین هایک ویژن را از سایت هایک ویژن یا سایت فرادید دانلود کنید.

راهنمای خواندن لیست قیمت دوربین هایک ویژن

مهم ترین موردی که در لیست قیمت دوربین هایک ویژن نوع Turbo HD مشخص می شود، پارت نامبر دوربین یا به اصطلاح شناسه دوربین مداربسته است که خود پارت نامبر می تواند گویای بعضی از امکانات مهم دوربین مداربسته باشد. شکل بدنه دوربین مداربسته  با عبارت Camera Type برای کاربر توضیح داده می شود. دوربین های مداربسته از نظر شکل ظاهری در دسته بندی دوربین دام، بولت، اسپید دام و … قرار می گیرند.

سنسور دوربین مداربسته یا Imaging Sensor اطلاعات سنسور دوربین را در اختیار کاربر قرار می دهد. سنسورها معمولا در دو نوع CCD و CMOS موجود هستند و وظیفه دریافت نور و تبدیل آن به سیگنال الکتریکی را بر عهده دارند.

لنز دوربین مداربسته یکی از مشخصه های بسیار مهم در کلیه انواع دوربین می باشد که نوع لنز و قابلیت های آن را مشخص می کند. لنزهای ثابت با عبارت Fixed Lens معرفی می شوند و عبارت Varifocal معرف لنزهای متغیر است. فاصله کانونی که لنز می تواند ارائه دهد با اعداد مشخص می شود. لنزهای ثابت در فاصله های کانونی 2.8، 3.6، 6،8 میلی متر و … یافت می شوند و فاصله های کانونی در مورد لنزهای متغیر به این شکل است: 12-2.8 میلی متر یا 120-4 میلی متر و ….

زاویه دید دوربین مداربسته در لیست قیمت دوربین هایک ویژن با عبارت Viewing Angle نشان داده می شود. زاویه دید دوربین به نوع لنز آن وابسته است. قابلیت دید در شب دوربین را نیز می توانید با عبارت IR Range مشاهده نمایید. دید در شب دوربین مداربسته با عبارت IR نشان داده می شود. تکنولوژی Exir برای ثبت و ضبط تصاویر با کیفیت در شب کاربرد دارد و تکنولوژی ColorVu گویای این است که کاربر می تواند در هنگام شب نیز تصاویر رنگی در اختیار داشته باشد.

استاندارد حفاظتی یا IP Standard نیز نشان دهنده میزان مقاومت دوربین مداربسته در برابر عواملی مانند باد و باران است. جنس بدنه دوربین ها معمولا از پلاستیک یا فلز یا ترکیبی از این دو می باشد که کاربر می تواند با توجه به نوع کاربری و محل نصب دوربین یکی را انتخاب کند.

برای محیط هایی که اختلاف سطح نور در آن ها بسیار زیاد است، مثلا تصویر به شدت تیره یا به شدت روشن است، قابلیت WDR می تواند به عنوان مصلح عمل کرده و اختلاف سطح نور را از بین ببرد و تصویری با کیفیت تر در اختیار کاربر قرار دهد.

لیست قیمت دوربین تحت شبکه هایک ویژن

لیست قیمت دوربین هایک ویژن که دوربین های مداربسته تحت شبکه یا IP هایک ویژن را معرفی می کند، شامل محصولاتی است که تکنولوژی آن ها در مقایسه با دوربین های Turbo HD پیشرفته تر است و البته قیمت آن ها نیز بالاتر می باشد.

در این لیست قیمت دوربین هایک ویژن نیز پارت نامبر، شناسه محصول را معرفی می کند. و Camera Type نیز نشان دهنده نوع دوربین مداربسته، دوربین دام، بولت، باکس و … می باشد.

در لیست قیمت دوربین هایک ویژن که مختص دوربین های مداربسته تحت شبکه است، عبارت Network Standard به استانداردهای شبکه دوربین اشاره دارد. این استانداردها شامل CGI، PSIA، ONVIF و … است که هر یک نشان می دهند دوربین های مداربسته با برندهای مختلف با یکدیگر سازگاری دارند.

قابلیت پشتیبانی از کارت SD این امکان را برای کاربر فراهم می کند تا بتواند تصاویر را به صورت محلی و در خود دوربین مداربسته ذخیره کند. در این حالت اگر دستگاه ضبط کننده به هر دلیلی امکان ذخیره تصاویر را نداشته باشد، دوربین می تواند تصاویر را در کارت SD ذخیره کند که این قابلیت با عبارت SD Card Support نشان داده می شود.

Microphone Support نیز گویای این است که دوربین مداربسته از میکروفون داخلی بهره می برد یا خیر. اگر درون دوربین میکروفون تعبیه شده باشد، می تواند صدای محیط را نیز علاوه بر تصاویر ضبط کند.

عبارت WIFI در مورد دوربین های مداربسته IP هایک ویژن به این مسئله اشاره دارد که دوربین می تواند از طریق WIFI به دستگاه ضبط کننده NVR متصل شود. این قابلیت اکثرا در مورد دوربین های بیبی کم (BABYCAM) صدق می کند.

عبارت Power Supply نیز نشان می دهد که دوربین از چه طریقی می تواند انرژی مورد نیاز خود را تامین کند. دوربین های مداربسته تحت شبکه یا از آداپتور برای تامین برق مورد نیاز خود استفاده می کنند و یا از طریق قابلیت POE امکان انتقال جریان برق توسط کابل شبکه که حامل داده های ویدئویی است، فراهم می شود.

عبارت سایر مشخصات یا Other Features نیز مشخصاتی به جز موارد ذکر شده یا بهتر است بگوییم مشخصات جزیی تر را در اختیار کاربر قرار دهد.

در نهایت می توانید با مشاهده مشخصات و قیمت هر یک از محصولات در لیست قیمت دوربین هایک ویژن، دوربین مداربسته مورد نظر خود را انتخاب کنید. برای کسانی که محدودیت بودجه ندارند، دوربین های مداربسته تحت شبکه هایک ویژن گزینه مناسب تری هستند، چون قابلیت های بهتر و بیشتری را فراهم می کنند. البته کیفیتی که دوربین های Turbo HD در اختیار کاربر قرار می دهند به نسبت قیمت مناسبی که دارند، ایده آل است.