هنری و فرهنگیمعرفی کسب و کار

استیکر دلخواه خود را با قیمت مناسب چاپ کنید

سفارش چاپ استیکر با طرح دلخواه با کیفیت عالی و قیمت مناسب

به دنبال چاپ استیکر و برچسب هستید؟ ما بهترین پیشنهاد را به شما معرفی می‌کنیم؛ سفارش چاپ استیکر با طرح دلخواه خود را به مجموعه ما بسپارید. سایت ما یکی از شناخته‌شده‌ترین و بهترین وب سایت‌های چاپ آنلاین در ایران است که خود ما برای بسیاری از کارهای چاپی خود از خدمات این مجموعه استفاده می‌کنیم. کیفیت عالی، قیمت مناسب و پشتیبانی عالی کارشناسان فروش این وب سایت، ما را به یکی از مشتریان وفادارشان تبدیل کرده است. به همین خاطر فرصت را مناسب دیدیم تا خدمات خود را به شما معرفی کنیم و توضیح دهیم که برای سفارش چاپ استیکر چه کاری باید انجام دهید و چه فرایندی را باید طی کنید. پس با ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

چرا برای سفارش چاپ استیکر به سراغ ما بیایید؟

چیزی که می‌تواند در نتیجه نهایی چاپ استیکر تاثیر بسیاری بگذارد، کیفیت کاغذ مصرفی و استفاده از دستگاه‌های خوب است. از آنجایی که در مجموعه ما، دستگاه‌های با کیفیت اکوسالونت برای چاپ انواع استیکر استفاده می‌شود، خیال شما از بابت کیفیت چاپ راحت است. همچنین مجموعه ما خود را به خرید و استفاده از کاغذهای مرغوب برای سفارش چاپ استیکر مشتریان متعهد می‌داند و نتیجه، یک خروجی باکیفیت و درجه یک است.

همچنین شما می‌توانید سفارش چاپ استیکر خود را به صورت اینترنتی درسایتمان  ثبت کنید. این روش علاوه بر صرفه جویی در زمان و انرژی، از نظر مالی نیز به نفع شما خواهد بود؛ چراکه قیمت‌های این مجموعه نسبت به رقبای خود به صرفه‌تر بوده و می‌توانید در هنگام تحویل گرفتن سفارش خود، هزینه آن را بپردازید. با این مقدمه برویم به سراغ معرفی چاپ استیکر تا با آگاهی بیشتری بتوانید سفارش خود را ثبت کنید.

با انواع چاپ استیکر آشنا شوید

با توجه به نوع استفاده‌ای که می‌خواهید از برچسب بکنید، نیاز است که یکی از انواع زیر را سفارش دهید؛ اگر بعد از خواندن این توضیحات همچنان در انتخاب نوع سرویس مناسب خود سوالی داشتید، می‌توانید با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید تا کارشناسان مربوطه شما را راهنمایی کنند.

استیکر مش

یک از مدرن‌ترین روش‌های تبلیغاتی استفاده از چاپ مش برای معرفی کسب و کار شماست. این نوع از برچسب سوراخ‌های ریزی دارد که این امکان را می‌دهد تا بعد از چسبانده شدن روی شیشه، جلوی دید را نگیرد. از نظر نوع ساخت، استیکر مش از سه لایه تشکیل شده که شامل یک لایه PVC، یک لایه سوراخ دارد و نهایتاً یک لایه چسب است. کیفیت جنس استیکر تاثیر زیادی روی خروجی چاپ آن خواهد گذاشت. از چاپ استیکر مش معمولاً برای تبلیغات در فضای باز استفاده می‌شود. به همین خاطر است که مقاوم بودن آن تبدیل به نقطه قوت این روش تبلیغاتی شده است. اگر قصد سفارش چاپ استیکر از نوع مش را دارید، کافیست وارد سایت شوید و طرح دلخواه خود را برای چاپ ارسال نمایید.

استیکر وینیل

استیکرهای وینیل را حتماً در فروشگاه‌ها دیده‌اید؛ از آنجایی که استیکر وینیل از جنس PVC است، در عین ضد آب بودن، مقاومت بالایی دارد. همچنین با ثبت سفارش چاپ استیکر ، خیال‌تان از لحاظ کیفیت جنس این محصول راحت می‌شود. این استیکر قدرت چسبندگی بالایی دارد و برای اکثر سطوح مانند دیوار، پلاستیک، شیشه، چوب و حتی گچ قابل استفاده است. پس اگر قصد دارید خودروی تبلیغاتی کسب و کار خود را دیزاین کنید (مانند خودروهای دیجی کالا) یا پارتیشن‌های شرکت را با پوسترهای تبلیغاتی بپوشانید، بهترین گزینه استیکر وینیل است. البته بسیاری از افراد برای دکوراسیون داخلی و زیباسازی فضاهای مختلف منزل نیز به سراغ چاپ استیکر با طرح دلخواه می‌روند.

استیکر لمینت

از این نوع برچسب معمولاً برای تزئین فروشگاه‌ها و مغازه‌ها استفاده می‌شود. چرا که متریال مصرفی در این محصول این ویژگی را دارد که تا سال‌ها بدون هیچ گونه آسیبی در فضای باز دوام بیاورد. تغییرات آب و هوایی، در معرض باد و باران یا تابش نور خورشید بودن، هیچ کدام استیکر لمینت را دچار رنگ پریدگی، خط و خش یا چروک شدن نخواهد کرد. این قابلیت‌ها به خاطر لایه‌های استفاده شده در استیکر لمینت است که آن را در برابر عوامل آسیب‌زا محافظت می‌کند.

استیکر شیشه ای

استیکر شیشه ای، محصول دیگری که باز هم از جنس PVC تولید می‌شود و ضد و آب و قابل شستشو است. تفاوت این نوع استیکر با سایر انواع برچسب‌های که در مجموعه عرضه می‌شوند، این است که زمینه آن بی‌رنگ بوده و به همین خاطر هم به آن استیکر شیشه‌ای گفته می‌شود. با این استیکر شما می‌توانید طرح‌های خلاقانه‌ای چاپ کنید که بعد از چسبانده شدن، رنگ زیرکار را به خود بگیرد. از موارد استفاده از این استیکر می‌توان به چاپ سه بعدی برای نصب روی سرامیک، دیزاین شیشه‌های اتاق‌ها و پارتیشن‌ها، طراحی فضای داخلی و پوشاندن پنجره‌های خانه اشاره کرد. گرچه برای مورد آخر، محصول بعدی را به شما توصیه می‌کنیم.

استیکر شیشه مات کن

وقتی در طراحی فضای یک محیط کاری یا حتی منزل، از عنصر شیشه استفاده می‌شود، ریسک به خطر افتادن حریم خصوصی هم همراه با آن می‌آید. در چنین شرایطی می‌توانید به جای صرف کردن هزینه گزاف برای تغییر نوع چیدمان یا عوض کردن متریال ساخت دیوارهای شیشه‌ای، از برچسب‌های شیشه مات کن استفاده کنید.

سفارش چاپ استیکر شیشه مات کن با هر طرح و رنگی امکان پذیر است. حتی می‌توانید از آن برای جداسازی فضاهای مختلف در محل کار استفاده کنید. فرقی نمی‌کند انتخاب شما برای سفارش چاپ استیکر کدام یک از انواع بالا باشد، تجربه ثابت کرده است که برای نصب آنها، بهتر است یک متخصص کمک بگیرید. سرویس نصب در محل در این موضوع به کمک شما می‌آید.

چاپ استیکر چه کاربردهایی دارد؟

  • پوشاندن فضاهای شیشه ای مانند پارتیشن‌ها در دفاتر کاری
  • تبلیغات روی شیشه‌های مغازه‌ها و فروشگاه‌ها
  • استفاده به عنوان المان تزئینی برای دکوراسیون داخلی
  • به کارگیری برای تبلیغات در کف، دیوار و سقف فضاهای مختلف
  • قابل نصب روی کرکره‌های بسته یا درب‌های شیشه ای
  • مناسب برای نصب روی بدنه خودروها و اتوبوس‌ها
  • استفاده برای بسته بندی محصولات
  • لیبل برای نصب روی انواع بطری‌های مواد غذایی، لوازم آرایشی و بهداشتی
  • و …

قبل از سفارش چاپ استیکر به چه مواردی دقت کنیم؟

فایلی که برای چاپ استیکر با طرح دلخواه ارسال می‌کنید، می‌بایست حداقل 10 PPI و حداکثر 200 PPI باشد. مُد رنگی فایل روی CMYK تنظیم شده و 8 بیتی در نظر گرفته شود. با این وجود ممکن است کمی تفاوت در رنگی که در تصویر می‌بینید و چیزی در چاپ خواهید دید وجود داشته باشد. که این تفاوت را تنها زمانی می‌توانید به حداقل برسانید که از یک مانیتور کالیبره استفاده کنید.

اگر یک طرح سفارشی همراه با متن را برای ما ارسال می‌کنید، دقت داشته باشید که نوشته‌های آن از 10 پوینت کوچک‌تر نباشند تا بعد از چاپ، خوانایی آنها از بین نرود. به غیر از این موارد، اگر سوالی درباره چگونه ثبت سفارش چاپ استیکر داشتید می‌توانید با مراجعه به وب سایت ماعلاوه بر مشاهده تمامی خدماتی که این مرکز ارائه می‌کند، بخش راهنمای ارسال فایل را مطالعه نمایید.

چاپ استیکر

استیکر ها یکی از روش های تبلیغاتی هستند که متریال استفاده شده در انها از جنس پی وی سی میباشد و پشت آنها لایه از چسب قرار داره که به وسیله کندن آن چسب میتونید استیکر را در هر محیطی که میخوایید نصب کنید. چاپ استیکر همانند چاپ چوب به دلیل آنکه هزینه چاپ استیکر ها بسیار پایین تر از ابزارهای تبلیغاتی دیگه است شما به راحتی با صرف هزینه حداقلی میتونید از انها استفاده کنید بهترین نوع استیکر استیکر مش است که بسیار کاربرد فراوانی در این زمنیه و صنعت دارد هم چنین باید بدونید که استیکر ها قابل شست و شو هستند و قابلیت نصب بر روی هر سطحی رو دارند بسته به نوع جوهری که در چاپ استفاده شد استیکرا ماندگاری متفاوتی دارند.

امروزه یکی از صنعت های پولساز چاپ استیکره که کسب و کارهای بسیار زیادی در این زمینه فعالیت میکنن.استیکر ها در واقع لبیل هایی هستند که بر روی آنها نقش و نگارهای مختلفی چاپ میشه و بنابراین میتونید از این لایه نازک برای تزئین محیط های داخلی و خارجی استفاده کنید. در واقع امروزه به عنوان یک جایگزین بسیار مناسب برای کاغذهای دیواری مورد استفاده قرار می گیرند که با جایگزین کردن چاپ استیکر دیواری میتونید درهزینه های خود صرفه جویی کنید در چرا که دارای ویژگی هایی هستند که کاغذ دیواری ها این ویژگی ها را ندارند.

چاپ استیکر مش

مش ها با طرح لانه زنبوری هستند که به علت سوراخ هایی که داره برعکس نوع شیشه ای حبابی ایجاد نمیکنه . دو نوع چسبدار و بدون چسب داره مش پشت بدون چسب ضخامت بالایی دارد کاربرد آن تبلیغاتیه. البته باز هم شما میتونید چاپ استیکر با طرح دلخواه داشته باشید. نوع مش حتی بدون لمینت هم مشکلی  از نظر دوام و مقاومت ایجاد نمیکنه چرا که مقاومت بالایی داره ، مش بدون چسب از لحاظ دید مانند نوع شیشه ایه با این تفاوت که مقاومت این محصولات شیشه ای بالاتره و طرح آن پیوسته و سوراخی نداره.برای مشاهده اطلاعات بیشتر در رابطه با چاپ مش لینک و لمس کنید.

قیمت چاپ استیکر ژله ای

 بیشتر برای اتاق کودک استفاده میشه این نوع چاپ قابلیت چاپ در انواع طرح ها و ابعاد مختلف استفاده میشه این نوع از لیبل ها به راحتی  و بدون هیچ دردسری چسبانده میشن .و باعث زیبایی بیشتر محیط خانه تان میشه.

قیمت چاپ استیکر شیشه ای

 یکی از مزایای مهم چاپ استیکر شیشه ای اینه که شما بدون احتیاج به نصاب خودتان میتونید آن را نصب کنید و به راحتی میتونید چاپ استیکر با طرح دلخواه داشته باشید.  این محصولات دارای دید از هر دو طرفه و نور از آن رد میشه،  کاربرد تزیینی داره و میشه در دکوراسیون مغازه و یخچال ها ادارات مراکز تجاری،سوپرمارکت حتی برای زیباترکردن نمای پنجره هایتان ویا استفاده خلاقانه روی آینه ها و یا حتی برای انجام کارهای سه بعدی میشه استفاده کرد.

 این محصولات های شیشه ای در مقابل حرارت خورشید و باران وی در مرور زمان .. ممکنه آسیب ببیند که این مشکل را با استفاده از روکش لمینت گرم و سرد حل کرده ایم و این موضوع باعث که این محصولات قابل شستشو باشند . شما میتونید از انواع محصولات شیشه ای مات براق و یا حتی سوپر کلیر استفاده کنید که استفاده از این موارد کاملا سلیقه ای میباشه.

چاپ استیکر فانتزی

 عمده ترین کاربرد چاپ استیکر در صنعت تبلیغاته، چاپ استیکر فانتزی امروزه مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته و هم چنین بسیاری از افارد به دنبال چاپ استیکر با طرح دلخواه خود هستند همین امر باعث میشه این صعنت روز به روز در حال تغییر و به روزرسانی باشد زیرا که مردم همواره به دنبال به دست آوردن چیزهای جدید و به روز هستند در این مجموعه مفتخریم که میتونیم این لیبل های فانتزی رو متناسب با نیاز شما به چاپ برسونیم.

نکته در باره قیمت چاپ استیکر: به طور کلی باید بدونید که برای دانستن قیمت چاپ استیکر در این زمینه بسته به نوع مکان و اندازه و چاپخانه ایی که در نظر میگیرید قیمت متفاوتی خواهید گرفت.

 قیمت استیکر شبرنگ

در خیلی از جاده ها نوشته های تابلو ها علامت های اخطار حتی پشت کامیون ها نیز این نوع از محصولات را را دیده ایم پس چاپ این محصولات شب رنگ برای مصارف نیاز به دید در شب استفاده میشه و قیمت این استیکرا براساس طرح و جایی که برای چاپ انتخاب میکنید داره.اما باز میتونید به جدولی که در ابتدای صفحه اومده مراجعه کنید در صورت داشتن سوال با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

کاربرد این لیبل مات یا براق در چه بیزینس هایی است؟

این که شما چاپ براق را ترجیح میدید یا مات را بستگی به سلیقه تان داره اما اگر در این دو راهی هستید با بررسی این دو میتونید انتخاب اختصاصی تری داشته باشید.لیبل مات بیشتر در  دکوراسیون های داخلی استفاده میشه و در معرض گرد و خاک قرار نمیگیره چرا که تمیز کردن این نوع  سخت تره یکی از مواردی که مات میتونه کمک کننده باشه استفاده از آن به عنوان پس زمینه عکاسی چرا که اگر در این زمینه لیبل شما براق باشه باعث رفلکت نور میشه که در واقع عکس شما را خراب میکنه برای راحت تر تمیز کردن انوع مات میتونید از لمینت هم استفاده کنید. به شما پیشنهاد میکنم برای سفارش چاپ سربرگ نیز از طریق سایت ما اقدام کنید.

قیمت استیکر و طراحی

قیمت آن بسته به نوع و متری که نیازه متفاوت میشه که در لیست زیر برحسب متر قیمت هر یک را آورده ایم.

نکاتی که شما باید قبل از خرید بدانید

ابتدا نوع آن را بسته به استفاده تان مشخص کنید.آن ها دو نوع لمینت دار و بدون لمینت هستند که لمینت باعث استحکام و راحت تر تمیز کردن آن میشه در سایت در قسمت ثبت سفارش شما میتونید لمینت دار یا نبودن چاپ خود را مشخص کنید.

مات بودن را برای فروشنده مشخص کنید چرا که لیبل ها به طور پیش فرض معمولا براق هستند.

دوام و کیفیت لیبل ها تا چه میزان  است؟

یکی از مسائل بسیار مهمی که باید بدونید اینه که در این نوع جوهر مصرفی با کیفیت و مناسب تاثیر خود را بیشتر از سایر انواع نشان میده. برای انواع آن و به ویژه شیری یا همان مات که برای تبلیغات مورد استفاده قرار میگیرند باید جوهر بسیار با کیفیتی تهیه بشه تا بتونه در مقابل شست و شو با آب و یا حتی با اسیدهای رقیق شده مقاومت داشته باشه و کیفیت خود را از دست نده.که البته برای تبلیغات از چاپ لمینت که استحکام بالایی داره نیز میشه استفاده کرد میتونید با مطالعه صفحه چاپ پلات لمینت اطلاعات خود درباره این نوع چاپ را بالا ببرید.