اجتماعی

کرایه ماشین پراید در تهران

اجاره پراید

اگر برای مسافرت به تهران یا کرج تشریف آورده اید و قصد اجاره ماشینی کم هزینه برای رفت و آمد های خود را دارید اجاره خودرو پراید گزینه مناسبی برای شما محسوب می شود. پراید های اجاره ای مجموعه ما مدل 94، 95 و 96 هستند. خودرو هایی بسیار تر تمیز و مناسب برای ایاب و ذهاب های داخل شهری با قیمت پایین هستند.

قیمت اجاره ماشین پراید

اجاره خودرو پراید تنها به صورت بدون راننده انجام می شود و قیمت های اجاره ی آن بصورت زیر است.

قیمت روزانه 1 تا 3 روز : 80 هزار تومان

قیمت روزانه 4 تا 7 روز : 75 هزار تومان

قیمت روزانه 8 تا 14 روز : 70 هزار تومان

قیمت روزانه 15 تا 25 روز : 65 هزار تومان

قیمت روزانه برای اجاره ماهیانه : 60 هزار تومان

اجاره پراید در تهران و کرج

اجاره خودرو پراید در تهران و کرج برای عزیزان به انجام می رسد خودرو های دیگر در این رده قیمتی می توانیم به شما اجاره خودرو 206 و پرشیا را هم پیشنهاد کنیم. مجموعه ما ارائه کننده خدمات رنت و اجاره ماشین بصورت با راننده و بدون راننده در تهران و کرج می باشد. از خدمات این کمپانی می توانید در جهت استفاده از خودرو های لوکس و تشریفاتی برای میهمانان ویژه ی خود، خوردو های مدرن و اسپرت برای سواری داخل شهر و انواع خودرو های دیگر برای مصارف برون شهری بهره ببرید. بهترین قیمت ها لوکس ترین خودرو ها را از ما بخواهید.

دانستنی‌های ضروری قبل از اجاره پراید در تهران

اجاره خودرو پراید در تهران به چه مدارکی نیاز دارد؟

برای اجاره خودرو پراید در تهران بایستی قرارداد مشخص و شفافی را پیش از اجاره گرفتن خودرو، مطالعه و امضا فرمایید. متقاضی های خودروها همچنین بایستی مدارک زیر را در هنگام مراجعه بهمراه خود داشته باشند.

  • کارت شناسایی معتبر
  • یک فقره چک یا سفته به مبلغ خودرو

و همچنین یکی از موارد زیر:

  • سند ملکی به نام متقاضی
  • ۷ تا ۱۰ درصد ارزش خودرو به عنوان ودیعه (برای خودرو های ایرانی پانزده درصد ارزش خودرو)
  • توقف خودروی شخصی متقاضی در پارکینگ عمومی و تحویل سند آن به شرکت

سوالات بیشتر خود از جمله شرایط اجاره خودرو پراید را می‌توانید از روش تماس با ما جویا بشوید. همکاران بخش پشتیبانی ما آماده ارائه اطلاعات و پاسخگویی به شما عزیزان هستند.

قیمت اجاره پراید در تهران چقدر است؟

قیمت اجاره پراید در تهران با توجه به استقبال و تقاضا بالای آن در بین دیگر اتومبیل های اجاره ای و همچنین دسته بندی آن به عنوان یک خودرو ارزان، قیمت کرایه پراید در تهران را در سطوح متفاوتی قرار داده است. برای اطلاع از قیمت اجاره پراید در تهران کافیست با همکاران ما تماس گرفته و از جزئیات قیمت و اطلاعات تحویل خودرو مطلع گردید.

همچنین کرایه خودرو پراید در تهران به شکل‌های متعددی از جمله اجاره روزانه پراید در تهران، اجاره ساعتی، هفتگی و حتی اجاره سالانه صورت می گیرد. بنابراین با مشورت همکاران ما در بخش پشتیبانی می توانید با توجه به نیاز و بودجه در نظر گرفته شده برای این منظور، بهترین خودرو پراید ممکن را از بین لیست پیشنهادات ایرنت‌کار انتخاب فرمایید.

چه ماشین های دیگری در تهران برای اجاره کردن وجود دارد؟

اگر به غیر از اجاره خودرو پراید در تهران به دنبال کرایه نوع دیگر اتومبیل در این شهر هستید توصیه ما این است که با ما تماس گرفته و نام خودرو و زمان حدودی که برای کرایه آن در نظر دارید را در میان بگذارید. همچنین بیشتر خودروهای خاص و عادی را میتوانید به کمک ایرنت‌کار در سرتاسر تهران پیدا کنید.

علاوه بر این در ادامه این مطلب لیستی از انواع کرایه خودرو پراید در تهران در دسترس شما مشتری عزیز قرار گرفته است. در صورت درج نشدن قیمت اجاره پراید در تهران میتوانید از طریق تماس با ما به جزئیات قیمت و نحوه تحویل  خودرو اطلاع لازم را کسب  کنید. تمامی این اطلاعات را از ماا بخواهید و برای این کار تنها لازم است با ما تماس گرفته و نیاز خود را با ما مطرح نمایید. در این صورت است که در تمامی ساعات کاری و در طول روز میتوانید برای آگاهی از قیمتها و شرایط تحویل ماشین مطلع بشوید.

موارد حقوقی اجاره ماشین پراید در تهران

متقاضیان عزیز اجاره ی ماشین پراید در تهران توجه داشته باشند که برای اجاره پراید در تهران بایستی مواردی را پیش از مراجعه حضوری کسب اطلاع نمایند. از جمله این موارد حقوق کرایه دهنده و همچنین حقوق کرایه کننده های ماشین پراید میباشد. ما در خصوص این مطلب، مجموعه ای از نکات را گرد هم جمع کرده ایم که در فایل پی دی اف قابل دانلود برای مشتریان ارجمند قرار داده شده است. در صورت تماس با ایرنت‌کار و اطلاع از جزئیات میتوانید فایل زیر را در راستای کسب اطلاع دانلود و مطالعه کنید.

اجاره ماشین پراید

در این روزها شرایط اقتصادی به گونه ای است که در بازار خرید خودروهای کارکرده و ارزان قیمت نسبت به خودرو های صفر کیلومتر و بی کیفیت تقاضای بیشتری دارد و در این شرایط واضح می باشد که خرید خودرو سالم و مناسب برای سفر های درون شهری و بیرون شهری اهمیت ویژه ای دارد، در این مطلب قصد داریم تا نگاهی کلی اما مفید به نکات مهم برا خرید یک خودرو مناسب و کم دردسر داشته باشیم و برای مثال به سراغ پراید به عنوان فراگیرترین خودرو این روزهای ایران برویم و شما مشتریان عزیز اجاره خودرو زمانی که قصد رنت خودرو ایرانی دارید بیشتر راجع به نکات فنی آن خودرو آگاهی داشته باشید.

اجاره خودرو پراید کم دردسر اما کمی ناامن برای مسافرت های بیرون شهری

استهلاک کم این خودرو و مجموعه های فنی موتور و گیربکس، مهمترین ویژگی پراید به عنوان یک خودرو اقتصادی و کم دردسر است،اما در هنگام خرید و یا کرایه ماشین پراید  و حتی کرایه خودرو های ایرانی می بایست نمونه دست دوم این خودرو نیز بررسی نکاتی در رابطه با این قطعات الزامی به نظر می رسد. موتور پراید به ندرت دچار پدیده سوختن واشر سرسیلندر می شود، اما در عوض رینگ پیستون های ضعیفی دارد که معمولا در کارکردهای بالا کارایی خود را از دست می دهند و به تعویض نیاز دارند، البته این هزینه مربوط به شرکت اجاره خودرو می باشد و زمانی که شما یک خودرو از موسسه کرایه اتومبیل رنت می کنید این هزینه ها به عهده ما نمی باشد. البته تمامی ناوگان شرکت ما کم کارکرد و مدل های 1395 و 1394 می باشد که به ندرت دچار نقص فنی می شوند.

نشانه این امر کم شدن روغن موتور و خروج دود آبی رنگ از اگزوز در هنگام شتاب گیری است.بنابراین در اولین قدم برای بررسی سلامت موتور می توانید میزان روغن موتور را چک کنید (هزینه تعویض روغن به عهده شرکت اجاره دهنده می باشد) سپس با مشاهده دود اگزوز ،سلامتی حدودی موتور را ارزیابی کنید. موتور سالم در هیچ حالتی نباید دود آبی رنگ داشته باشد،دود مشکی کم رنگ،نشانه خام سوزی و مصرف سوخت بالاست که می تواند ناشی از عدم تنظیم صحیح کاربراتور یا کثیف بودن انژکتور ها باشد، دود سفید کم رنگ در هنگام سرد بودن خودرو طبیعی است. اما در صورت ادامه پیدا کردن این دود در هنگام گرم شدن موتور و یا غلیظ بودن آن،باید به سالم بودن واشر سرسیلندر شک کرد.

البته خودرو های این شرکت قبل از تحویل خودرو اجاره ای در محل و در پارکنگ شرکت کاملا سرویس و بازبینی فنی و بدنه زیر نظر کارشناسان این شرکت صورت می گیرد. نکته جالب این است که دوام گیربکس پراید از موتورش کمتر است و معمولا گیربکس در کارکرد های حدود 200 هزار کیلومتر نیاز به سرویس و تعمیر پیدا می کند. در این جا لازم است بدانید در زمان اجاره خودرو ایرانی شما مجاز به پیمودن 250 کیلومتر در روز می باشید البته در اجاره ماشین عروس و یا اجاره خودرو با راننده و اجاره خودرو تشریفاتی و cip ،محاصبه کیلومتر اضافه به طریق دیگری محاسبه میشود.

به هرحال جا نرفتن درست دنده ها و ایجاد صدای زیادی از جمله عیوب معمول گیربکس پراید است که تعمیرش به هزینه ای در حدود پانصد هزار تومان نیاز دارد. در آزمایش دیگر می تواند گوش سپردن به صدای موتور توسط افراد متخصص و مکانیک باشد،ممکن است موتور از نظر وضعیت رینگ پیستون یا واشر سرسیلندر مشکلی نداشته باشد،اما در اثر مرور زمان و کارکرد بالا در برخی اجزای دیگر نظیر یاتاقان و میل سوپاپ آسیب دیده باشد که در این حالت مکانیک خبره و بسیاری افراد فنی به راحتی متوجه وجود مشکل می شوند.

اجاره خودرو پراید انژکتوری

نکات فنی در اجاره خودرو بسیار مهم می باشد درپ تمامی خودرو های کرایه ای بدون راننده مثل (اجاره 206 یا اجاره خودرو پرشیا  ، اجاره 206sd ) مهم خودرو اجاره ای پراید به موارد گفته شده و در رابطه با موتور و گیربکس معدود می شود، اما در مورد انتخاب خودرو کرایه ای پراید کافیست بدانید که تا نیمه سال 85 مدل های کاربراتوری این خودرو توسط گروه تولیدی سایپا تولید می شدند ،در مقطعی کوتاه مدل هایی تحت عنوان نیم انژکتوری از خط تولید خارج شدند که حالا به دردسر واقعی مبدل شده اند،چرا که قطعات فنی مربوط به تعمیرات و تعویض سیستم نیم انژکتور در این مدل جرقه زنی توسط دلکو انجام می شود و پاشش سوخت به یک انژکتور سپرده شده است در بازار وجود ندارد و تبدیل آن ها به نمونه های کاربراتوری یا تماما انژکتوری هم ساده نیست و به صرف هزینه زیادی نیاز دارد.

پراید به عنوان یک خودرو کاربراتوری وارد ایران گردید و سری های اول این خودرو در حد فاصل سال های 1374 تا 1382 به کاربراتورهای خوب و کم مصرفی مجهز هستند که در بازار تحت عنوان کاربراتور کره ای شناخته می شود،اما بر روی برخی مدل 82 الی 84 کاربراتورهای ایرانی و چینی با سیستم موسوم یه سی ال سی نصب شده اند که کارکرد چندان جالبی ندارند و اکثرا در طول این سال ها با مدل های کره ای جایگزین شده اند.باید اعتراف کرد که مدل های انژکتوری بعد از نیمه سال 84 هم خودروهای کم مصرف و نسبتا بی آزاری از آب در آمده اند و اکثر مالکین از عملکرد آن ها رضایت دارند، اما واقعیت این است که مجموعه انژکتور از کاربراتور پیچیده تر است و پتانسیل بیشتری برای بروز مشکلات برقی و الکترونیکی دارد.

لازم به ذکر است اجاره خودرو پراید توسط این شرکت با شرایط آسان و قیمت مناسب اجاره خودرو ایرانی می باشد و خودرو پراید اجاره داده شده توسط شرکت ما انژکتوری و مدل 95 می باشد.

  بدنه و فنی خودرو اجاره ای پراید

ضعیف بودن بدنه و شاسی پراید واضح می باشد و پیشنهاد می شود در زمان رنت خودرو پراید در تهران و یا اجاره خودرو پراید در کرج و اجاره خودرو در شهرستان های ایران از این خودرو برای سفر های بیرون شهری استفاده نشود. سلامت شاسی به خصوص سرشاسی های جلو توجه شود.چرا که در صورت وجود عیب در این بخش، باید مدام نگران خارج شدن پلوس ها از گیربک بود و این عیب معمولا به راحتی رفع نمی شود.همچنین آسیب دیدگی شاسی می تواند باعث کاهش عمر جلوبندی و بروز لاستیک سایی غیر طبیعی شود و تمام این ها به کاهش شدید قیمت و ارزش خودرو منجر می شود،البته با توجه به دیفرانسیل جلو بودن پراید، تصادف از عقب و ضربه خوردن خودرو در این قسمت چندان نگران کننده نیست.

در تصادفات هنگام اجاره ماشین بدون راننده تمامی خودرو های این شرکت دارای بیمه بدنه و بیمه شخص ثالث می باشد و هزینه تمیرات توسط شرکت بیمه گذار پرداخت می شود و شرکت بابت بیمه اضافه هیچ مبلغی از مشتریان کرایه خودرو ایرانی بدون راننده و کرایه خودرو خارجی بدون راننده مثل اجاره خودرو النترا و یا اجاره خودرو اپتیما و اجاره خودرو بنز و دیگر خودرو های کرایه ای بدون راننده و حتی کرایه خودرو با راننده دریافت نمی نمایید. در مورد تصادف های خودرو های اجاره ای در تهران و اجاره خودرو در کرج و اجاره خودرو در شهرستان ها در تصادفات مخصوصا در بخش دماغه خودرو، واقعا لازم است که حساسیت به خرج دهید و خودرو را به یک یا چند صافکار ماهر نشان دهید که وظیفه آن به عهده موسسه کرایه اتومبیل می باشد .

در صورت خرید خودرو مدل پایین،بهتر است که وضعیت پوسیدگی و زنگ زدگی گلگیرها،بخش زیرین درب ها و کف صندوق عقب را بازرسی کنید ،چرا که خرید یک خودرو زنگ زده حتی با قیمت بسیار پایین هم معمولا توجیهی ندارد و سریعا خریدار را دلزده می کند.با توجه به تعداد زیاد سرعت گیر و دست انداز در سطح خیابان ها، می تواند با چند دقیقه رانندگی به راحتی از سلامتی جلوبندی و سیستم تعلیق اطمینان حاصل کنید.

ضعیف خودرو پراید های مدل های قدیمی با کارکرد بالا باعث ایجاد کوبش های بسیار شدید به همراه سرو صداهای آزار دهنده می شود که البته در خودرو های صفر کیلومتر همچین کوبشی وجود ندارد.پ و برای تعمیر آن صرف هزینه ای بین 100 تا 300 هزار تومان لازم است.خراب شدن مجموعه جعبه فرمان هم در پراید رایج است که از نشانه های آن می توان به وجود خلاصی در فرمان و یا سفت شدن بیش از حد آن اشاره کرد. کمک فنرهای پراید قیمت زیادی ندارد ولی پیش از خرید خودرو می توانید با یک نگاهی به داخل گلگیرها،میزان سلامت آن ها را از نظر روغن زدگی بررسی کنید

چند توصیه مهم

اگر قصد دارید برای خرید خودرو پراید با حداقل رقم پرداختی، بهترین انتخاب موجود را داشته باشید، سعی کنید از میان نمونه های انژکتوری مدل پایین که در حد فاصل سال های 84 الی 89 تولید شده اند،یک ماشین با کارکرد کمتر از 150 هزار کیلومتر را انتخاب کنید،البته نمونه های کاربراتوری نیز در صورت نگهداری درست، انتخاب های بدی نیستند اما واقعیت این است که انژکتوری ها، پاک تر و کم دردسر تر به نظر می رسند و در هنگام فروش نیز بازار بهتری دارند. در اجاره ماشین این قضیه کا ملا فرق می کند.خرید نمونه های 84 الی 86 با بودجه ای در حدود 11 – 13 میلیون تومان مقدور است که رقمی در حدود 60 الی 70 درصد نمونه صفر کیلومتر محسوب می شود.

در نهایت به این نکته توجه کنید که برای استفاده روزمره در شهره های شلوغ و پر ترافیک امروزی،رنگ دار بودن یا بدون رنگ بودن خودرو اهمیت چندانی ندارد،چرا که با کوچکترین تصادفی ممکن است مزیت بی رنگ بودن خودرو از بین برود و از این نظر دچار افت قیمت شود، در عوض به نکات مهمتری در رابطه با سلامت شاسی و قطعات فنی خودرو توجه کنید و از خرید خودروهای تصادفی با شاسی های جوشکاری شده خودداری فرمایید.

مشخصات فنی خودرو اجاره ای پراید هاچ بک:

طول 3936 میلیمتر عرض 1606 میلیمتر ارتفاع 1455 میلیمتر فاصله محور چرخ عقب و جلو 2345 میلیمتر فاصله مراکز چرخهاي جلو 1406 میلیمتر فاصله مراکز چرخهاي عقب 1386 میلیمتر ظرفيت: 5 سرنشین فاصلهه کف خودرو تا سطح زمين 164 میلیمتر حجم باك بنزین 38 لیتر حداقل شعاع گردش 4.56 نوع موتور: چهار زمانه بنزینی تعداد سیلندر: 4 عدد خطی حجم سیلندر: 1324 cc قطر سیلندر: 72 میلیمتر کورس سیلندر: 83.7 نسبت تراکم: 9.7 حداکثر قدرت موتور پراید: درهر 5000 دور در دقیقه 64 اسب بخار حداکثرگشتاور موتور: در هر 2500 دور در دقیقه 104 نیوتون متر نوع سوخت: بنزین بدون سرب نوع کلاچ: تک صفحه ای خشک با فنر خورشیدی گیربکس 5 دنده دنده 1 : با نسبت 3.455 دنده 2 : با نسبت 1.945 دنده 3 با نسبت 1.276 دنده 4 با نسبت 0.862 دنده 5 با نسبت 0.693 دنده عقب با نسبت 3.584 نوع فرمون خودرو دنده شانه ای سیستم ترمزها ترمز جلو دیسکی ترمز عقب کاسه ای

مشخصات فنی خودرو ی پراید صندوق دار:

طول 3936 میلیمتر عرض 1606 میلیمتر ارتفاع 1456 میلیمتر فاصله محور: چرخ عقب و جلو 2346 میلیمتر فاصله مراکز چرخهاي جلو: 1406 میلیمتر فاصله مراکز چرخهاي عقب: 1385 میلیمتر ظرفيت سرنشين: 5 نفر فاصله تا سطح زمين 164 میلیمتر حجم باك 39 لیتر حداقل شعاع گردش 4.56 نوع موتور خودرو چهار زمانه بنزینی تعداد سیلندر: 4 عدد خطی حجم سیلندر 1324 قطر سیلندر 73 میلیمتر کورس سیلندر: 83.6 نسبت تراکم 9.7:1 حداکثر قدرت موتور در 5000 دور در دقیقه 63 اسب بخار حداکثرگشتاور موتور در 2500 دور در دقیقه 103 نیوتون متر نوع سوخت بنزین بدون سرب نوع کلاچ تک صفحه ای خشک با فنر خورشیدی گیربکس: 5 دنده دنده 1 با نسبت 3.455 دنده 2 با نسبت 1.945 دنده 3 با نسبت 1.276 دنده 4 با نسبت 0.862 دنده 5 با نسبت 0.693 دنده عقب با نسبت 3.585 نوع فرمون دنده شانه ای سیستم ترمزها خودرو اجاره ای پراید صندوق دار جلو دیسکی عقب کاسه ای

مدارک مورد نیاز برای اجاره پراید

برای اجاره خودرو بدون راننده داشتن گواهینامه الزامی است، داشتن حداقل 20 سال سن، پرداخت مبلغی به عنوان ودیعه، دادن چک و یا سفته به مبلغ ماشین برای ضامن.