اجتماعیمعرفی کسب و کار

معرفی بهترین و بی نظیرترین پارک های تهران

تفریح و گشت و گذار همواره نباید سفری به شهر های دور و دراز باشد. گاهی می توان به نزدیک ترین پارک ها و بوستان های جنگلی به صورت دسته جمعی مراجعه کرد و لحظات بسیار شاد و زیبایی را در کنار یکدیگر رقم زد. تهران یکی از بزرگ ترین شهر های کشورمان است که در خود بهترین و پیشرفته ترین پارک ها را جا داده است. شلوغی تهران ایجاب می کند برای یک ساعت ام که شده سری به پارک های این شهر بزنید. پیشنهاد می کنیم حتی برای اواخر هفته در کنار خانواده یک پیک نیک جذاب و به یادماندنی را تجربه کنید.

برای این کار لازم است حتما شناخت کافی را نسبت به پارک های تهران داشته باشید. به راستی بهترین پارک های تهران کدامند؟ در این مطلب قصد داریم بهترین پارک های تهران را به شما معرفی کنیم. البته شما می توانید با اجاره آپارتمان مبله در تهران به راحتی شرایط اقامت در این شهر را برای خود فراهم کنید. پیشنهاد می کنیم تا انتهای این مطلب با ما همراه باشید تا برخی از بهترین پارک های تهران را بشناسید.

پارک دانشجو

 پارک دانشجو یکی از بهترین پارک های تهران است که قصد داریم به شما معرفی کنیم.این پارک نه تنها یک مجموعه بسیار عالی برای تفریح و سرگرمی است بلکه اکنون از آن به عنوان یک مجموعه فرهنگی نیز عنوان می شود. پارک دانشجو یک محیط فرهنگی بسیار جذاب دارد که دید هر بیننده ای را به خود جلب می کند. شاید نام پارک دانشجو برای افرادی که قبل از انقلاب اسلامی زندگی می کرده اند چندان آشنا نباشد چرا که این پارک در قبل از انقلاب اسلامی به عنوان بوستان پهلوی شناخته میشد.

از نظر وسعت می توان پارک دانشجو را به عنوان یکی از بزرگترین پارک های کشورمان معرفی کرد. این پارک با داشتن مساحتی بیش از 3 هزار متری توانسته در خود سالن تئاتر، کتابخانه دانشجو،زمین بازی کودکان، بوفه های مختلف و رنگارنگ و سرویس بهداشتی بسیار تمیز را در خود جای داده است. برای اینکه به همراه خانواده سری به پارک دانشجو بزنید باید به طرف چهار راه ولیعصر بروید. پارک دانشجو در تقاطع خیابان ولیعصر و خیابان انقلاب قرار گرفته است. یکی دیگر از شهرهایی که پارک دانشجو دارد شهر رشت است. برای اسکان در این شهر بی نظیر اجاره آپارتمان مبله در رشت را توصیه می کنیم.

پارک هنرمندان

اگر قرار به معرفی یکی از قدیمی ترین پارک های تهران باشد باید حتما به پارک هنرمندان اشاره کنیم. پارک هنرمندان یکی از با سابقه ترین پارک های کشورمان است که قدمت آن حتی از دوران حکومت پهلوی نیز فراتر می رود. پارک هنرمندان که قدمت آن به دوران قاجار می رسد، در سال 1375 بود که به مالکیت شهرداری تهران درآمد. شاید جالب باشد بدانید پارک هنرمندان در گذشته جزو اراضی یکی از شاهزادگان قاجار بوده است و این شهزاده از آن به عنوان محلی برای تفریحات خود استفاده می کرده است.

یکی از نکات و ویژگی های مثبتی که پارک هنرمندان دارد، دسترسی بسیار عالی به آن است. با توجه  به اینکه پارک هنرمندان در مرکز تهران واقع شده است شما میتوانید خیلی راحت به آن دسترسی داشته باشید. پارک هنرمندان در خیابان ایران شهر قرار گرفته است. در طول سال رویداد های مختلفی در این پارک برگزار می شود. اجرای تئاتر، موسیقی زنده، گروه های هنری و مواردی از این قبیل از جمله رویداد هایی است که در طول سال در پارک هنرمندان برگزار می شود. این را نیز اضافه کنیم که پارک هنرمندان یکی از پاتوق های اصلی بازیگران و خوانندگان کشورمان می باشد.

پارک چیتگر

افرادی که ک پارک جنگلی و بسیار سر سبز را برای تفریحات و دورهمی های خود انتخاب می کنند باید سری به پارک چیتگر بزنند. پیکچر یکی از قشنگ ترین پارک های تهران است که می توانید برای پیک نیک های خانوادگی و یا دورهمی های دوستانه خود انتخاب کنید. پارک چیتگر به خاطر موقعیت جغرافیایی که دارد یکی از بهترین پارک های تهران برای گشت و گذار است. این پارک نسبت به موارد ذکر شده قبلی خوش آب و هوا تر است و دلیل اصلی آن هم نزدیکی به دریاچه چیتگر است.

از نظر وسعت نیز شاید بتوان پارک چیتگر را به عنوان یکی از بزرگ ترین پارک های تهران معرفی کرد. شما با مراجعه به پارک چیتگر می توانید به راحتی از تفریحات مختلفی استفاده کنید. پینت بال، سوارکاری، پینگ پنگ، بدمینتون و والیبال از جمله تفریحاتی است که می توانید با مراجعه به پارک چیتگر آن را تجربه کنید. نزدیکی به دریاچه چیتگر باعث می شود بتوانید تصاویر بسیار خاطره انگیزی را به ثبت برسانید.

پارک جمشیدیه

آخرین پارکی که قصد داریم در این مطلب به شما معرفی کنیم، پارک جمشیدیه است. پارک جمشیدیه یکی از زیبا ترین و بهترین پارک های تهران است که شما می توانید برای پیک نیک های خانوادگی آن را انتخاب کنید. این پارک چون یک پارک جنگلی است شما می توانید به راحتی یک دورهمی خانوادگی بسیار شیرین را در کنار یکدیگر تجربه کنید.

پارک جمشیدیه با وسعت بیش از 10 هکتاری یکی از بزرگ ترین پارک های تهران نیز شناخته می شود. شاید برایتان جالب باشد بدانید، طبق نظرسنجی های انجام شده، پارک جمشیدیه بعد از پارک ملت تهران به عنوان دومین پارک محبوب در میان ساکنین شهر تهران شناخته می شود. این محبوبیت به خوبی می تواند نشان دهد که پارک جمشیدیه چه محل مناسبی برای تفریحات شما خواهد بود.